Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2002
7,90
790 pkt
punktów Virtualo

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry - ebook

Poradnik dla wszystkich uczniów Hogwartu i wielbicieli Harry’ego Pottera. Znajdziecie tutaj dokładny opis przeciwników, przedmiotów i zaklęć występujących w grze, a także pełne walkthrough wraz ze wszystkimi sekretami.

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Zaklęcia
  • Komnata Złotych Kart (Komnata Tajemnic)
  • Wierzba Bijąca (Powitanie)
  • Przedmioty
  • Główny Hall (Dom Ślizgonów)
  • Wielkie Schody (Dom Ślizgonów)
  • Sala Treningowa Rictusempry (Nauka Rictusempry)
  • Przeciwnicy
  • W drodze do pokoju (Powitanie)
  • Lochy (Nauka Skurge)

Informacja o grze

Druga część komputerowych przygód Harrego Pottera, oparta na wydarzeniach z opisanych przez panią J.K. Rowling w tomie drugim. Na rozpoczynającego drugi rok nauki w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie młodego czarodzieja czekają kolejne wyzwania.

Gra Harry Potter and the Chamber of Secrets, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformach: PC, GBA, GCN, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Spis treści

-Wprowadzenie
-Zaklęcia
-Przedmioty
-Przeciwnicy
-Powitanie
-Wierzba Bijąca
-W drodze do pokoju
-Nauka Rictusempry
-Sala Treningowa Rictusempry
-Trening Qudditch
-Lekcje profesorów Snape’a i Flitwicka
-Nauka Skurge
-Sala Treningowa Skurge
-Lochy
-Walki Magów
-Nauka Diffindo
-Sala Treningowa Diffindo
-Dziedziniec
-Ogród
-Dom Ślizgonów
-Główny Hall
-Wielkie Schody
-Śladem Goyle’a
-Dom Ślizgonów
-Nauka Spongify
-Sala Treningowa Spongify
-Ceremonia
-Wielkie Schody
-Komnata Tajemnic
-Zakazany Las
-Komnata Złotych Kart
-Komnata Tajemnic – I
-Komnata Tajemnic – II
-Komnata Tajemnic – Finałowa Walka

Kategoria: Akcja i strzelanki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8050-285-7
Rozmiar pliku: 4,9 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij