- W empik go
Grom - poradnik do gry - ebook
Grom - poradnik do gry - ebook
Pełny opis przejścia przygodowej gry akcji GROM, opowiadającej o nieco zwariowanych przygodach doborowego oddziału pułkownika Groma, podążającego śladem tajnego projektu nazistów w Tybecie.
Grom - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Command Center – Tibet
- Hidden Fortress – Tibet
- Nazi Camp – Tibet
- Caves – Tibet
- Caves – Tibet
- Laboratory – Tibet
- Upshi – India
- Dragon’s Throat – Tibet
- Crossing The River – Tibet
- Three Palaces – Tibet
Informacja o grze
Gra łącząca cechy trzech gatunków, cRPG, przygodówek i gier akcji. Posiada bogatą linę fabularną odsadzoną w realiach II Wojny Światowej obfitującą w wiele pierwiastków fantastycznych i mistycznych typowych dla filmów typu James Bond oraz Indiana Jones.
Gra Grom, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Spis treści
-Kilka cennych porad
-Sunset Pass – Tibet
-Checkpoint – India
-Upshi – India
-High Mountain Crossroads – Tibet
-Mountain Camp – Tibet
-Archeologists’ Camp – Tibet
-Checkpoint – India
-Upshi – India
-Village – Tibet
-View To The Monastery – Tibet
-Monastery – Tibet
-Big Plain – Tibet - część 1
-Big Plain – Tibet - część 2
-Railway Station – Tibet
-Three Chortens – Tibet
-Mountain Pass – Tibet
-Three Palaces – Tibet
-Crossing The River – Tibet
-Upshi – India
-Caves – Tibet
-Hidden Fortress – Tibet
-Caves – Tibet
-Laboratory – Tibet
-Command Center – Tibet
-Nazi Camp – Tibet
-Dragon’s Throat – Tibet
Kategoria: | Przygodowe |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8050-313-7 |
Rozmiar pliku: | 2,1 MB |