HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe - ebook
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe - ebook
- Trzy style wiarygodnej komunikacji marketingowej
- Najchętniej czytane tematy
- Efektywne komunikaty reklamowe -- neutralne i mające olbrzymią moc przekonywania
- Wpływ metafor i technik autoperswazji
- Budowanie zdań i akapitów, przykuwających uwagę Twoich czytelników
Hiperswazja -- od greckiego hypér (nad) i łacińskiego persuasio (namawiać, przekonywać). Hiperswazja wykracza poza lingwistyczne sztuczki i ślepe rzucanie sugestiami. Skupia się na Twojej postawie, autentyczności i emocjach.
Marketerze, copywriterze, handlowcu! Szykuj się do walki. Podnieś rękawicę rzuconą przez rynek i wygraj zadowolenie swojego klienta. Zacznij toczyć bitwy i wygrywać wojny. Sięgaj po sztylety nowych rozwiązań. Zrywaj zawleczki z najpoczytniejszych tematów. Wytaczaj działa skutecznych tekstów. Odbezpieczaj właściwe podejście do odbiorcy. Formuj perswazyjne szyki.
Dobry twórca tekstów reklamowych trzyma zawsze rękę na... spuście.
Słowa, choć same budowane zaledwie z trzydziestu dwóch liter, tworzą nieomal nieskończoną liczbę kombinacji. A ponieważ również litery możesz zestawiać niemal tak, jak chcesz -- otrzymujesz potężną broń. Jest to kod dostępu do ludzkich głów. Cel, pal!
Spis treści
Wstęp (7)
1. Ważne pojęcia (9)
- Czym jest oferta reklamowa? (9)
- Czym jest Najbardziej Oczekiwana Akcja (NOA)? (10)
- Kim jest klient idealny? (13)
- Nastrój klienta idealnego (20)
2. Jak traktować czytelnika? (25)
3. Rola Twojego emocjonalnego nastawienia w pisaniu tekstów (31)
4. Kim będziesz w oczach klienta? (37)
- Ekspert (38)
- Dziennikarz (42)
- Przyjaciel (49)
5. Tematyka, która niemal zawsze przyciąga uwagę (53)
- Rewolucja (53)
- Mody i trendy (55)
- Wspólny wróg (57)
- Aktualności (58)
- Kontrowersyjne i nietypowe stwierdzenia (60)
- Elity i zadowolone społeczności (62)
- Konflikty społeczne (64)
- Tajemnice (65)
- Zakazany owoc (68)
- Wezwanie do buntu (71)
- Praktyczne porady (73)
- Granice (75)
- To, co nam się należy (76)
- Dowody na to, że ludzie to idioci, a ja jestem lepszy (78)
- Niedostępność i wyjątkowe okazje (80)
- Ekskluzywność (83)
- Podnoszenie standardów (85)
- Normy i ich przestrzeganie (86)
6. Struktura dobrego tekstu (91)
- Metastrategia - dopasowanie i prowadzenie (91)
- Przeszłość - teraźniejszość - przyszłość (93)
- Problem - rozwiązanie (95)
- Bierny - aktywny (97)
- Znane - nieznane (99)
- Ogół - szczegół (100)
- Ty - ja (101)
- Konieczność - możliwość (102)
- Chaos - porządek (104)
- Podsumowanie (106)
7. Historie (107)
- Historia dwóch kolegów (110)
- Od zera do bohatera (111)
- Dawid i Goliat (112)
- Eksperymenty (114)
- Kawały (115)
- Historia z życia wzięta (117)
8. Wybrane techniki wpływu (119)
- Metafora produktu (119)
- Techniki prezentowania korzyści (123)
- Autoperswazja (125)
- Rozwiewanie wątpliwości (128)
- Dawanie przykładu (131)
9. Budowanie zdań i akapitów (133)
Zakończenie (135)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-4616-6 |
Rozmiar pliku: | 2,3 MB |