Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Google Website Optimizer. Przewodnik - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
12 czerwca 2013
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
59,00

Google Website Optimizer. Przewodnik - ebook

Sprawdź, czy Twoja witryna nie może być jeszcze lepsza!

  • Jak przeprowadzić pierwszy test w dziesięć minut?
  • Jak definiować cele i parametry testów?
  • Jakie błędy możesz popełnić?

Google Website Optimizer jest darmowym narzędziem, które pozwoli Ci zwiększyć dochody z Twojej strony WWW. Dzięki odpowiednim testom oraz obszernym, lecz zarazem przejrzystym raportom dopracujesz Twoją witrynę tak, aby spełniała ona oczekiwania odwiedzających ją użytkowników, a Tobie przynosiła satysfakcję i - co ważne - korzyści finansowe!

Książka ta jest długo oczekiwanym kompendium na temat prowadzenia dochodowej witryny w Internecie. Dowiesz się z niej, dlaczego warto testować stronę oraz jak wyciągać odpowiednie wnioski z raportów dostarczanych przez Google Website Optimizer. Poznasz cykl życia optymalizacji oraz metody formułowania celów i parametrów testów, a także zrozumiesz, co tak naprawdę należy testować. Ponadto książka ta obfituje w inspirujące, praktyczne przykłady oraz liczne studia przypadków. Jeżeli prowadzisz witrynę WWW, jest to obowiązkowa pozycja dla Ciebie!

  • Szybki start z Google Website Optimizer
  • Zastosowanie testu A/B
  • Możliwości dostępnych testów
  • Korzystanie z raportów
  • Optymalizacja witryny i cykl życia optymalizacji
  • Rozwijanie szkieletu testowego
  • Zasady formułowania celów i parametrów testów
  • Wybór przedmiotu testów i ich prowadzenie
  • Szczegółowa analiza dla zaawansowanych
  • Sposób działania skryptów Website Optimizer
  • Metody śledzenia istotnych zdarzeń
  • Najczęściej popełniane błędy

Zwiększ oglądalność i rentowność swojej strony WWW!

Spis treści

Podziękowania (29)

O autorach (31)

Przedmowa (33)

Wprowadzenie (37)

Część I: Testowanie z perspektywy marketingowca - potęga optymalizacji (41)

Rozdział 1. Zawsze testować? (42)

  • System do kończenia spraw (42)
  • Reklama według Hopkinsa (48)
  • Jedyna instancja rozstrzygająca (54)
  • Wykształcanie kultury ustawicznego testowania (55)
  • Dlaczego promujemy (i stosujemy) platformę Website Optimizer (62)
  • Co sprawia, że ta książka jest "kompletnym" przewodnikiem? (64)

Rozdział 2. Korzystanie z optymalizatora witryny (Website Optimizer) (65)

  • Testowanie w dziesięć minut (66)
  • Strategie dobierania nagłówków (77)
  • Chcesz wykonać jeszcze kilka testów? (79)
  • Testowanie wielowymiarowe - sekcje, warianty i kombinacje (82)
  • Więcej testów Website Optimizera (86)
  • Unikaj zalewu danych (93)

Rozdział 3. Zrozumieć raporty Website Optimizera (95)

  • Raport kombinacji (96)
  • Raport sekcji na stronie (100)

Rozdział 4. Optymalizacja naprawdę działa - przykłady pozyskiwania klientów i sprzedaży (103)

  • Poszukiwanie własnej ścieżki (105)
  • Zrywanie więzi przez Geico (106)
  • Wycofywanie zmian na witrynie Doctor FootCare (109)
  • Volvo odkrywa sposoby pozyskiwania klientów (112)
  • Danica wraca na stronę domową Go Daddy (112)
  • Wybory Della (114)
  • Jak pokazano produkty Max Effect (115)
  • Testowanie jest dla każdego (117)

Rozdział 5. Cykl życia optymalizacji (119)

  • Miguel i Denise potrzebują nowej usługi telewizji kablowej (120)
  • Zderzenie z murem optymalizacji? (123)
  • Nawigacja pomiędzy fazami cyklu życia optymalizacji (127)
  • Wyzwania marketingowe (130)

Rozdział 6. Ustawiczne testowanie w akcji - studium przypadku Acceller (135)

Rozdział 7. Proste pojęcia związane z testowaniem (140)

  • Zmienne i warianty (141)
  • Hipoteza (142)
  • Projektowanie testu (146)
  • Rodzaje testów (147)

Rozdział 8. Rozwijanie frameworku testowego (161)

  • Czynniki decydujące o sukcesie witryny internetowej - równanie efektywności w sieci (162)
  • Marketing internetowy - lekcja pierwsza (164)
  • Poznaj swojego klienta (169)

Rozdział 9. Formułowanie celów i parametrów testów (183)

  • Trzy kroki do sformułowania celów i parametrów (183)
  • Właściwy początek testu (188)

Rozdział 10. Studium przypadku firmy Jigsaw (197)

  • Faza 1.: planowanie (197)
  • Faza 2.: testowanie (198)
  • Faza 3.: ocena wyników (199)
  • Wnioski - czego firma Jigsaw dowiedziała się o swoich klientach (199)

Część II: Co należy testować (203)

Rozdział 11. Jak wybrać przedmiot testów (204)

  • Wybierz możliwie jednoznaczną nazwę (205)
  • Zdefiniuj swój cel (205)
  • Wybierz drogę dochodzenia do swojego celu (207)
  • Zdefiniuj kontrolną parę zmienna - wariant (207)
  • Sformułuj hipotezę (208)
  • Niech test zweryfikuje te założenia (208)
  • Zmierz i przeanalizuj otrzymane wyniki (208)
  • Skromny przycisk (210)
  • Wyniki finansowe (212)

Rozdział 12. JTMZZM - jaki to ma związek ze mną? (214)

  • Współzawodniczący (asertywni) (215)
  • Spontaniczni (sympatyczni) (216)
  • Humanistyczni (wyrażający emocje) (217)
  • Metodyczni (analityczni) (218)
  • Jedna strona, wiele potrzeb (219)
  • Pytania, które warto sobie zadać (221)
  • Ćwiczenie (221)
  • Co testować (222)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (223)

Rozdział 13. Unikatowa propozycja wartości (propozycja kampanii) (224)

  • Pytania, które warto sobie zadać (227)
  • Ćwiczenia (228)
  • Co testować (228)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (229)

Rozdział 14. Decyzja o zakupie (231)

  • Złożoność sprzedaży (231)
  • Trop wabika (234)
  • Komunikowanie punktów działania i budowanie zaufania (234)
  • Pytania, które warto sobie zadać (236)
  • Ćwiczenie (237)
  • Co testować (237)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (238)

Rozdział 15. Kategoryzacja (240)

  • Pytania, które warto sobie zadać (241)
  • Ćwiczenia (242)
  • Co testować (243)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (244)

Rozdział 16. Użyteczność (245)

  • Pytania, które warto sobie zadać (245)
  • Ćwiczenie (246)
  • Co testować (247)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas rac nad własną witryną (248)

Rozdział 17. Wygląd i sposób działania (249)

  • Pytania, które warto sobie zadać (249)
  • Ćwiczenie (249)
  • Co testować (250)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (250)

Rozdział 18. Możliwość przeszukiwania (251)

  • Pytania, które warto sobie zadać (251)
  • Ćwiczenie (252)
  • Co testować (252)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (253)

Rozdział 19. Układ stron, czytelność elementów wizualnych i śledzenie zainteresowań odwiedzających (254)

  • Pytania, które warto sobie zadać (260)
  • Ćwiczenie (261)
  • Co testować (261)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (262)

Rozdział 20. Kupowanie (263)

  • Pytania, które warto sobie zadać (263)
  • Ćwiczenie (264)
  • Co testować (265)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (266)

Rozdział 21. Narzędzia (267)

  • Pytania, które warto sobie zadać (268)
  • Ćwiczenie (269)
  • Co testować (269)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (270)

Rozdział 22. Zapobieganie błędom (271)

  • Pytania, które warto sobie zadać (271)
  • Ćwiczenie (272)
  • Co testować (273)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (273)

Rozdział 23. Zgodność z przeglądarkami internetowymi (274)

  • Pytania, które warto sobie zadać (274)
  • Ćwiczenie (275)
  • Co testować (276)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (277)

Rozdział 24. Prezentowanie produktów (278)

  • Pytania, które warto sobie zadać (278)
  • Ćwiczenie (279)
  • Co testować (280)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (281)

Rozdział 25. Czas ładowania (282)

  • Pytania, które warto sobie zadać (282)
  • Ćwiczenie (283)
  • Co testować (283)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (285)

Rozdział 26. AIDAS - uwaga, zainteresowanie, pragnienie, działanie, satysfakcja (286)

  • Pytania, które warto sobie zadać (286)
  • Ćwiczenie (288)
  • Co testować (288)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (289)

Rozdział 27. Bezpieczeństwo i prywatność (290)

  • Pytania, które warto sobie zadać (290)
  • Ćwiczenie (291)
  • Co testować (292)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (292)

Rozdział 28. Zaufanie i wiarygodność (293)

  • Pytania, które warto sobie zadać (293)
  • Ćwiczenie (294)
  • Co testować (294)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (295)

Rozdział 29. Selekcja, podział na kategorie i wyniki przeszukiwania produktów (296)

  • W internecie oczekiwania kupujących są inne (298)
  • Zaplanuj, jak pomóc odwiedzającym w odnajdywaniu właściwych produktów (300)
  • Pytania, które warto sobie zadać (300)
  • Co testować (301)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (302)

Rozdział 30. Nawigacja i stosowanie łączy (303)

  • Pytania, które warto sobie zadać (305)
  • Ćwiczenia (305)
  • Co testować (306)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (306)

Rozdział 31. Sprzedaż rozszerzona i sprzedaż wiązana (307)

  • Pytania, które warto sobie zadać (309)
  • Ćwiczenie (309)
  • Co testować (310)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (310)

Rozdział 32. Nawoływanie do działania (311)

  • Pytania, które warto sobie zadać (312)
  • Ćwiczenie (313)
  • Co testować (313)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (314)

Rozdział 33. Zapewnienia towarzyszące wezwaniom do działania (315)

  • Pytania, które warto sobie zadać (316)
  • Ćwiczenie (317)
  • Co testować (317)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (318)

Rozdział 34. Sporządzanie perswazyjnych materiałów marketingowych (319)

  • Stosuj stronę czynną (319)
  • Unikaj żargonu (320)
  • Bądź konkretny (320)
  • Zwracaj się do czterech grup kupujących, używając różnych reguł (321)
  • Korzyści kontra cechy (321)
  • Szukaj okazji do prezentowania perswazyjnego przekazu (322)
  • Pytania, które warto sobie zadać (323)
  • Ćwiczenia (324)
  • Co testować (324)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (326)

Rozdział 35. Treść (327)

  • Pytania, które warto sobie zadać (328)
  • Ćwiczenie (328)
  • Co testować (329)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (329)

Rozdział 36. Nagłówki (330)

  • Pytania, które warto sobie zadać (331)
  • Ćwiczenie (331)
  • Co testować (331)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (332)

Rozdział 37. Czytelność (333)

  • Badanie wzrokiem i przerzucanie (334)
  • Pytania, które warto sobie zadać (336)
  • Ćwiczenie (337)
  • Co testować (337)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (338)

Rozdział 38. Stosowanie kolorów i obrazów (339)

  • Pytania, które warto sobie zadać (340)
  • Ćwiczenie (340)
  • Co testować (341)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (341)

Rozdział 39. Terminologia i żargon (342)

  • Pytania, które warto sobie zadać (344)
  • Ćwiczenie (344)
  • Co testować (344)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (344)

Rozdział 40. "My, my, my" - język skoncentrowany na potrzebach klienta (346)

  • Pytania, które warto sobie zadać (348)
  • Ćwiczenie (348)
  • Co testować (348)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (348)

Rozdział 41. Stosowanie recenzji (350)

  • Pytania, które warto sobie zadać (353)
  • Ćwiczenie (353)
  • Co testować (353)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (354)

Część III: Bardziej szczegółowa analiza dla czytelników dysponujących wiedzą techniczną (355)

Rozdział 42. Matematyka, błędne postrzeganie zjawisk i dezinformacja (356)

  • Poszukiwanie równowagi (356)
  • Rozkład Twoich danych (357)
  • Istotność statystyczna i dobór próby (359)
  • Maksimum lokalne kontra maksimum globalne (360)
  • Problem dwurękiego bandyty (363)
  • Stopnie swobody (365)
  • Ortogonalność (366)

Rozdział 43. Jak działają skrypty Website Optimizera (369)

  • Trzy najważniejsze funkcje skryptów (369)
  • Ciasteczko Marco Polo (372)
  • Wiele testów, jedna strona konwersji (373)
  • Wiele testów realizowanych na tej samej witrynie (374)

Rozdział 44. Stosowanie Website Optimizera na witrynach statycznych i dynamicznych (376)

  • Czym jest witryna statyczna? (376)
  • Czym jest witryna dynamiczna? (377)
  • Witryny mieszane, statyczne i dynamiczne (378)
  • Stosowanie Website Optimizera dla witryny statycznej (379)
  • Stosowanie Website Optimizera dla witryny dynamicznej (380)
  • Wybierz model właściwy dla swojej witryny (382)

Rozdział 45. Śledzenie najważniejszych zdarzeń i inne zaawansowane zagadnienia (383)

  • Testowanie podzbiorów żądań trafiających na Twoją witrynę (383)
  • Testowanie nie wszystkich żądań trafiających na Twoją witrynę (384)
  • Ile czasu powinien trwać test? (385)
  • Modyfikowanie wag poszczególnych kombinacji w ramach próby testowej (386)
  • Testowanie pod kątem najważniejszych zdarzeń generowanych przez użytkowników (kliknięć i zatwierdzeń formularzy) (387)
  • Stosowanie licznika czasowego do błyskawicznego zaliczania konwersji (388)
  • Testowanie zdarzeń związanych z animacjami Flash (388)
  • Łączenie wielu zdarzeń (389)
  • Odkrywanie własnych, innowacyjnych rozwiązań (dla naprawdę odważnych) (389)
  • Nic nie zastąpi planowania (390)

Rozdział 46. Moduł rozszerzenia Website Optimizera dla systemu WordPress (391)

  • Czy to zadziała z Twoim blogiem w systemie WordPress? (391)
  • Instalacja modułu rozszerzenia (392)
  • Co należy zrobić przed zastosowaniem modułu rozszerzenia (392)
  • Szczegółowy opis procedury konfiguracji Website Optimizera (393)
  • Tworzenie dodatkowych eksperymentów (400)

Dodatek. Przydatne materiały dodatkowe (401)

  • Analiza i testy (401)
  • Blogi (401)
  • Książki (402)
  • Ogólne łącza do najważniejszych definicji (403)
  • Dokumentacja i wsparcie techniczne oferowane przez firmę Google (403)
  • Pozostałe publikacje zespołu FutureNow (404)

Skorowidz (405)

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-7755-9
Rozmiar pliku: 13 MB

BESTSELLERY

Kategorie: