Facebook - konwersja

Handlowanie to gra - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
14 sierpnia 2014
Ebook
69,00 zł
Audiobook
69,00 zł
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
69,00

Handlowanie to gra - ebook

Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia:

  • zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb,
  • radzenia sobie z grami kupieckimi,
  • budowania profesjonalnej podstawy handlowej.

Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć.

Spis treści

Spis treści

Wstęp

CZĘŚĆ I. PODSTAWOWE REGUŁY GRY HANDLOWEJ

  • 1. Jak zrozumieliśmy, że handlowanie to gra?
    • Dlaczego klienci grają?
  • 2.Filozofia handlowania: najważniejsze jest zadowolenie klienta
    • Pozytywna transakcja handlowa
    • Rozmawiaj o potrzebach i obawach klienta. Zrozum jego interesy
  • 3. Najważniejsze "narzędzia" poznawania i rozumienia interesów klienta
    • Trudne pytania. Nie daj się zbyć byle czym
    • Parafraza. Jak słuchać i nie wchodzić z klientem w polemikę?
    • Parafraza. I co dalej?

CZĘŚĆ II. DEBIUTY HANDLOWE

  • 4. Pierwszy kontakt z klientem
  • 5. Zbuduj ludzki kontakt i zainteresuj się potrzebami klienta
  • 6. Debiutowe gry klienta
    • Gra "Nie mam czasu"
    • Gra "To mnie nie interesuje"
    • Przejmowanie klienta od konkurencji
    • Gra "Interesuje mnie wyłącznie..."
  • 7. Typy klienta. Jak je rozpoznać i dopasować się do nich?
    • Komu pozostawiać wybór, a komu polecać? (JA - INNI)
    • Komu przypominać o jego celach, a komu dawać gwarancje? (CELE - PROBLEMY)
    • Jak radzić sobie z klientem, który gotów jest kupić wszystko i jak docenić klienta krytykującego? (ZGODNY - NEGUJĄCY)
    • Klient SYSTEMATYCZNY i klient CHAOTYCZNY
    • Klient OSOBISTY i klient RZECZOWY

CZĘŚĆ III. GRA ŚRODKOWA. CO OSŁABIA HANDLOWCA I JAK WYKORZYSTUJĄ TO KLIENCI?

  • 8. Mity i stereotypy działania handlowca
    • Mit pośledniości zawodu sprzedawcy
    • Stereotyp obowiązującej postawy
    • Mit ceny
    • Jak przeciwstawiać się mitowi ceny?
    • Mit, że konkurencja jest tylko zagrożeniem
    • Mit, że klient ma nieograniczone możliwości wyboru
  • 9. Trudne zagrywki klienta wykorzystujące stereotypy i lęki handlowca
    • Straszenie konkurencją
    • Mamienie dużym i długotrwałym kontraktem
    • Ultimatum, czyli "ostateczne warunki"
    • Presja czasu
    • Osobisty atak na handlowca lub jego firmę
    • Jaką mam pewność, że mi się to opłaca?
    • Niezwykłe mamienie kontraktem (Wspólne lizanie loda)
    • Rozmiękczenie i niespodziewany atak (Dr Jeckyll i Mr. Hyde)
    • Odwołanie się do lojalności i honoru handlowego (Twój wspólnik już mi obiecał)
    • Wykorzystanie interesów handlowca (Nie mam żadnych zastrzeżeń, ale...)
    • Fałszywa informacja (Zostawiony notes)
    • Co nas najbardziej trafia w zagrywkach klienta?
  • 10. Zachowania asertywne. Sposoby radzenia sobie z typowymi grami klienta
    • Stawianie granic klientowi
    • Asertywne stawianie granic
    • Kiedy musisz lub chcesz odmówić klientowi (Zdarta płyta handlowca)
    • Asertywne, profesjonalne reakcje na krytykę klienta
    • Zasady postępowania wobec uzasadnionej reklamacji klienta
    • Ogólną krytykę sprowadzaj do konkretów (Poszukiwanie krytyki)
    • Co robić, gdy klient czepia się szczegółów i osłabia Cię, wytykając niedoskonałości? (Zamglanie)
    • Zamiana oceny na opinię

CZĘŚĆ IV. KOŃCÓWKI W NEGOCJACJACH. ZAPOMNIANA SZTUKA TARGOWANIA

  • 11. Targuj się, dając klientowi satysfakcję

CZĘŚĆ V. JAK UTRZYMAĆ ENTUZJAZM HANDLOWY?

  • 12. Osłabiony handlowiec. Co z nim robić?
    • "Zatrucie handlowe"
    • "Osłabiacze" w firmie
  • 13. Jak budować pozytywne nastawienie?
    • Umiejętności i aktywność
    • Masz tyle, ile myślisz, że masz (Wiara czyni cuda)
    • Odporność na "śmieć informacyjny"
    • Mierz wysoko i podejmuj nowe wyzwania
    • Bierz odpowiedzialność za swój rozwój zawodowy
    • Kilka sposobów na przeciwdziałanie "zatruciu" handlowca
    • Złote myśli smerfów-ważniaków

Zakończenie

INFORMACJE O SZKOLENIACH

Pozycje wydawnicze Grupy Szkoleniowej Kontrakt-OSH

Klienci, z którymi współpracujemy

Kategoria: Sprzedaż i obsługa klienta
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-9618-0
Rozmiar pliku: 2,3 MB

BESTSELLERY

Kategorie: