Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

Hex Commander - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Rok wydania:
2018
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Hex Commander - poradnik do gry - ebook

Poradnik do gry Hex Commander: Fantasy Heroes to zbiór pomocnych wskazówek i porad, dzięki którym będziesz lepiej radził sobie na polu bitwy. Znajdziesz tutaj opisy jednostek, bazy oraz solucję do kampanii.

Zanim zaczniesz grę, warto sprawdzi rozdział z poradami na początek. Gra jest typową turówką, ale ma kilka indywidualnych cech. Znajdziesz tu również kilka porad, które zwrócą Twoją uwagę na to czego NIE robić oraz jak zarobić cenną walutę, jaką są kryształy (gemy).

Pomiędzy misjami rozbudowujesz swój własny zamek (twoja baza), która umożliwia rekrutację nowych jednostek i ulepszanie starych.

W Hex Commander: Fantasy Heroes jest do rozegrania 30 misji kampanii ludzi oraz 17 misji kampanii elfów, gdzie wszystkie mają kilka poziomów trudności. Nasza solucja do Hex Commander zawiera mapy, wskazówki do rozegrania scenariusza za pierwszym razem oraz porady odnośnie rozgrywki na wyższych poziomach.

W poradniku do Hex Commander znajdziesz porady i sekrety, które pomogą Ci przejść grę na 100%. Solucja do kampanii zawiera mapy, na których zaznaczyliśmy wszystkich wrogów, sekrety oraz znajdźki. Opisaliśmy zwoje, gemy i zawarliśmy porady na start.

Hex Commander - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Czego nie robić w Hex Commander?
  • Katapulta (Kampania)
  • Milicja (Kampania)
  • Piechota (Kampania)
  • Nieumarli i Golemy (Kampania)
  • Wojownicy Cienia (Misja Poboczna)
  • Jak zarabiać kryształy (gemy)? (Kampania)
  • Opis zamku (twoja baza)
  • Sylvius - bohater (Misja Poboczna)
  • Kusznicy (Kampania)

Spis treści

-Hex Commander - poradnik do gry
-Poradnik do gry
-Poradnik początkującego
-Porady na start | Poradnik
-Czego nie robić w Hex Commander?
-Jak zarabiać kryształy (gemy)?
-Zamek
-Opis zamku (twoja baza)
-Jak atakować i ustawić obronę?
-Jednostki
-Imperium (ludzie)
-Percival | Opis Jednostek Imperium
-Milicja | Opis Jednostek Imperium
-Piechota | Opis Jednostek Imperium
-Kusznicy | Opis Jednostek Imperium
-Katapulta | Opis Jednostek Imperium
-Pikinierzy | Opis jednostki
-Mag Bojowy | Opis Jednostek Imperium
-Premium | Jednostki
-Kawaleria | Opis Jednostek Imperium
-Elfy
-Arcaena - bohaterka | Opis jednostek Elfów
-Sylvius - bohater | Opis jednostek Elfów
-Wojownicy Cienia | Opis jednostek Elfów
-Niedźwiedzie | Opis jednostek Elfów
-Jednorożce | Opis jednostek Elfów
-Zwiadowcy Elfów | Opis jednostek Elfów
-Łucznicy Elfów | Opis jednostek Elfów
-Balista i Skorpion | Opis jednostek Elfów
-Mag Elfów | Opis jednostek Elfów
-Kapłanka (Healer) | Opis jednostek Elfów
-Wrogowie
-Elfy (wrogowie) | Opis jednostek wrogich
-Krasnoludy | Opis jednostek wrogich
-Orkowie i Gobliny | Opis jednostek wrogich
-Nieumarli i Golemy | Opis jednostek wrogich
-Kampania
-Misja 1 - Złe wieści | Kampania
-Misja 2 - Lodowy róg | Kampania
-Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie
-Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania
-Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania
-Misja 6 - Ucieczka | Kampania
-Misja 7 - Równina Audin | Kampania
-Misja 8 - Valendorf | Kampania
-Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania
-Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania
-Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania
-Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania
-Misja 13 - Tir Assin | Kampania
-Misja 14 - Enalone | Kampania
-Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania
-Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania
-Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania
-Misja 18 - Gor Zubul |Kampania'
-Misja 19 - Kerdan | Kampania
-Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania
-Misja 21 - Elfia Granica | Kampania
-Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania
-Misja 23 - Kontratak | Kampania
-Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania
-Misja 25 - Bazar Dun | Kampania
-Misja 26 - Kazad Dir | Kampania
-Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania
-Misja 28 - Wieża Ary | Kampania
-Misja 29 - Wieża Światła | Kampania
-Misja 30 - Leże Smoka | Kampania
-Kampania Elfów
-Misja 1 - Początek | Kampania Elfów
-Misja 2 - Szafirowy Potok | Kampania Elfów
-Misja 3 - Zasadzka nad potokiem | Kampania Elfów
-Misja 4 - Skalisty Szlak| Kampania Elfów
-Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów | Kampania Elfów
-Misja 6 - Obrona Calyril | Kampania Elfów
-Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski | Kampania Elfów
-Misja 8 - Zbiegowie | Kampania Elfów
-Misja 9 - Zablokowany trakt | Kampania Elfów
-Misja 10 -Zduszony Wąwóz | Kampania Elfów
-Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny | Kampania Elfów
-Misja 12 - Passing the Village | Kampania Elfów
-Misja 13 - Crossing the Blockade | Kampania Elfów
-Misja 14 - Unexpected Strike | Kampania Elfów
-Misja 15 - Persistence | Kampania Elfów
-Misja 16 - Mountain Hideout | Kampania Elfów
-Misja 17 - Lighting Strikes Twice | Kampania Elfów
-Misja Poboczna
-Cięty Cieśla | Misja poboczna

Kategoria: Strategiczne
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8112-505-5
Rozmiar pliku: 6,4 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stronie
www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1856

[email protected] treści

Hex Commander - poradnik do gry

Poradnik do gry

Poradnik początkującego

Porady na start | Poradnik

Czego nie robić w Hex Commander?

Jak zarabiać kryształy (gemy)?

Zamek

Opis zamku (twoja baza)

Jak atakować i ustawić obronę?

Jednostki

Imperium (ludzie)

Percival | Opis Jednostek Imperium

Milicja | Opis Jednostek Imperium

Piechota | Opis Jednostek Imperium

Kusznicy | Opis Jednostek Imperium

Katapulta | Opis Jednostek Imperium

Pikinierzy | Opis jednostki

W PEŁNEJ WERSJI DOSTĘPNE RÓWNIEŻ:

Mag Bojowy | Opis Jednostek Imperium

Premium | Jednostki

Kawaleria | Opis Jednostek Imperium

Elfy

Arcaena - bohaterka | Opis jednostek Elfów

Sylvius - bohater | Opis jednostek Elfów

Wojownicy Cienia | Opis jednostek Elfów

Niedźwiedzie | Opis jednostek Elfów

Jednorożce | Opis jednostek Elfów

Zwiadowcy Elfów | Opis jednostek Elfów

Łucznicy Elfów | Opis jednostek Elfów

Balista i Skorpion | Opis jednostek Elfów

Mag Elfów | Opis jednostek Elfów

Kapłanka (Healer) | Opis jednostek Elfów

Wrogowie

Elfy (wrogowie) | Opis jednostek wrogich

Krasnoludy | Opis jednostek wrogich

Orkowie i Gobliny | Opis jednostek wrogich

Nieumarli i Golemy | Opis jednostek wrogich

Kampania

Misja 1 - Złe wieści | Kampania

Misja 2 - Lodowy róg | Kampania

Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie

Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania

Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania

Misja 6 - Ucieczka | Kampania

Misja 7 - Równina Audin | Kampania

Misja 8 - Valendorf | Kampania

Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania

Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania

Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania

Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania

Misja 13 - Tir Assin | Kampania

Misja 14 - Enalone | Kampania

Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania

Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania

Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania

Misja 18 - Gor Zubul |Kampania'

Misja 19 - Kerdan | Kampania

Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania

Misja 21 - Elfia Granica | Kampania

Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania

Misja 23 - Kontratak | Kampania

Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania

Misja 25 - Bazar Dun | Kampania

Misja 26 - Kazad Dir | Kampania

Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania

Misja 28 - Wieża Ary | Kampania

Misja 29 - Wieża Światła | Kampania

Misja 30 - Leże Smoka | Kampania

Kampania Elfów

Misja 1 - Początek | Kampania Elfów

Misja 2 - Szafirowy Potok | Kampania Elfów

Misja 3 - Zasadzka nad potokiem | Kampania Elfów

Misja 4 - Skalisty Szlak| Kampania Elfów

Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów | Kampania Elfów

Misja 6 - Obrona Calyril | Kampania Elfów

Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski | Kampania Elfów

Misja 8 - Zbiegowie | Kampania Elfów

Misja 9 - Zablokowany trakt | Kampania Elfów

Misja 10 -Zduszony Wąwóz | Kampania Elfów

Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny | Kampania Elfów

Misja 12 - Passing the Village | Kampania Elfów

Misja 13 - Crossing the Blockade | Kampania Elfów

Misja 14 - Unexpected Strike | Kampania Elfów

Misja 15 - Persistence | Kampania Elfów

Misja 16 - Mountain Hideout | Kampania Elfów

Misja 17 - Lighting Strikes Twice | Kampania Elfów

Misja Poboczna

Cięty Cieśla | Misja pobocznaHex Commander - poradnik do gry

Poradnik do gry Hex Commander: Fantasy Heroes to zbiór pomocnych wskazówek i porad, dzięki którym będziesz lepiej radził sobie na polu bitwy. Znajdziesz tutaj opisy jednostek, bazy oraz solucję do kampanii.

- Poradnik początkującego
- Zamek
- Jednostki
- Kampania

Poradnik początkującego

Zanim zaczniesz grę, warto sprawdzi rozdział z poradami na początek. Gra jest typową turówką, ale ma kilka indywidualnych cech. Znajdziesz tu również kilka porad, które zwrócą Twoją uwagę na to czego NIE robić oraz jak zarobić cenną walutę, jaką są kryształy (gemy).

1. Porady na start
2. Czego NIE robić w Hex Commander?
3. Jak zarabiać gemy?

Zamek

Pomiędzy misjami rozbudowujesz swój własny zamek (twoja baza), która umożliwia rekrutację nowych jednostek i ulepszanie starych.

1. Opis zamku, czyli Twoja baza w Hex Commander
2. Jak atakować i ustawić obronę? - porady dot. walki

Jednostki

Dodatkowo, warto zapoznać się z jednostkami, którymi możesz dowodzić.

1. Percival
2. Milicja
3. Piechota
4. Kusznicy
5. Katapulta
6. Pikinierzy
7. Kawaleria
8. Mag Bojowy

Kampania

W Hex Commander: Fantasy Heroes jest do rozegrania 30 misji, gdzie wszystkie mają kilka poziomów trudności. Nasza solucja do Hex Commander zawiera mapy, wskazówki do rozegrania scenariusza za pierwszym razem oraz porady odnośnie rozgrywki na wyższych poziomach.

1. Misja 1 - Złe wieści
2. Misja 2 - Lodowy róg
3. Misja 3 - Oblężenie
4. Misja 4 - Wieża Ezerath
5. Misja 5 - Słoneczna brama
6. Misja 6 - Ucieczka
7. Misja 7 - Równina Audin
8. Misja 8 - Valendorf
9. Misja 9 - Twierdza Hayton
10. Misja 10 - Skute Wzgórze
11. Misja 11 - Mroczna Puszcza
12. Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu
13. Misja 13 - Tir Assin
14. Misja 14 - Enalone
15. Misja 15 - Oblężenie Hayton
16. Misja 16 - Szturm na Rauenborn
17. Misja 17 - Ofensywa na wschodzie
18. Misja 18 - Gor Zubul
19. Misja 19 - Kerdan
20. Misja 20 - Wzgórze Kerrash
21. Misja 21 - Elfia Granica
22. Misja 22 - Wrota Alvina
23. Misja 23 - Kontratak
24. Misja 24 - Żelazna Pięść
25. Misja 25 - Bazar Dun
26. Misja 26 - Kazad Dir
27. Misja 27 - Forteca Dar - Dar
28. Misja 28 - Wieża Ary
29. Misja 29 - Wieża Światła
30. Misja 30 Leże Smoka

Mateusz Kozik (www.gry-online.pl)Poradnik do gry

Poradnik początkującego

Porady na start | Poradnik

Hex Commander to gra z gatunku strategii turowych, ale zawiera kilka różnić i wyjątkowych opcji. W tym rozdziale znajdziesz informację i porady, które przydadzą się podczas pierwszych godzin w grze.

- Twój bohater
- Walcz z małymi grupami przeciwników
- Korzystaj i ulepszaj teleport w pierwszej kolejności
- Brak strefy kontroli i kontrataku jednostek
- Dbaj o swoje jednostki.
- Monety i kryształy
- Zbieraj skrzynie ze skarbami i rozgrywaj ponownie ukończone misje

Twój bohater

W każdej misji będziesz korzystał ze swojego bohatera, który jest najsilniejszą jednostką w twojej armii. Pomiędzy zadaniami możesz ulepszać jego poziom zdrowia oraz ataku i ulepszyć kilka innych umiejętności. Nie bój się wykorzystywać w boju i nie trzymaj go z tyłu, dopóki jego poziom zdrowia nie spadnie niebezpiecznie nisko. Może korzystać z eliksirów, a w późniejszych etapach gry użyje czarów przy wykorzystaniu różnych magicznych zwojów.

Walcz z małymi grupami przeciwników

Jeśli to możliwe, nawiązuj walkę z małymi oddziałami wroga lub staraj się atakować tylko część armii przeciwnika. Przed ruchem, sprawdzaj zasięg wrogich jednostek. W ten sposób unikniesz kontrataku wrogich jednostek i unikniesz niepotrzebnych strat. Oddziały, które mają mniej niż 2 ludzi, będą zadawać mniejsze obrażenia, więc eliminacja oddziałów powinna być najważniejszym zdaniem dla twoich żołnierzy.

Korzystaj i ulepszaj teleport w pierwszej kolejności

W każdym scenariuszu masz dostęp do teleportu, dzięki któremu możesz sprowadzać jednostki ze swojej bazy na pole bitwy. Warto korzystać z tego ułatwienia, aby wzmocnić swoją armię. W niektórych misjach, cała twoja grupa uderzeniowa będzie składać się tylko z przyzwanych jednostek. Warto najpierw sprawdzić, jakimi oddziałami dysponuje wróg oraz jakie są cele misji. Przy ataku na pozycję wroga warto mieć kawalerię, a podczas obrony ciężką piechotę i jednostki dystansowe. Z tego powodu ulepszanie teleportu za pomocą kryształów, powinno być na pierwszym miejscu.

Brak strefy kontroli i kontrataku jednostek

Inaczej mówiąc, możesz bez problemu poruszać się w sąsiedztwie jednostek wroga i atakować go każdym typem jednostek bez obaw, że będzie kontratakował. W ten sposób jesteś w stanie łatwo zbliżyć się i zniszczyć jednostki wroga. Pamiętaj jednak, że te same zasady dotyczą twojego przeciwnika. Planuj swoje ruchy tak, aby być poza zasięgiem wrogich jednostek na koniec tury, o ile to możliwe. Możesz sprawdzić zasięg przeciwników, jeśli wybierzesz dany oddział.

Dbaj o swoje jednostki.

Na koniec misji, otrzymasz dodatkowe monety, za każdy oddział, który utrzymał się przy życiu. Staraj się trzymać słabe oddziały z tyłu. Mogą się przydać jako wabik lub oddział, który dobije słabego wroga. Zazwyczaj jednak, jednostki z 1 lub 2 ludźmi (oprócz maga, katapulty i kawalerii) nie zdadzą się na zbyt wiele, a mogą dostarczyć tobie dodatkowych funduszy na koniec misji.

Monety i kryształy

To dwie najważniejsze waluty w grze i można je zdobyć w prosty sposób. Za wykonanie każdej misji otrzymasz zazwyczaj około 100 monet (czasem otrzymasz mniej, jeśli długo rozgrywałeś misję) oraz jeden kryształ. Monety służą do zakupy eliksirów, zwojów oraz oddziałów w bazie. Do przywoływania oddziałów w czasie misji, również potrzebujesz monet. Kryształy są niezbędne do stawiania nowych budynków oraz ulepszania portalu, bohatera, jednostek oraz budynków. Jest to waluta dość trudna do zdobycia, dlatego wydawaj je najpierw na odblokowanie nowych budynków, a następnie skup się na ulepszaniu już istniejących struktur. Możesz też zamienić sporą część monet na jeden kryształ w budynku Jubilera lub kupić za prawdziwą gotówkę.

Zbieraj skrzynie ze skarbami i rozgrywaj ponownie ukończone misje

Chociaż poziom trudności wzrasta przy rozgraniu misji na nowym poziomie trudności, warto podjąć się wyzwania. Otrzymasz więcej monet oraz dodatkowy kryształ. W prawie każdej misji są skrzynie do zdobycia. Takie skarby, może zebrać tylko twój bohater. Na skrzynie możesz natrafić przy każdym rozegraniu misji. Zawsze będą w tym samym miejscu z taką samą zawartością, więc możesz zdobyć dodatkowe przedmioty lub monety. Warto to robić w misjach, gdzie możesz uzyskać wyjątkowe zwoje lub eliksiry.Czego nie robić w Hex Commander?

Hex Commander nie jest skomplikowaną grą, ale możesz sam ją sobie utrudnić. Warto unikać kilku rzeczy podczas rozgrywki.

- Nie walcz z dużymi grupami wrogów!
- Nie ulepszaj tylko jednego oddziału!
- Nie zamieniaj kryształów na monety!
- Nie zużywaj wszystkich eliksirów/zwojów!
- Nie rozgrywaj na początku tych samych plansz na wysokim poziomie trudności

Nie walcz z dużymi grupami wrogów!

Oddziały milicji poniosą duże straty. Lepiej było pozostać w lesie lub się wycofać.

Twoje oddziały nie mają możliwości zablokować ataku i większość jednostek ma podobny poziom zdrowia. Musisz korzystać z przewagi terenu oraz umiejętności twoich jednostek, aby zwyciężyć z wrogiem. Największy błąd to uderzanie na przeciwnika małymi oddziałami, albo uderzanie w sam środek dużej grupy wrogich jednostek.

Nie ulepszaj tylko jednego oddziału!

Na początku gry, warto odblokować nowe typy wojsk i ewentualnie podnieść poziom każdego typu na 1 lub 2 poziom. Szybko przekonasz się, że poleganie tylko na jednym typie wojsk jest nie tylko nieefektywne, ale będzie prowadzić do porażki np. używanie kawalerii podczas oblężenia. Najlepiej mieć duży wybór jednostek do każdej misji i przywołać oddziały, które najlepiej pasują do zadania. Dlatego warto na początku równomiernie ulepszać oddziały, a z czasem sam stwierdzisz, który oddział wymaksować w pierwszej kolejności.

Nie zamieniaj kryształów na monety!

Jest to bardzo cenna waluta w grze. Dzięki niej możesz kupić lub ulepszyć budynki oraz oddziały, co jest niezbędne w dalszej części gry. Opcja zamiany kryształów na dużą ilość jest kusząca, ale na dłuższą metę nieopłacalna. Im większy twój postęp w grze, tym trudniej zdobyć kryształy. Gra staje się coraz trudniejsza, a przechodzenie ponownie tych samych misji również stawia przed tobą nowe wyzwania. Poza tym, monety można łatwo zdobyć i po wykupieniu oddziałów, będziesz płacił małe sumy za ich przyzwanie na pole walki.

Nie zużywaj wszystkich eliksirów/zwojów!

W skrzyniach możesz znaleźć pomocne eliksiry lub zwoje. Warto zostawić sobie te przedmioty na odpowiedni moment, niż używać od razu.

Leczenie bohatera za każdym razem kiedy otrzyma obrażenia, może kusić. Podobnie jak niszczenie wrogów za pomocą potężnych zwojów. Jednak warto zostawić sobie te udogodnienia na jakąś trudną misję, ale sytuację gdzie mogą zaważyć na zwycięstwie. Warto zbierać przedmioty ze skrzyń, a po wykupieniu oddziałów, dokupić zapas eliksirów lub zwojów. Choć jest opcja sprzedaży tych przedmiotów, lepiej zostawić sobie je na później. Nie zaczynaj gry od ulepszania budynku od eliksirów i zwojów. Kryształy możesz lepiej spożytkować, a ich koszt w monetach staje się coraz większy. Z czasem sam przekonasz się, że używanie tych przedmiotów w niektórych krytycznych momentach nie raz z uratuje twoją armię.

Nie rozgrywaj na początku tych samych plansz na wysokim poziomie trudności

Każda misja na poziomie wyższym niż normalny, jest dużym wyzwaniem. Zwłaszcza na początku, kiedy nie posiadasz silnej i zróżnicowanej armii. Gdy rozpoczniesz grę, warto wykonywać misję na normalnym poziomie trudności i powoli rozwijać swoją bazę. Kiedy trafisz na scenariusz, na którym się zatniesz, wróć do poprzednich misji. Zazwyczaj do tego momentu rozwiniesz swoje wojsko do poziomu, dzięki któremu będziesz w stanie pokonać większe armię wroga. Na trudniejszych poziomach umiejscowienie wojsk przeciwnika się nie zmienia, ale wzrasta liczba oddziałów i poziom doświadczenia.Jak zarabiać kryształy (gemy)?

Kryształy to najważniejsza waluta w grze. Bez niej nie rozwiniesz swoich oddziałów lub bohatera, nie odblokujesz nowych budynków ani nowych jednostek. Na szczęście, gra oferuje wiele sposobów na zdobycie kryształów. Pamiętaj, zanim wydasz kryształy, dobrze przemyśl swój wydatek, ponieważ nie można cofnąć transakcji

1. Przechodzenie misji. Za każdą ukończoną misję w trybie kampanii otrzymasz jeden kryształ (i trochę monet). Na początku to najlepszy i najszybszy sposób zdobycia kryształów i monet.
2. Ponowne przechodzenie misji. Gra oferuję możliwość rozegrania tego samego scenariusza na zwiększonym poziomie trudności. Za ukończenie misji na poziomie średnim i trudnym, otrzymasz jeden kryształ i większe ilości monet. Umiejscowienie i kierunki ataku wroga się nie zmieniają, choć wzrasta liczebność i jakość jednostek. Warto najpierw przechodzić misję na wyższych poziomach trudności, gdy zaczniesz mieć problemy w późniejszych misjach kampanii.

1. Jubiler. Jest to specjalny budynek, który pozwala zamienić twoje monety na kryształy i odwrotnie. Jeśli masz nadmiar monet lub wykonujesz misję na bardzo trudnym poziomie (za który dostajesz tylko monety), może to być stałe źródło przychodu kryształów, choć bardzo czasochłonne.

1. Imperialny Market. Czyli sklep gry, gdzie możesz dokupić kryształy za prawdziwe pieniądze. Jeśli już zamieszasz skorzystać z tego ostatecznego rozwiązania, warto wybrać dwa specjalne ulepszenia, który są dostępne tylko w tym sklepie.Zamek

Opis zamku (twoja baza)

Zamek to miejsce, do którego trafiasz po ukończeniu każdej misji. Za każdym razem twoje oddziały i bohater zostaną uleczone, a straty w ludziach będą uzupełnione. Jest to jedyne miejsce, w którym możesz spożytkować kryształy oraz wydać monety (choć te przydadzą się do przywoływania oddziałów na pole bitwy). W zamku są trzy kategorie budynków.{TOC H3}

Obiekty rekrutacyjne. Po wykupieniu danego obiektu, zyskasz możliwość rekrutacji nowych oddziałów. Każdy budynek oddaje do twojej dyspozycji jeden nowy typ wojsk. Niektóre budynki potrzebują wykupienia innej struktury. Na przykład, aby wybudować Wieże Magów, musisz najpierw posiadać Gildię Magów. Pod nazwą każdego budynku widzisz poziom budynku w postaci gwiazdek (wykupione ulepszenia dla oddziałów za kryształy) oraz ilość zrekrutowanych oddziałów (niebieska postać). Warto wykupić wszystkie struktury na początku gry.

Budynki specjalne. Teleport (transport jednostek na pole bitwy), Gildia Magów (sklep ze zwojami), Gildia Alchemików (sklep z eliksirami) oraz Komnata Treningowa (ulepszenia bohatera). Każda z tych struktur, zwiera inne możliwości. Niektóre warto kupić i ulepszyć jak najszybciej (teleport), a z innymi możesz się wstrzymać (gildia alchemików).

Budynki handlowe. Jubiler oferuje możliwość zamiany kryształów na monety i odwrotnie, natomiast Imperialny Market to sklep z kryształami za prawdziwe pieniądze. Te struktury są od początku gry i nie można ich ulepszać.

Co ulepszać na początku, a co później?

Sugerowana kolejność ulepszania budynków jest następująca:

1. Teleport. Jest to najważniejszy budynek dla twojej armii. Więcej jednostek na polu walki, oznacza większe możliwości taktyczne i zwiększanie twojej przewagi liczebnej. Pierwsze poziomy kosztują tylko jeden kryształ do ulepszenia, więc warto szybko zainwestować w ulepszenie teleportu.
2. Budynki rekrutacyjne. Im szybciej zyskasz dostęp do zróżnicowanych oddziałów, tym lepiej dla ciebie. W niektórych misjach wykorzystasz tylko jednostki dystansowe, a w innych bez kawalerii będzie tobie ciężko uporać się z wrogiem.
3. Bohater. Umiejętności, które są warte uwagi to regeneracja (odzyskiwanie punktów życia na turę, warto kupić na początku tylko 1 poziom), dowodzenie (większa ilość ludzi w oddziałach, dzięki czemu dłużej będą zadawać maksymalne obrażenia) oraz ilość rzucanych zwojów czy eliksirów na turę oraz ich zasięg. Reszta według twojego upodobania (warto zwiększyć osobiste statystki bohatera). Dodatkowe złote jest zawsze wskazane, ale otrzymasz go i tak w dużych ilościach za przechodzenie misji.
4. Ulepszenia wojsk. Z czasem zacznij ulepszać niektóre jednostki. Najlepiej zacząć od tych które najczęściej wykorzystujesz albo chcesz zwiększyć wartość bojową. Lepiej posiadać zróżnicowaną armię, niż jeden silny typ wojsk. Prędzej czy później trafisz na przeciwnika, z którym taki oddział sobie łatwo nie poradzi (np. Kawaleria na pikinierów).
5. Zwoje i eliksiry. To bardzo przydatne przedmioty, ale ulepszanie Gildii Alchemików, mija się z celem na początku gry. W wielu misjach znajdziesz ciekawe przedmioty. Dopiero z czasem ich wykorzystanie stanie się niezbędne.Jak atakować i ustawić obronę?

Podczas praktycznie każdej misji, możesz wykorzystać kilka prostych rozwiązań. Znajdziesz tutaj kilka pomysłów, które ułatwią rozgrywkę i pomogą lepiej opanować podstawy dowodzenia twoimi oddziałami.

- Eliminuj najpierw słabe oddziały.
- Szarża kawalerii
- Kusznicy na wieże!
- Wykorzystaj las i mury do blokowania linii ostrzału
- Walcz z jak najmniejszymi grupami przeciwników.
- Misje obronne
- Mag bojowy.

Eliminuj najpierw słabe oddziały.

Koniecznie dobijaj słabe oddziały, tym bardziej gdy twoje wojska są w słabej formie. Pamiętaj, że oddział poniżej 3 ludzi zadaje mniejsze obrażenia.

W sytuacji, gdy wróg atakuje dużą grupą i jedną silną jednostką, postaraj się wykończyć słabsze oddziały i na koniec zajmij się potężnym wrogiem. Jednocześnie pozostawaj poza jego zasięgiem. Świetnie się sprawdzi tutaj mag, który będzie mógł spowolnić albo rozbroić na jedną turę silnego przeciwnika, podczas gdy reszta twoich wojsk pozbędzie się pozostałych oddziałów. Jeśli jednak postąpisz odwrotnie, możesz ryzykować utrata swojej armii lub twoje wojska będą zbyt osłabione, aby zmierzyć się z pozostałymi przeciwnikami.

Szarża kawalerii

Jednostki jazdy najlepiej sprawdzają się w potyczkach na otwartej przestrzeni, natomiast nie wykorzystasz ich w pełni podczas oblężeń zamku lub walki w lesie. Przy dowodzeniu kawalerią, pamiętaj o atakowaniu w linii prostej z odległości kilku pól. Jeśli jesteś związany walką wręcz z przeciwnikiem, wycofaj się kawalerią o jedno lub dwa pola, tak abyś mógł nadal uderzyć we wroga i zyskać bonus szarży. W ten sposób nie zmarnujesz potencjału tej jednostki i nadal zadasz duże obrażenia jednostce wroga.

Kusznicy na wieże!

Twoje jednostki dystansowe mają dodatkową siłę oraz zasięg ataku, kiedy znajdują się na wzniesieniu. Otrzymują największe bonusy, gdy przebywają na murach lub wieżach. Dodatkowo, takie obiekty zapewniają im redukcję obrażeń. Na najwyższych punktach warto ustawić katapulty, przez co zwiększysz ich zasięg i umożliwisz atak na dużym obszarze. Pamiętaj, że na murach twoje jednostki nie mogą przenikać przez siebie, gdy się nimi poruszasz, więc musisz umieszczać ich na murach w odpowiedniej kolejności.

Wykorzystaj las i mury do blokowania linii ostrzału

Przeszkody terenowe skutecznie blokują ostrzał wrogich łuczników. Skorzystaj z tej przewagi i użyj pola z lasem lub murem do osłony przed atakami dystansowymi. W ten sposób będziesz mógł się zbliżyć bez większych strat. Wejście na pole lasu, kosztuje więcej punktów ruchu, co daje tobie przewagę podczas obrony.

Walcz z jak najmniejszymi grupami przeciwników.

Wróg nie dość, że atakuje małymi siłami, to jeszcze rozproszył swoje oddziały. To dobry moment, żeby rozgromić wroga.

W Hex Commander jednostki w tej grze nie odpowiadają na atak przeciwnika, najlepiej jest atakować małe grupy i eliminować je w tej samej turze. W ten sposób wróg nie zada tobie sensownych obrażeń. Bardzo ważna jest tutaj przewaga liczebna, dlatego dbaj aby w starciach zawsze mieć przewagę lub przynajmniej walczyć z taką samą liczbą jednostek wroga. Atakowanie większej liczby jednostek zawsze kończy się dużymi stratami. Jeśli nadal nie możesz sprostać liczebności wroga, wykorzystaj przeszkody terenowe i sprawdzaj zasięg ruchu jednostek przeciwnika. Planuj swoje ruchy tak, aby jak najmniej wrogów zbliżyło się do twoich pozycji. Możesz też wykorzystać zwoje i osłabić wroga, ale nie zawsze jest to możliwe.

Misje obronne

Piechota w wąskim przejściu, jednostki dystansowe na wieżach i drugiej linii - ten fort długo wytrzyma atak wroga.

W niektórych scenariuszach masz za zadanie utrzymać pozycję obronną np. w zamku. Postaraj się o jak największą ilość jednostek atakujących na dystans. Jak najszybciej ustaw swoich żołnierzy na murach. Skup swoich ludzi na tej części muru, gdzie jest brama, ponieważ to jedyne miejsce, przez które może przedostać się przeciwnik. Warto mieć pod ręką 1-2 oddziały piechoty do obrony wejścia w razie zniszczenia bramy, ponieważ najdłużej wytrzymają atak bezpośredni. Jednostki dystansowe powinny mieć w swoim zasięgu jak największy obszar przedpola.

W innych sytuacjach np. obrona wioski i mieszkańców, postaraj się o mieszany skład swoich wojsk. Warto mieć przynajmniej jeden oddział kawalerii. Może szybko poruszać się po planszy i przy okazji zadać ogromne obrażenia. Jeśli masz za zadanie bronić jakieś jednostki, to trzymaj je w jednym miejscu, otoczone przez swoich żołnierzy. Jeśli masz taką możliwość, wybierz wąskie przejście np. most i ustaw najmocniejszą jednostkę do odpierania oddziałów wroga. Najlepszym wyborem jest często twój bohater, który ma najwięcej punktów ruchu, ataku i życia.

Mag bojowy.

Mag unieruchamia ciężką piechotę wroga, a następnie reszta twoich oddziałów dobija przeciwnika.

To wyjątkowa jednostka, ponieważ może pozbawić wroga możliwości ataku lub ruchu. Efekt jest losowo i zostaje nałożony po ataku. Jest to idealna jednostka do powstrzymania lub osłabienia najgroźniejszych oddziałów jak kawaleria lub ciężka piechota. Co więcej, mag może razić wrogów na odległość i ignoruje obiekty, które normalnie blokują linię strzału. Mag jest jednak wątły i zadaje dobre obrażenia dopiero po kilku ulepszeniach. Warto rekrutować go po przyzwaniu kilku regularnych jednostek.Jednostki

Imperium (ludzie)

Percival | Opis Jednostek Imperium

Percival - bohater

Jest to jedyna jednostka, która bierze udział we wszystkich misjach. Jest to najsilniejsza i najbardziej wytrzymała jednostka, jaką możesz mieć. Jest traktowany jak jednostka Kawalerii. Może wykorzystać bonus do ataku wynikający z szarży, ale nie jest w stanie wejść na pola z lasem lub barykadami jak i wejść na mury czy wieże (nawet jeśli jest winda). Posiada 3 punkty ruchy i jest dość wytrzymały na ataki.

Tylko bohater może korzysta z potężnych czarów jak np. Deszcz Ognia.

Jego największa siła leży w możliwości wykorzystywania Eliksirów, Trucizn oraz Zwojów. Często te dodatkowe przedmioty decydują o zwycięstwie lub potrafią wybawić cię z trudnej sytuacji. Możesz też zwiększyć Zasięg Magii lub Liczbę Czarów, aby rzucać więcej zwojów i eliksirów. Ten drugi przyda się później, gdy w wyjątkowych sytuacjach potrzebujesz się np. uleczyć, zniszczyć jednostkę przeciwnika i wzmocnić swoje oddziały.

Jeśli chcesz aktywnie używać swojego bohatera w walce, koniecznie zadbaj o rozwój jego umiejętności. Przyda się, choć jeden poziom Regeneracji, który zapewnia leczenie bohatera co turę. Oprócz tego warto zainwestować w Trening Osobisty, który zwiększy jego wytrzymałość oraz zadawane obrażenia. Jeśli najpierw chcesz wzmocnić swoją armię, to możesz postawić na umiejętność Zarządzanie Wojskiem. W ten sposób zwiększysz liczebność niektórych oddziałów (Milicja, Piechota, Pikinierzy i Kusznicy), a każdy poziom zwiększy punkty życia danego oddziału. Dzięki temu, dłużej będą zadawać pełne obrażenia, pomimo odniesionych ran i strat w ludziach.Milicja | Opis Jednostek Imperium

Milicja

Milicja przydaje się do pomniejszych zadań jak blokada wąskich przesmyków czy ochrona innych, wrażliwych oddziałów.

Jest pierwszą jednostką dostępną dla twojej armii. Na pierwszym poziomie nie ma praktycznie żadnego pancerza (redukcji obrażeń). Dopiero po pierwszym ulepszeniu zyskuje obronę w czasie walki wręcz oraz posiada więcej punktów zdrowia. Zadaje jednak spore obrażenia i jest to najtańsza jednostka do rekrutacji oraz przywołania w czasie bitwy. Z tego powodu będzie ci służyć za mięso armatnie, zwłaszcza masz mało monet. Jeśli chcesz z niej korzystać częściej, koniecznie ulepsz Milicje do 3 poziomu, potem według uznania (dwa pierwsze ulepszenia kosztują tylko jeden kryształ, potem każde następne jest za dwa). Musisz mieć minimum 3 ludzi w oddziale, żeby zadać maksymalne obrażenia. Przy dwóch żołnierzach siła obrażeń spada o 33%, a przy jednym obrażenia są niższe o 66%.Piechota | Opis Jednostek Imperium

Piechota

Piechota to bardzo wytrzymały oddział. Umiejscowiona w lesie lub barykadzie może wytrzymać wiele tur.

Jest to świetna jednostka do walki wręcz! Zadaje najmniejsze obrażenia spośród wszystkich klasycznych jednostek, ale od początku posiada bardzo wysoki poziom redukcji obrażeń. Ich pancerz jest główna zaletą, a do tego jest coraz lepszy wraz z kolejnym ulepszeniem. Jest najskuteczniejszy w walce z jednostkami dystansowymi (Łucznicy, Kusznicy). Może wytrzymać ich ostrzał i zbliżyć się, aby zadać obrażenia. Używaj ich w grupie i staraj się korzystać z lasów oraz barykad, aby zminimalizować straty od ostrzału do minimum. Jest to najbardziej uniwersalna jednostka, choć nie jest służy do szybkiej eliminacji wrogów. Dużym plusem jest dość niski koszt rekrutacji. Podobnie jak w przypadku Milicji, musisz mieć 3 lub więcej żołnierzy, żeby zadać pełne obrażenia.Kusznicy | Opis Jednostek Imperium

Kusznicy

Już w pierwszych misjach szybko nauczysz się jak wykorzystywać Kuszników odpowiedni sposób. Najlepiej ustawić ich na wysokich pozycjach, z których będą mogli atakować w każdą stronę.

To twoja podstawo jednostka zasięgowa. Każdy człowiek w oddziale zadaje obrażenia, więc strata każdego żołnierza oznacza mniejsze obrażenia. Posiada zasięg postrzał 4 pól, ale nie może jednocześnie atakować i się ruszać. Dlatego przyjęcie odpowiedniej pozycji jest bardzo ważne, żeby potem nie tracić czasu na zmianę lokacji. Jeśli masz taką możliwość, ustawiaj Kuszników na wzniesieniu, murach lub wieżach. Dzięki temu wzrośnie jego siła ataku. Musisz też uważać na przeszkody terenowe, które będą ograniczać twój zasięg ostrzału. Wrogie oddziały będą często ustawiać się w taki sposób, że będą poza twoim zasięgiem.

Jeśli nie możesz wykorzystać terenu, aby ochronić swoich strzelców, to ustaw ich za swoimi oddziałami. W ten sposób piechota będzie bronić ich przed szybka śmiercią, a Kusznicy będą mogli pomóc w eliminacji wroga. Często lepiej jest nimi uciec i zając lepsze pozycje lub sprowadzić pomoc. Wiele misji polega na obronie jakiegoś miejsca, więc będziesz ich często używał. Mają tani koszt teleportacji, więc warto przywoływać ich w czasie większości misji.Katapulta | Opis Jednostek Imperium

Katapulta

Katapulty są bardzo wrażliwe na ataki, ale samem mogą zadać potężne obrażenia. Zawsze dbaj o ich bezpieczeństwo.

Jest to najsilniejsza jednostka dystansowa. W oddziale jest tylko jeden "człowiek", więc ilość przyjętych obrażeń nie wpływa na atak tej jednostki. Z drugiej strony, jest to bardzo delikatny oddział, który szybko padnie od ataków wroga. Posiada potężny zasięg od 3 do 6 pól oraz zadaje bardzo duże obrażenia. Warto ulepszyć do drugiego poziomu, ponieważ maksymalny zasięg wzrośnie do 7 pól. Potem zyskuje bonus do ataku, który wzrośnie z 60 do nawet 110 obrażeń. Jest to idealna jednostka oblężnicza i obronna. Jeden atak tej jednostki może znacząco osłabić lub zniszczyć przeciwnika.

Dużą wadą tej jednostki jest brak możliwości ataku i ruchu w tej samej turze, oraz możliwość poruszania się tylko o jedno pole (na drogach i murach może jednak ruszyć się o 3 pola). Co więcej, może wejść na mury tylko za pomocą specjalnych wind. Dlatego odpowiednia pozycja tej jednostki, jest jeszcze ważniejsza niż u Kuszników. Nie przyda się w misjach, gdzie będziesz atakował pośród równin lub lasów. Za dużo czasu będzie na tyłach lub zbyt spowolni twój atak. Możesz użyć na nim mikstury szybkości, aby trochę zniwelować tą wadę. Koszt rekrutacji pierwszej jednostki nie jest znaczny, ale następne jednostki kosztują już coraz bardziej astronomiczne sumy. Koszt teleportacji jest też bardzo wysoki, bo wynosi aż 40 monet. Jest to kosztowna jednostka, ale akurat w tym przypadku cena równa się jakość.Pikinierzy | Opis jednostki

Pikinierzy

Jest to jednostka specjalistyczna, ponieważ jest przeznaczona do walki z Kawalerią wroga. Zadaje lepsze obrażenia od piechoty, prawie takie same jak Milicja. Nie jest to do końca ulepszona wersja Milicji, ponieważ Pikinierzy na maksymalnym poziomie będą mieć mniej punktów życia i ataku. Ich największą zaletą jest podwójny atak przeciwko jednostkom Kawalerii oraz redukcja obrażeń od tego typu oddziałów. Jednak w czasie kampanii nie spotkasz zbyt wielu wrogów na koniach czy jazdy innego typu, więc odradzam kupowania oraz inwestowania w ten typ wojska. Będzie dosłownie kilka misji, w których będą przydatni. Koszt przywołania jest nadal niski, ale poza tym ten typ wojsk nie wyróżnia się spośród innych wojsk.Poradniki do gier dla ciebie.

Najnowsze poradniki i solucje do gier komputerowych i konsolowych
możesz pobrać na naszej stronie internetowej
https://www.gry-online.pl/poradniki-do-gier.asp

------------------------------------------------------------------------

Serwisy GRYOnline.pl to gry dla każdego i wszystko o grach.

Encyklopedia Gier - Wszystkie gry w jednym miejscu, obszerne opisy, video, wymagania sprzętowe, daty premier.
https://www.gry-online.pl/encyklopedia-gier.asp

TVgry.pl - Internetowa telewizja dla graczy, własne produkcje, oficjalne materiały filmowe o grach.
http://tvgry.pl/

Czytaj o grach - Recenzje, beta testy i zapowiedzi gier.
https://www.gry-online.pl/czytaj-o-grach.asp

Forum Dyskusyjne dla graczy, największe w Polsce internetowe forum tematyczne dla miłośników internetowej rozrywki.
https://www.gry-online.pl/S008.asp

Gameplay.pl - Serwis blogowy, gry, filmy, komputery, konsole, książki, muzyka... serwisy na fajne tematy
http://gameplay.pl/

www.gry-online.pl
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: