Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Hands-On GPU Programming with Python and CUDA - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
27 listopada 2018
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Hands-On GPU Programming with Python and CUDA - ebook

Hands-On GPU Programming with Python and CUDA hits the ground running: you’ll start by learning how to apply Amdahl’s Law, use a code profiler to identify bottlenecks in your Python code, and set up an appropriate GPU programming environment. You’ll then see how to “query” the GPU’s features and copy arrays of data to and from the GPU’s own memory.

As you make your way through the book, you’ll launch code directly onto the GPU and write full blown GPU kernels and device functions in CUDA C. You’ll get to grips with profiling GPU code effectively and fully test and debug your code using Nsight IDE. Next, you’ll explore some of the more well-known NVIDIA libraries, such as cuFFT and cuBLAS.

With a solid background in place, you will now apply your new-found knowledge to develop your very own GPU-based deep neural network from scratch. You’ll then explore advanced topics, such as warp shuffling, dynamic parallelism, and PTX assembly. In the final chapter, you’ll see some topics and applications related to GPU programming that you may wish to pursue, including AI, graphics, and blockchain.

By the end of this book, you will be able to apply GPU programming to problems related to data science and high-performance computing.

Kategoria: Computer Technology
Język: Angielski
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-1-78899-522-1
Rozmiar pliku: 8,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: