Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone - ebook
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone - ebook
Stwórz samoczynną maszynę marketingową!
- Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
- Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
- Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali
Kim, u diabła, jest growth hacker?
To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker - inaczej: haker wzrostu - to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu lub usługi. To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na małej grupie, czy ogłoszenie w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama...
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną przez NAPRAWDĘ DOBREGO marketingowca. Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje produkty!
- Haker wzrostu i jego narzędzia
- Produkt i jego rynek
- Znajdź haka na wzrost
- Przemień 1 w 2, a 2 w 4 - wirusowość
- Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja
- Moje nawrócenie: stosowanie teorii w praktyce
- Słowniczek hakera wzrostu
- Najczęściej zadawane pytania
- Jak zostać hakerem wzrostu: kolejne kroki
Nie przepłacaj - zastosuj to, co działa!
Spis treści
- Opinie o książce
- O autorze
- Inne książki tego autora:
- Wstęp od polskiego wydawcy
- Wprowadzenie
- Czym jest hakowanie wzrostu?
- Nowy sposób
- Narodziny hakera wzrostu
- Nowy sposób myślenia
- Krok 1. Wszystko zaczyna się od dopasowania produktu do rynku
- Jak uzyskać dopasowanie produktu do rynku?
- Otwórz się na opinie
- Krok 2. Znajdź haka na wzrost
- Wybierz właściwych ludzi
- Technikalia
- Krok 3. Przemień 1 w 2, a 2 w 4 wirusowość
- Rozgłos
- Hakowanie wirusowości
- Krok 4. Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja
- Nie przestawaj ulepszać
- Skalowanie retencji i optymalizacji
- Moje nawrócenie: stosowanie teorii w praktyce
- Dopasowanie produktu do rynku
- Wzrost sprzedaży i zainteresowanie ludzi
- Wirusowość
- Optymalizacja i retencja
- Przyszłość marketingu
- Dodatek specjalny
- Posłowie
- Krok 1.
- Krok 2.
- Krok 3.
- Krok 4.
- Zakończenie
- Słowniczek hakera wzrostu
- Najczęściej zadawane pytania
- Jak zostać hakerem wzrostu: następne kroki
- Blogi i strony ciekawych ludzi
- Książki
- Prezentacje, pokazy i kursy
- Hakerzy wzrostu mają nawet własną konferencję:
- Podziękowania
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-8147-6 |
Rozmiar pliku: | 3,4 MB |