Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
10 czerwca 2015
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
39,90

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II - ebook

Humanista w świecie liczb

„Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie. Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?

Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukę czytania liczb. Nie przerażaj się jednak! Nawet jeśli jesteś zdeklarowanym humanistą, wystarczy, że poznasz możliwości i podstawowe reguły, jakimi rządzi się Google Analytics, a szybko się z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzędziu. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i nowych możliwości, które oferuje Universal Analytics. W tej odsłonie bestsellera Martyny Zastrożnej znajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się też sporo o remarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz się z ofertą, jaką Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.

Spis treści

O autorce (9)

1. Wprowadzenie, czyli o co tak naprawdę chodzi w analityce? (11)

2. Google Analytics - witaj w krainie czarów (15)

  • Zalety i ograniczenia (15)
    • Dużo, szybko i tanio, czyli przepis na międzynarodowy sukces (15)
    • Kilka słów o wadach i ograniczeniach (17)
    • Google Analytics Premium (19)
    • Jak działa Google Analytics? (19)
  • Twoje centrum dowodzenia - kilka słów o interfejsie (21)
    • Struktura Google Analytics (21)
    • Interfejs (22)
  • Podstawowe metryki (25)
    • Odwiedziny (sesje) (25)
    • Odsłony (26)
    • Unikalni użytkownicy (26)
    • Średni czas trwania odwiedzin (27)
    • Strony/odwiedziny (średnia liczba odsłon) (28)
    • Nowe odwiedziny (29)
    • Współczynnik odrzuceń (29)
  • Raporty standardowe (32)
    • Na żywo (32)
    • Odbiorcy (34)
    • Pozyskiwanie (38)
    • Zachowanie (47)
    • Konwersje (54)

3. Zbuduj swój plan analityczny (63)

  • KROK 1. Poznaj swój cel! (63)
    • Dlaczego cel jest kluczem do sukcesu? (63)
    • Jaki cel ma Twoja witryna? (66)
    • Jak wybrać wskaźniki sukcesu? (67)
    • Zweryfikuj swoje KPI (71)
  • KROK 2. Wdrażaj! (72)
    • Dlaczego instalacja to jeszcze nie wdrożenie, czyli: "śmieci na wejściu - śmieci na wyjściu" (72)
    • Kod śledzenia (75)
    • Śledzenie celów (76)
    • Kiedy wdrażać śledzenie zdarzeń? (83)
    • Konfiguracja śledzenia e-commerce (87)
    • Integracja z Google AdWords (92)
    • Integracja z Narzędziami dla webmasterów (Google Webmaster Tools) (98)
    • Wdrożenia niestandardowe (101)
    • Google Tag Manager (112)
    • Zaawansowane możliwości Universal Analytics (115)
  • KROK 3. Zbieraj dane! (116)
    • Dlaczego im więcej danych, tym mniej wniosków? (116)
    • Jak wybrać najważniejsze dane? (117)
    • Actionable data dla różnych witryn (118)
  • KROK 4. Raportuj! (120)
    • Widoki i filtry (120)
    • Panele informacyjne - szybki dostęp do danych z raportów (127)
    • Raporty niestandardowe (130)
    • Edycja raportów (131)
    • Skróty (132)
    • Sposoby prezentacji danych w raporcie (132)
    • Zdarzenia inteligentne (141)
    • Eksport, udostępnianie i wysyłka raportów (145)
  • KROK 5. Analizuj! (147)
    • Kiedy przystąpić do analizy? (147)
    • Czy warto analizować wartości średnie? (148)
    • Analiza liczb vs analiza trendów (149)
    • Segmentacja (150)
    • Rola kontekstu (155)
  • KROK 6. Działaj! (157)
    • Czy Twoja strona realizuje cel? (157)
    • Pola optymalizacji (157)
    • Jak wprowadzać zmiany? (164)
    • Wyznaczanie kolejnych KPI (169)

4. Podsumowanie (171)

  • 10 przykazań analityka internetowego (171)
  • Co poza Google Analytics? (173)
  • Kultura analityczna w firmie (175)
    • Pokaż możliwości (175)
    • Pomóż innym osiągnąć sukces (176)
    • Zaskocz przełożonych (177)

A. Słownik analityka internetowego (179)

B. Skąd czerpać wiedzę? (183)

  • Z internetu (183)
    • Po polsku (183)
    • Po angielsku (185)
  • Z księgarni (188)
    • Po polsku (188)
    • Po angielsku (188)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-1585-3
Rozmiar pliku: 7,4 MB

BESTSELLERY

Kategorie: