Grom - poradnik do gry - ebook
Grom - poradnik do gry - ebook
Pełny opis przejścia przygodowej gry akcji GROM, opowiadającej o nieco zwariowanych przygodach doborowego oddziału pułkownika Groma, podążającego śladem tajnego projektu nazistów w Tybecie.
Skrócona wersja spisu treści:-Kilka cennych porad
-Sunset Pass – Tibet
-Checkpoint – India
-Upshi – India
-High Mountain Crossroads – Tibet
-Mountain Camp – Tibet
-Archeologists’ Camp – Tibet
-Checkpoint – India
-Upshi – India
-Village – Tibet
-View To The Monastery – Tibet
-Monastery – Tibet
-Big Plain – Tibet - część 1
-Big Plain – Tibet - część 2
-Railway Station – Tibet
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 27
Informacja o grze
Gra łącząca cechy trzech gatunków, cRPG, przygodówek i gier akcji. Posiada bogatą linę fabularną odsadzoną w realiach II Wojny Światowej obfitującą w wiele pierwiastków fantastycznych i mistycznych typowych dla filmów typu James Bond oraz Indiana Jones.
Gra Grom, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Spis treści
-Sunset Pass – Tibet
-Checkpoint – India
-Upshi – India
-High Mountain Crossroads – Tibet
-Mountain Camp – Tibet
-Archeologists’ Camp – Tibet
-Checkpoint – India
-Upshi – India
-Village – Tibet
-View To The Monastery – Tibet
-Monastery – Tibet
-Big Plain – Tibet - część 1
-Big Plain – Tibet - część 2
-Railway Station – Tibet
-Three Chortens – Tibet
-Mountain Pass – Tibet
-Three Palaces – Tibet
-Crossing The River – Tibet
-Upshi – India
-Caves – Tibet
-Hidden Fortress – Tibet
-Caves – Tibet
-Laboratory – Tibet
-Command Center – Tibet
-Nazi Camp – Tibet
-Dragon’s Throat – Tibet
Kategoria: | Przygodowe |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-83-8050-312-0 |
Rozmiar pliku: | 2,1 MB |