Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Gothic 3 - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2006
8,90
890 pkt
punktów Virtualo

Gothic 3 - poradnik do gry - ebook

Poradnik do jednej z najbardziej rozbudowanych gier cRPG - Gothic III zawiera opis wykonania wszystkich zadań w grze, głównych i pobocznych, porady dotyczące rozwoju postaci, listę najważniejszych przedmiotów i NPC, a także trzy sposoby ukończenia gry.

Gothic 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Rozwijanie postaci
  • Cape Dun (1) (Questy)
  • Ardea (Questy)
  • Montera (1) (Questy)
  • Nauczyciele
  • Reddock (1) (Questy)
  • Ścieżka Rebeliantów (Sposoby ukończenia)
  • Cape Dun (3) (Questy)
  • Reddock (2) (Questy)
  • Najważniejsze przedmioty

Informacja o grze

Gothic 3 to kolejna, trzecia już, odsłona jednej z najlepszych seri cRPG. Po przegranej wojnie ludzie są tłamszeni przez okupacyjne siły orków. Tylko od nas zależy czy powalczymy o wyzwolenie ludzi, czy też przyłączymy się do zielonoskórych. Gra oferuje duży otwarty świat, po brzegi wypełniony potworami do zabicia, skarbami do zebrania i zadaniami do wykonania.

Gra Gothic 3, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Spis treści

-Wprowadzenie
-Questy
-Ardea
-Reddock (1)
-Reddock (2)
-Cape Dun (1)
-Cape Dun (2)
-Cape Dun (3)
-Montera (1)
-Montera (2)
-Montera (3)
-Montera (4)
-Montera (5)
-Gotha
-Okara (1)
-Okara (2)
-Trelis (1)
-Trelis (2)
-Trelis (3)
-Nemora (1)
-Nemora (2)
-Geldern (1)
-Geldern (2)
-Geldern (3)
-Geldern (4)
-Silden (1)
-Silden (2)
-Silden (3)
-Silden (4)
-Faring (1)
-Faring (2)
-Faring (3)
-Vengard (1)
-Vengard (2)
-Nordmar - Klan Ognia (1)
-Nordmar - Klan Ognia (2)
-Nordmar - Klan Ognia (3)
-Nordmar - Klan Wilka (1)
-Nordmar - Klan Wilka (2)
-Nordmar - Klan Młota (1)
-Nordmar - Klan Młota (2)
-Nordmar - Klan Młota (3)
-Klasztor
-Bezdroża Nordmaru
-Braga (1)
-Braga (2)
-Ben Erai (1)
-Ben Erai (2)
-Ben Sala (1)
-Ben Sala (2)
-Lago
-Bakaresh (1)
-Bakaresh (2)
-Bakaresh (3)
-Ishtar (1)
-Ishtar (2)
-Ishtar (3)
-Wykopaliska Al Shedim (1)
-Wykopaliska Al Shedim (2)
-Mora Sul (1)
-Mora Sul (2)
-Mora Sul (3)
-Mora Sul (4)
-Mora Sul (5)
-Mora Sul (6)
-Mora Sul (7)
-Bezdroża Varantu
-Inne
-Główne zadania (1)
-Główne zadania (2)
-Główne zadania (3)
-Rozwijanie postaci
-Najważniejsze przedmioty
-Nauczyciele
-Sposoby ukończenia
-Ścieżka Rebeliantów
-Ścieżka Orków
-Ścieżka Asasynów
Kategoria: RPG
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8054-115-3
Rozmiar pliku: 6,7 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij