Facebook - konwersja

Google Analytics dla marketingowców - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
8 listopada 2013
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
39,90

Google Analytics dla marketingowców - ebook

Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy?

W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna, prawda?

W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod – Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań nurtujących marketingowców.

Między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyś Twoją stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjętej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mądre decyzje biznesowe. Czy to działa? Zapytaj Amazon.com, który całą swoją potęgę zbudował na analizie i testowaniu nowych rozwiązań!


Przeczytaj recenzję specjalistów z Future Processing >>

 

Spis treści

O autorce (7)

1. Wprowadzenie, czyli o co tak naprawdę chodzi w analityce? (9)

2. Google Analytics - witaj w krainie czarów (13)

  • Zalety i ograniczenia (13)
    • Dużo, szybko i tanio, czyli przepis na międzynarodowy sukces (13)
    • Kilka słów o wadach i ograniczeniach (15)
    • Google Analytics Premium (17)
    • Jak działa Google Analytics? (17)
  • Twoje centrum dowodzenia - kilka słów o interfejsie (19)
    • Struktura Google Analytics (19)
    • Interfejs (20)
  • Podstawowe metryki (22)
    • Odwiedziny (23)
    • Odsłony (24)
    • Unikalni użytkownicy (24)
    • Średni czas trwania odwiedzin (25)
    • Strony/odwiedziny (średnia liczba odsłon) (26)
    • Nowe odwiedziny (26)
    • Współczynnik odrzuceń (27)
  • Raporty standardowe (29)
    • Czas rzeczywisty (29)
    • Odbiorcy (31)
    • Źródła odwiedzin (35)
    • Treść (43)
    • Konwersje (50)

3. Zbuduj swój plan analityczny (57)

  • KROK 1. Poznaj swój cel! (57)
    • Dlaczego cel jest kluczem do sukcesu? (57)
    • Jaki cel ma Twoja witryna? (59)
    • Jak wybrać wskaźniki sukcesu? (61)
    • Zweryfikuj swoje KPI (65)
  • KROK 2. Wdrażaj! (66)
    • Dlaczego instalacja to jeszcze nie wdrożenie, czyli: "śmieci na wejściu - śmieci na wyjściu" (66)
    • Kod śledzenia (69)
    • Śledzenie celów (70)
    • Kiedy wdrażać śledzenie zdarzeń? (77)
    • Konfiguracja śledzenia e-commerce (81)
    • Integracja z Google AdWords (83)
    • Integracja z Narzędziami dla webmasterów (Google Webmaster Tools) (90)
    • Wdrożenia niestandardowe (92)
  • KROK 3. Zbieraj dane! (104)
    • Dlaczego im więcej danych, tym mniej wniosków? (104)
    • Jak wybrać najważniejsze dane? (104)
    • Actionable data dla różnych witryn (106)
  • KROK 4. Raportuj! (106)
    • Profile i filtry (106)
    • Panele informacyjne - szybki dostęp do danych z raportów (114)
    • Raporty niestandardowe (117)
    • Edycja raportów (118)
    • Skróty (118)
    • Sposoby prezentacji danych w raporcie (119)
    • Zdarzenia inteligentne (128)
    • Eksport, udostępnianie i wysyłka raportów (130)
  • KROK 5. Analizuj! (133)
    • Kiedy przystąpić do analizy? (133)
    • Czy warto analizować wartości średnie? (134)
    • Analiza liczb vs analiza trendów (134)
    • Segmentacja (135)
    • Rola kontekstu (138)
  • KROK 6. Działaj! (140)
    • Czy Twoja strona realizuje cel? (140)
    • Pola optymalizacji (141)
    • Jak wprowadzać zmiany? (147)
    • Wyznaczanie kolejnych KPI (152)

4. Podsumowanie (153)

  • 10 przykazań analityka internetowego (153)
  • Co poza Google Analytics? (155)
  • Kultura analityczna w firmie (157)
    • Pokaż możliwości (157)
    • Pomóż innym osiągnąć sukces (158)
    • Zaskocz przełożonych (159)

A. Słownik analityka internetowego (161)

B. Skąd czerpać wiedzę? (165)

  • Z internetu (165)
  • Z księgarni (169)
Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-8763-3
Rozmiar pliku: 5,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: