Facebook - konwersja

Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
14 sierpnia 2012
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
47,00

Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów - ebook

Pisać - jak to łatwo powiedzieć...
  • Twórz teksty estetyczne i niewiarygodnie skuteczne!
  • Dowiedź się, jak dzięki Twoim słowom znaleźć się w umysłach Twoich odbiorców!
  • Pisz i urzekaj, urzekaj i przekonuj, przekonuj i zdobywaj serce klienta!

Hipnoza jest stanem umysłu, który osiągasz w normalnych warunkach spontanicznie i stosunkowo często, nawet nie zdając sobie z tego sprawy.

Bądź nie tylko copywriterem - zostań superwriterem!

Są piękne, tajemnicze, zupełnie inne od tych, które znałeś wcześniej. Niepostrzeżenie rzucają na Ciebie urok, sączą się do serca i umysłu, na stałe znajdują miejsce w Twojej pamięci. Czujesz, że nie możesz bez nich żyć, chcesz ich ciągle więcej i nic innego nie jest w stanie zawładnąć Twoją uwagą. SŁOWA. Umiejętnie użyte mają niesamowitą moc.

Zapewne nie raz spotkałeś się w praktyce z hipnotycznym pisarstwem. Cofnij się myślami do czasów, kiedy ostatni raz byłeś zafascynowany jakąś książką czy innym tekstem. Czy zdarzyło Ci się wtedy stracić poczucie czasu? Może ktoś Cię wołał, a Ty nie słyszałeś? Czy czytany tekst tak Cię wciągnął, że w danym momencie nic więcej się dla Ciebie nie liczyło? William Shakespeare, Agatha Christie, Stephan King, John Keppling - ich dzieła angażują wszystkie Twoje zmysły i wciągają do opisanego świata.

Jeśli marzysz o byciu charyzmatycznym copywriterem, marketingowcem, powieściopisarzem, dziennikarzem, autorem newsletterów, twórcą stron internetowych a nawet blogerem, czy nie powinieneś tworzyć tekstów, które zdobywają i utrzymują zainteresowanie czytelnika? Tekstów, które nie pozwalają oderwać wzroku od czytanej strony. Tekstów na tyle efektownych, zwięzłych i klarownych, że czytelnik nie może oprzeć się pragnieniu przeczytania całości. Tekstów hipnotyzujących.

Rozpocznij kurs pisarstwa Joe Vitalego:
  • zasady sprawdzające się w komponowaniu listów, tekstów reklamowych, raportów i książek;
  • wywoływanie za pomocą tekstów określonych zachowań czytelnika;
  • samodzielne odnajdywanie własnego stylu.

O książce możesz przeczytać także tutaj.

Spis treści

Ostrzeżenie (17)

Podziękowania (23)

Wprowadzenie. John Burton (25)

1. Czas się obudzić (29)

2. Uwaga! Najpierw zrób to... (36)

3. Czy naprawdę są rzeczy niemożliwe? (38)

4. Słowo wyjaśnienia (41)

5. Początek (43)

6. Przypadek Agathy Christie dowodzi, że pisarstwo hipnotyczne istnieje (47)

7. Mój sekret dotyczący pisania hipnotycznego (51)

8. Nie zdołasz mnie namówić do przeczytania kiepskiej oferty! (56)

9. Czym jest pisarstwo hipnotyczne? (61)

10. Pisarstwo hipnotyczne: studium przypadku (66)

11. Tajemnica wielkiej zażyłości (74)

12. Czy jest coś ważniejszego niż tekst oferty? (77)

13. Ćwiczenie kontrolne (82)

14. Jak poznałem tajniki pisarstwa hipnotycznego (93)

15. Czym jest hipnoza? (99)

16. Dwa sposoby na wywołanie reakcji (101)

17. A co z Twoją stroną internetową? (114)

18. Kiedy tekstu jest zbyt wiele (120)

19. Co każdy czytelnik chciałby przeczytać (122)

20. Hipnotyczna moc powtarzania (127)

21. Pisarstwo hipnotyczne jako wewnętrzna gra (131)

22. Substytuty cukru także są słodkie w smaku! (140)

23. Jak przywołać muzę? (147)

24. Jak przykuć uwagę czytelnika (150)

25. Jak ożywić swój tekst (156)

26. Zadbaj o odpowiedni budulec! (165)

27. Lekcja pisarstwa u największego hipnotyzera (170)

28. Elektryzujące wskazówki, jak stworzyć przełomowe teksty (173)

29. Argument przeciwko dążeniu do perfekcji (177)

30. Jak przeciągnąć czytelników na swoją stronę (181)

31. Tajemnice błyskawicznej redakcji tekstów warte ofiary (189)

32. Jak sprawić, by Twoje teksty były bardziej pociągające? (198)

33. Jak ludzie myślą (203)

34. Jak tworzyć hipnotyczne opowieści (205)

35. Jak przejąć kontrolę nad "centrum dowodzenia" Twoich klientów (212)

36. Polecenie hipnotyczne, które nigdy nie zawodzi (217)

37. Czego nauczył mnie Wilk morski (223)

38. Przesłanie punktu zwrotnego (227)

39. Co ludzie zawsze będą czytać (231)

40. Twoją konotacją jest pokazywanie (233)

41. Jakie są moje sekrety pisania hipnotycznych historii sprzedażowych? (239)

42. Hipnotyczne blogowanie (241)

43. Przypomnienia jako wyzwalacze (251)

44. Jak zmienić przeciętny tekst w tekst hipnotyczny? (254)

45. 30 pomysłów na hipnotyczny nagłówek (257)

46. Hipnotyczne wstępy (273)

47. Quiz hipnotyczny (277)

48. Moje trzy największe tajemnice (279)

49. Ile kosztuje ten piesek przy oknie? (284)

50. Jak zmienić sposób percepcji innych ludzi (286)

51. Nareszcie! Formuła hipnotyczna Joe Vitalego (294)

52. Moja lista kontrolna (306)

53. Pięć sekretnych praw hipnotycznej perswazji (309)

54. Siedem najbardziej hipnotycznych książek wszech czasów (311)

55. Przepis na hipnotyczny tekst (316)

56. Teraz kolej na Ciebie (318)

Dodatek (320)

Hipnotyczne e-maile (320)

Bibliografia (347)

Skorowidz (355)

O autorze (361)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-5882-4
Rozmiar pliku: 3,3 MB

BESTSELLERY

Kategorie: