Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
26 czerwca 2012
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
39,00

Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie - ebook

To rozwiązanie po prostu się sprawdza!

Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google AdWords i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystkich internautów. Zastanawiasz się, czy użytkownicy w ogóle klikają reklamy? Oczywiście! Jedyny warunek - Twój anons nie może drażnić użytkownika. Krótkie reklamy tekstowe, pojawiające się w wyszukiwarce lub w sieci wyszukiwania, są mało inwazyjną, a do tego skuteczną i elastyczną formą promocji! Możesz zorganizować sobie minikampanię za 100 zł lub potężną akcję za nieco większą kwotę.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia pozwalającego błyskawicznie przejść proces konfiguracji konta i uruchomić kampanię reklamową w systemie Google AdWords, znajdziesz je w tej książce. Dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe i je optymalizować oraz jak skonstruować reklamę czy ustawić parametry jej wyświetlania, aby dotarła do Twoich potencjalnych klientów. Zrozumiesz, jak za pomocą elastycznych opcji ustalania stawek i mechanizmów śledzenia dostępnych na platformie AdWords i w narzędziach typu Google Analytics kontrolować koszty, mierzyć skuteczność reklam i obliczać zwrot z inwestycji na reklamę już po kilku godzinach od uruchomienia kampanii. Autorka tej publikacji, Anastasia Holdren, jako jedna z niewielu na świecie posiada certyfikat Authorized AdWords Seminar Leader, dlatego możesz być pewien, że wiedza, którą przekazuje w tej książce, przybliży Cię do sukcesu!

Zacznij przygodę z Google AdWords już dziś.

  • Załóż konto
  • Zasil je środkami finansowymi
  • Skonfiguruj kampanię
  • Przygotuj intrygującą reklamę
  • Zdobądź nowych klientów

Stwórz swoją pierwszą kampanię w Google AdWords i dotrzyj do szerokiego grona klientów, którzy Cię szukają!


Anastasia Holdren jest prezesem firmy SEM Training, świadczącej usługi z zakresu szkoleń i konsultingu dla reklamodawców korzystających z platformy Google AdWords. Jest posiadaczką certyfikatu Authorized AdWords Seminar Leader. We współpracy z firmą Google prowadziła w 2006 roku pilotażową edycję programu szkoleń Seminars for Success. Od tego czasu pomogła tysiącom reklamodawców z całego świata. Ma piętnaście lat doświadczenia w zarządzaniu projektami z obszaru technologii internetowych i programami marketingu w internecie. Pracowała z wieloma klientami, takimi jak Osram Sylvania, Harvard Business School Executive Education, eMarketer.com, NashvillePost.com, Cannondale, Air Jamaica, the National Federation of Independent Business i TravelCenters of America.

Spis treści

Przedmowa (9)

Wstęp (13)

1. Wprowadzenie (19)

  • Wprowadzenie do platformy Google AdWords (19)
  • Gdzie mogą pojawiać się reklamy? (20)
  • Sieci Google'a (23)
  • Zakładanie konta w Google'u (26)
  • Zakładanie konta w AdWordsie (28)
  • Dostęp do konta (30)
  • Tworzenie pierwszej kampanii (31)

2. Struktura konta (33)

  • Budowa konta w AdWordsie (33)
  • Dlaczego struktura ma znaczenie? (35)
  • Strategia strukturyzowania konta (37)
  • Częste pułapki (42)

3. Poruszanie się po koncie (45)

  • Określanie przedziału czasu (47)
  • Widok drzewiasty (48)
  • Rozwijane zakładki (49)
  • Podział danych na segmenty (51)
  • Wyszukiwanie informacji w koncie (53)

4. Ustawienia kampanii (55)

  • Wprowadzenie do ustawień kampanii (55)
  • Język docelowy (56)
  • Określanie lokalizacji docelowej (57)
  • Sieci i urządzenia (63)
  • Stawki i budżet (65)
  • Dodatkowe ustawienia (69)

5. Aukcje (77)

  • Jak działają aukcje w AdWordsie? (77)
  • Czym jest Wynik jakości? (79)
  • Dlaczego jakość ma znaczenie? (80)
  • Jak przebiega obliczanie Wyniku jakości? (81)
  • Gdzie znaleźć Wynik jakości? (83)
  • Jak poprawić Wynik jakości? (86)

6. Słowa kluczowe (89)

  • Jaka jest rola słów kluczowych na aukcjach w AdWordsie? (89)
  • Typy dopasowania słów kluczowych (93)
  • Wykluczające słowa kluczowe (97)
  • Reguły tworzenia słów kluczowych i wytyczne redakcyjne (100)
  • Jak zarządzać słowami kluczowymi? (101)
  • Jak korzystać z raportu "Zobacz wyszukiwane hasła" (107)
  • Narzędzie propozycji słów kluczowych (112)
  • Korzystanie z narzędzia Statystyki wyszukiwarki Google (114)

7. Tworzenie reklam (117)

  • Wymagania dotyczące tekstu reklam (117)
  • Zasady tworzenia reklam w AdWordsie (122)
  • Tworzenie i edytowanie reklam (126)
  • Jak pisać przekonujące reklamy? (129)
  • Dynamiczne wstawianie słów kluczowych (132)

8. Wyróżnianie reklam (137)

  • Rozszerzenia reklam (137)
  • Rozszerzenia lokalizacji (140)
  • Rozszerzenia produktów (145)
  • Linki witryny (148)
  • Rozszerzenia połączenia (150)

9. Sieć reklamowa (153)

  • Wprowadzenie do sieci reklamowej (153)
  • Zakładka Sieci (154)
  • Zakładka Tematy (156)
  • Zakładka Odbiorcy (156)
  • 10 porad na temat sieci reklamowej (158)

10. Reklamy w innych formatach (161)

  • Reklamy graficzne i we Flashu (161)
  • Reklamy filmowe (164)
  • Reklamy na urządzenia przenośne (165)

11. Stawki, budżet i rachunki (169)

  • Przebieg licytacji (169)
  • Jak ustalić poziom stawki? (177)
  • Opcje płatności (178)
  • Kody promocyjne (181)
  • Fakturowanie miesięczne (183)
  • Fałszywe kliknięcia (183)

12. Pomiar skuteczności (185)

  • Konwersje (185)
  • Śledzenie konwersji (188)
  • Google Analytics (193)

Słowniczek (197)

Kategoria: Webmaster
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-5247-1
Rozmiar pliku: 5,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: