- W empik go
Hitman 2 - poradnik do gry - ebook
Hitman 2 - poradnik do gry - ebook
Poradnik do gry Hitman 2 ma na celu pomóc graczowi w ukończeniu gry na 100%. Jest to możliwe, dzięki dokładnemu opisaniu wszystkich sześciu poziomów fabularnych, wraz z wyzwaniami, które stanowią lwią część zabawy w zabójcę. Każdy z rozdziałów opisu przejścia zawiera: opis misji fabularnych, zestawienie wyzwań związanych z zabójstwami celu i eksploracjami, informacje o najważniejszych przebraniach i przydatnych przedmiotach w grze. Całość okraszona jest małym rozdziałem FAQ i kilkoma poradami – dla nowych graczy oraz tych, którzy nie pamiętają zbyt wiele z „jedynki”. Na końcu znajdziesz listę trofeów oraz opis, jak je odblokować – na konsolach XONE i PS4 oraz na PC.
Hitman 2 to kolejna część przygód agenta 47. Jako najlepszy na świecie zabójca zostajesz wysłany do eliminacji celów na całym świecie: USA, Kolumbia, czy Mumbaj. W każdej misji twoim zadaniem jest eliminacja coraz to większej ilości celów: w obrany przez ciebie lub nakazany z góry sposób. Gra zaskakuje różnorodnością: metod ukończenia misji jest ogrom, a ilość wyzwań, które ujawniają najciekawsze z nich zapewnia długie godziny rozgrywki.
Poradnik do gry Hitman 2 ma na celu pomóc graczowi w ukończeniu gry na 100%. Jest to możliwe, dzięki dokładnemu opisaniu wszystkich sześciu poziomów fabularnych, wraz z wyzwaniami, które stanowią lwią część zabawy w zabójcę. Każdy z rozdziałów opisu przejścia zawiera: opis misji fabularnych, zestawienie wyzwań związanych z zabójstwami celu i eksploracjami, informacje o najważniejszy
Poradnik do Hitman 2 stanowi kompleksowy zbiór porad oraz szczegółowy opis przejścia tej wymagającej gry akcji. Dzięki naszemu poradnikowi dowiesz się o wszystkich wariantach ukończenia misji, oraz jakie warunki trzeba spełnić, by zdobyć komplet trofeów.
Hitman 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Zabójstwo Sierry Knox (Linia Mety w Miami)
- Zabójstwo Roberta Knox (Linia Mety w Miami)
- Wyzwania: wyczyny (Linia Mety w Miami)
- Mapa lokacji i informacje o misji (Linia Mety w Miami)
- Zadania fabularne (Linia Mety w Miami)
- Zamordowanie Almy Reynard (Zew Nocy w Hawke's Bay)
- Wyzwania: eksploracja (Zew Nocy w Hawke's Bay)
Spis treści
-Hitman 2 - poradnik do gry
-Poradnik do gry
-FAQ
-Jak zabić kogoś trucizną w grze Hitman 2?
-Jak otworzyć każdy zamek w grze Hitman 2?
-Jak odblokować snajperkę w grze Hitman 2?
-Jak unikać kamer w grze Hitman 2?
-Jak przemycić przedmioty na obszar misji w grze Hitman 2?
-Aneks
-Sterowanie w grze Hitman 2
-Wymagania sprzętowe gry Hitman 2
-Opis przejścia
-Zew Nocy w Hawke's Bay
-Mapa lokacji i informacje o misji Zew Nocy w Hitman 2
-Przygotowanie na przyjazd celu w misji Zew Nocy w Hitman 2
-Zamordowanie Almy Reynard w misji Zew Nocy w Hitman 2
-Ucieczka z lokacji w misji Zew Nocy w Hitman 2
-Wyzwania: wyczyny w misji Zew Nocy w Hitman 2
-Wyzwania: eksploracja w misji Zew Nocy w Hitman 2
-Linia Mety w Miami
-Mapa lokacji i informacje o misji Linia Mety w Hitman 2
-Zadania fabularne w misji Linia mety | Hitman 2
-Zabójstwo Sierry Knox w misji Linia Mety (Miami)
-Zabójstwo Roberta Knox w misji Linia Mety (Miami)
-Wyzwania: wyczyny w misji Linia Mety (Miami)
-Wyzwania: eksploracje w misji Linia Mety (Miami)
-Ucieczka z lokacji w misji Linia Mety (Miami)
-Najlepsze przebrania w misji Linia Mety (Miami)
-Jak zdyskwalifikować Mosesa Lee w misji Linia Mety (Miami)
-Jak zdobyć przebranie Mosesa Lee w misji Linia Mety (Miami)
-Gdzie znaleźć śmiertelną truciznę w misji Linia Mety (Miami)
-Gdzie znaleźć Dopalacz Oktanowy Kronstadt w misji Linia Mety (Miami)
-Trzygłowy wąż w Santa Fortuna
-Mapa lokacji i informacje o misji Trzygłowy wąż w Hitman 2
-Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2
-Zamordowanie Jorge Franco w misji Trzygłowy wąż w Hitman 2
-Zamordowanie Rico Delgado w misji Trzygłowy wąż w Hitman 2
-Zamordowanie Andrei Martinez w misji Trzygłowy wąż w Hitman 2
-Opuszczenie Santa Fortuny w misji Trzygłowy wąż w Hitman 2
-Jak zdobyć śmiertelną truciznę w misji Trzygłowy wąż w Hitman 2?
-Gdzie sabotować monitoring w misji Trzygłowy wąż w Hitman 2?
-Gdzie znaleźć zaginionych muzyków w misji Trzygłowy wąż w Hitman 2?
-Pościg za zjawą w Bombaju
-Mapa lokacji i informacje o misji Pościg za zjawą w grze Hitman 2
-Jak łatwo zidentyfikować Maelstroma w misji Pościg za zjawą?
-Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2
-Zamordowanie Vanyi Shah w misji Pościg za zjawą | Hitman 2
-Zamordowanie Dawooda Rangana w misji Pościg za zjawą | Hitman 2
-Jak przedostać się do kryjówki Kruków w misji Pościg za zjawą?
-Gdzie sabotować monitoring w misji Pościg za zjawą?
-Jak zdobyć śmiertelną truciznę w Bombaju?
-Inne życie w Zatoczce Whittleton
-Mapa Zatoczka Whittleton - Inne życie
-Gdzie znaleźć trzy wskazówki w Zatoczka Whittleton?
-Misje fabularne w Zatoczce Whittleton
-Zamordowanie Nolana Cassidy'ego w Zatoczce Whittleton
-Zamordowanie Janusa w Zatoczce Whittleton
-Opuszczenie Zatoczki Whittleton
-Jak zdobyć śmiertelną truciznę w Zatoczce Whittleton?
-Gdzie sabotować monitoring w Zatoczce Whittleton?
-Stowarzyszenie Arki na wyspie Sgail
-Mapa lokacji i informacje o misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2
-Jak łatwo zdobyć pierwsze przebranie w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2
-Jak łatwo zebrać 10 unikalnych monet (pamiątkowych tokenów)?
-Misje fabularne w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2
-Zamordowanie Sophii Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2
-Zamordowanie Zoe Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2
-Jak zachować się w sprawie Stałej w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2
-Gdzie sabotować monitoring w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2
-Misje bonusowe
-The Last Yardbird w lokalizacji Himmelstein | Hitman 2
-Poradnik trofeowy
-Hitman 2
-Wprowadzenie i podstawowe informacje o trofeach w grze Hitman 2
-Podstawowa zawartość | Trofea w Hitman 2
-Hawke's Bay | Trofea w grze Hitman 2
-Miami | Trofea w grze Hitman 2
-Santa Fortuna | Trofea w grze Hitman 2
-Bombaj | Trofea w grze Hitman 2
-Zatoczka Whittleton | Trofea w grze Hitman 2
-Wyspa Sgail | Trofea w grze Hitman 2
-Himmelstein | Trofea w grze Hitman 2
-Hitman Legacy
-Paryż | Trofea w misjach Legacy gry Hitman 2
-Sapienza | Trofea w misjach Legacy gry Hitman 2
-Marrakesz | Trofea w misjach Legacy gry Hitman 2
-Bonusowe misje | Trofea w misjach Legacy gry Hitman 2
-Bangkok | Trofea w misjach Legacy gry Hitman 2
-Kolorado | Trofea w misjach Legacy gry Hitman 2
-Hokkaido | Trofea w misjach Legacy gry Hitman 2
Kategoria: | Akcja i strzelanki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8112-608-3 |
Rozmiar pliku: | 35 MB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stronie
www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1935
[email protected] treści
Hitman 2 - poradnik do gry
Poradnik do gry
FAQ
Jak zabić kogoś trucizną w grze Hitman 2?
Jak otworzyć każdy zamek w grze Hitman 2?
Jak odblokować snajperkę w grze Hitman 2?
Jak unikać kamer w grze Hitman 2?
Jak przemycić przedmioty na obszar misji w grze Hitman 2?
Aneks
Sterowanie w grze Hitman 2
Wymagania sprzętowe gry Hitman 2
Opis przejścia
Zew Nocy w Hawke's Bay
Mapa lokacji i informacje o misji Zew Nocy w Hitman 2
Przygotowanie na przyjazd celu w misji Zew Nocy w Hitman 2
Zamordowanie Almy Reynard w misji Zew Nocy w Hitman 2
Ucieczka z lokacji w misji Zew Nocy w Hitman 2
W PEŁNEJ WERSJI DOSTĘPNE RÓWNIEŻ:
Wyzwania: wyczyny w misji Zew Nocy w Hitman 2
Wyzwania: eksploracja w misji Zew Nocy w Hitman 2
Linia Mety w Miami
Mapa lokacji i informacje o misji Linia Mety w Hitman 2
Zadania fabularne w misji Linia mety | Hitman 2
Zabójstwo Sierry Knox w misji Linia Mety (Miami)
Zabójstwo Roberta Knox w misji Linia Mety (Miami)
Wyzwania: wyczyny w misji Linia Mety (Miami)
Wyzwania: eksploracje w misji Linia Mety (Miami)
Ucieczka z lokacji w misji Linia Mety (Miami)
Najlepsze przebrania w misji Linia Mety (Miami)
Jak zdyskwalifikować Mosesa Lee w misji Linia Mety (Miami)
Jak zdobyć przebranie Mosesa Lee w misji Linia Mety (Miami)
Gdzie znaleźć śmiertelną truciznę w misji Linia Mety (Miami)
Gdzie znaleźć Dopalacz Oktanowy Kronstadt w misji Linia Mety (Miami)
Trzygłowy wąż w Santa Fortuna
Mapa lokacji i informacje o misji Trzygłowy wąż w Hitman 2
Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2
Zamordowanie Jorge Franco w misji Trzygłowy wąż w Hitman 2
Zamordowanie Rico Delgado w misji Trzygłowy wąż w Hitman 2
Zamordowanie Andrei Martinez w misji Trzygłowy wąż w Hitman 2
Opuszczenie Santa Fortuny w misji Trzygłowy wąż w Hitman 2
Jak zdobyć śmiertelną truciznę w misji Trzygłowy wąż w Hitman 2?
Gdzie sabotować monitoring w misji Trzygłowy wąż w Hitman 2?
Gdzie znaleźć zaginionych muzyków w misji Trzygłowy wąż w Hitman 2?
Pościg za zjawą w Bombaju
Mapa lokacji i informacje o misji Pościg za zjawą w grze Hitman 2
Jak łatwo zidentyfikować Maelstroma w misji Pościg za zjawą?
Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2
Zamordowanie Vanyi Shah w misji Pościg za zjawą | Hitman 2
Zamordowanie Dawooda Rangana w misji Pościg za zjawą | Hitman 2
Jak przedostać się do kryjówki Kruków w misji Pościg za zjawą?
Gdzie sabotować monitoring w misji Pościg za zjawą?
Jak zdobyć śmiertelną truciznę w Bombaju?
Inne życie w Zatoczce Whittleton
Mapa Zatoczka Whittleton - Inne życie
Gdzie znaleźć trzy wskazówki w Zatoczka Whittleton?
Misje fabularne w Zatoczce Whittleton
Zamordowanie Nolana Cassidy'ego w Zatoczce Whittleton
Zamordowanie Janusa w Zatoczce Whittleton
Opuszczenie Zatoczki Whittleton
Jak zdobyć śmiertelną truciznę w Zatoczce Whittleton?
Gdzie sabotować monitoring w Zatoczce Whittleton?
Stowarzyszenie Arki na wyspie Sgail
Mapa lokacji i informacje o misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2
Jak łatwo zdobyć pierwsze przebranie w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2
Jak łatwo zebrać 10 unikalnych monet (pamiątkowych tokenów)?
Misje fabularne w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2
Zamordowanie Sophii Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2
Zamordowanie Zoe Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2
Jak zachować się w sprawie Stałej w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2
Gdzie sabotować monitoring w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2
Misje bonusowe
The Last Yardbird w lokalizacji Himmelstein | Hitman 2
Poradnik trofeowy
Hitman 2
Wprowadzenie i podstawowe informacje o trofeach w grze Hitman 2
Podstawowa zawartość | Trofea w Hitman 2
Hawke's Bay | Trofea w grze Hitman 2
Miami | Trofea w grze Hitman 2
Santa Fortuna | Trofea w grze Hitman 2
Bombaj | Trofea w grze Hitman 2
Zatoczka Whittleton | Trofea w grze Hitman 2
Wyspa Sgail | Trofea w grze Hitman 2
Himmelstein | Trofea w grze Hitman 2
Hitman Legacy
Paryż | Trofea w misjach Legacy gry Hitman 2
Sapienza | Trofea w misjach Legacy gry Hitman 2
Marrakesz | Trofea w misjach Legacy gry Hitman 2
Bonusowe misje | Trofea w misjach Legacy gry Hitman 2
Bangkok | Trofea w misjach Legacy gry Hitman 2
Kolorado | Trofea w misjach Legacy gry Hitman 2
Hokkaido | Trofea w misjach Legacy gry Hitman 2Hitman 2 - poradnik do gry
Poradnik do gry Hitman 2 ma na celu pomóc graczowi w ukończeniu gry na 100%. Jest to możliwe, dzięki dokładnemu opisaniu wszystkich sześciu poziomów fabularnych, wraz z wyzwaniami, które stanowią lwią część zabawy w zabójcę. Każdy z rozdziałów opisu przejścia zawiera: opis misji fabularnych, zestawienie wyzwań związanych z zabójstwami celu i eksploracjami, informacje o najważniejszych przebraniach i przydatnych przedmiotach w grze. Całość okraszona jest małym rozdziałem FAQ i kilkoma poradami – dla nowych graczy oraz tych, którzy nie pamiętają zbyt wiele z „jedynki”. Na końcu znajdziesz listę trofeów oraz opis, jak je odblokować – na konsolach XONE i PS4 oraz na PC.
Hitman 2 to kolejna część przygód agenta 47. Jako najlepszy na świecie zabójca zostajesz wysłany do eliminacji celów na całym świecie: USA, Kolumbia, czy Mumbaj. W każdej misji twoim zadaniem jest eliminacja coraz to większej ilości celów: w obrany przez ciebie lub nakazany z góry sposób. Gra zaskakuje różnorodnością: metod ukończenia misji jest ogrom, a ilość wyzwań, które ujawniają najciekawsze z nich zapewnia długie godziny rozgrywki.
- Oznaczenia kolorystyczne
- Poziomy trudności
- Wyzwania
- Punktacje
- Przygotowanie do zadania
- Misje fabularne
- Instynkt
- Walka
- Ukrywanie siebie i ciał wrogów
- Przebrania
- Minimalne wymagania sprzętowe:
- Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Oznaczenia kolorystyczne
W poradniku wykorzystano kolory do oznaczania istotnych punktów w tekście:
1. Pogrubiona czcionka – w ten sposób oznaczono ważne informacje i uwagi.
2. Brązowy – tym kolorem oznaczone są kluczowe dla danego opisu postaci.
3. Niebieski – tym kolorem oznaczone są przedmioty do podniesienia / wykorzystania oraz kostiumy.
4. Zielony – tym kolorem oznaczone są lokacje (nazwy pokrywają się z nazwami na mapie gry) oraz cenne wskazówki.
Poziomy trudności
W grze dostępne są trzy poziomy trudności:
1. Nowicjusz – nieograniczona ilość zapisów i autosave; najwięcej środków pomocniczych, mniejsza ilość kamer i ochroniarzy.
2. Profesjonalny - nieograniczona ilość zapisów i autosave; nadal spora ilość przydatnych przedmiotów, szczególnie w takich miejscach, byś nie musiał fatygować się po nie na drugi koniec mapy.
3. Mistrzowski – dostępny jest tylko jeden zapis na całą misję; ilość przedmiotów na mapie jest ograniczona: zawsze znajdziesz narzędzia do każdego rodzaju egzekucji, ale często zamiast kilku, to jeden lub dwa na mapie (np. trucizny). Osoby postronne bardziej reagują na dźwięk, krwawe zabójstwa niszczą ubrania oraz brak jest wskazówek dla misji fabularnych.
Zdecyduj się na niższy poziom tylko w przypadku, gdy całkowicie sobie nie radzisz lub przy pierwszym podejściu, by łatwiej wykonać rozpoznanie terenu. Za wyższe poziomy trudności otrzymasz również więcej punktów i odblokujesz wyzwania oraz trofea (za ukończenie misji na mistrzowskim poziomie).
Uwaga – z powodu różnego rozmieszczenia przedmiotów na różnych poziomach trudności, poradnik skupia się na metodzie ukończenia misji i wyzwań na poziomie profesjonalnym, wraz ze wskazaniem różnic pojawiających się na poziomie mistrzowskim i alternatywnych podejść do zagadnienia.
Wyzwania
Wyzwania to dodatkowe elementy, które urozmaicają każdą z misji w Hitman 2. Osobiście uważam, że jest to najciekawszy sposób urozmaicenia i wydłużenia rozgrywki. Mają one różny charakter: znajdź określone przedmioty, czy dane wywiadowcze albo wyeliminuj cele poboczne, ale przede wszystkim charakteryzują sposoby zabójstw głównych celów. Wiele z metod wymaga pomysłowości, aby plan się powiódł.
1. Za wykonywanie różnych metod zabijania ofiar, otrzymasz dodatkowe punkty w dużych liściach i podniesiesz swój poziom mistrzostwa; masz także szansę na odblokowanie w ten sposób wielu osiągnięć / trofeów.
2. Za nowe punkty mistrzostwa odblokujesz przedmioty i bronie, które możesz wnosić na teren misji, a bez których nie odblokujesz innych wyzwań…
3. W grze występuje kilka wyzwań, które są powtarzalne: np. w każdej misji celem są zabicie celu strzałem w głowy, poprzez utopienie, czy zebranie wszystkich kostiumów.
4. Żeby zabójstwa z wyzwań zostały zaliczone, nie musisz kończyć zadania. Warto zapisać grę w odpowiednim momencie i wczytywać ten zapis wykonując na celach różne kombinacje morderczych strategii.
5. Uwaga – wyzwania dostępne są tylko przy grze uruchomionej w trybie online!
Punktacje
Zdobywaj punkty, by ułatwić sobie realizację innych wyzwań
Po każdej misji przyznawane są punkty. Ich ilość zależy od tego, jakie wyzwania udało ci się ukończyć, jaki był czas rozgrywki, w jaki sposób wyeliminowałeś główne cele; liczymy także unieszkodliwionych strażników, kamery, zebrane dane wywiadowcze itp. Wartość ta będzie pomniejszona zabite nie-cele, bycie wykrytym, czy wszczęte alarmy.
Ważne – najwięcej punktów otrzymasz za realizację wyzwań. Aby wyzwanie było zaliczone i punkty za nie przyznane, nie musisz kończyć misji. Gdy masz potwierdzenie zaliczenia wyzwania, po prostu wczytaj kolejny stan zapisu lub zacznij misję od nowa i wykonaj inne wyzwanie. Jednak aby finalnie zdobyć podsumowanie wszystkich osiągnięć i zebrać zestaw punktów, musisz ukończyć misję.
Za zdobyte punkty odblokowujesz nowe przedmioty dostępne dla bohatera do wyposażenia przed misją, lub do przemycenia na obszar misji w ustalone misce. Odblokowujesz także nowe miejsca przemytu i pozycji startowych, także w przebraniach. Niektóre wyzwania nie będą dostępne dopóki nie zdobędziesz odpowiedniego poziomu.
Przygotowanie do zadania
Planowanie pozwala zyskać przewagę w zadaniu już od jego rozpoczęcia
Każdą misję rozpoczynasz od przygotowania się w fazie planowania. Wybierasz pozycję startową (dopiero po uzyskaniu punktów w danej misji) oraz przedmioty, które pomogą ci w wykonaniu zadań głównych i pobocznych.
1. Aby odblokować pozycje startowe i miejsca przemytu, musisz zdobywać punkty w tej właśnie misji.
2. Aby odblokować nowe przedmioty, wykonuj złożone wyzwania, które zamiast punktów nagradzane są przedmiotami oraz zdobywaj ogólny poziom postaci (czyli punkty z każdej misji zsumowane dla profilu).
Misje fabularne
Od drugiej misji w Hitman 2: Miami (Linia Mety), dostępne będą misje fabularne. Na czym to polega? Zwiedzaj mapę i szukaj osób, które posiadają ciekawe informacje lub przedmiotów – pozwolą ci one rozpocząć wątek fabularny, który ułatwia zabójstwo celu (i zapewnia dodatkowe punkty na zakończenie misji). W każdej misji znajdziesz kilka zadań, które musisz rozpocząć w określony sposób. Misje tego typu są o tyle ciekawsze, że otrzymujesz jasne wytyczne co do następnych kroków i najczęściej prowadzą do ciekawych skutków: zebranie wielu celów w jedno miejsce, relokalizacja celu, odblokowanie nowych narzędzi mordu.
Uwaga – na poziomie mistrzowskim nie otrzymujesz żadnych wskazówek do misji fabularnych!
Instynkt
Instynkt to umiejętność nie posiadająca ograniczeń, a ogromnie ułatwiająca rozgrywkę
Instynkt to specjalna zdolność agenta 47. Po naciśnięciu i przytrzymaniu klawisza ekran robi się ciemniejszy, a ty dostrzegasz:
1. Wrogów przez ściany, wraz z kropkami nad niektórymi z nich – oznacza to, że w danej strefie jakiej się znajdujesz (lub w danej sytuacji – np. broń w ręce) ta osoba będzie miała wysokie podejrzenia co do ciebie, i szybko może wszcząć alarm.
2. Przedmioty – od broni, po małe kluczyki. Oznaczone są na złoto; ale widzisz tylko te przedmioty, które nie są zasłonięte innymi obiektami (np. nie zobaczysz co jest za ścianą budynku lub w zamkniętej szafce, ale zobaczysz cegłę leżącą w trawie).
3. Używaj Instynktu jak często tylko możesz, szczególnie przed wykonaniem zaplanowanych ruchów.
Walka
Nasz zabójca wygra każdą walkę wręcz. Poniżej kilka porad na ten temat:
1. Walka na pięści generuje hałas – możesz spodziewać się posiłków lub gapia, który przyjdzie zobaczyć ciało,
2. Tylko ciche powalenie wroga przez uduszenie wroga od tyłu pozwoli zrobić to naprawdę cicho,
3. Gdy wdasz się w walkę z reguły wystarczą dwa ciosy, aby powalić oponenta; niektórzy z nich (jeśli cię zaskoczą) mogą przedłużyć nieco walkę o wymuszenie naciśnięcia kilku innych przycisków,
4. Pobity wróg jest nieprzytomny,
5. Jeśli ktoś odnajdzie znokautowanego przeciwnika, ocuci go.
6. Gdy zostałeś wykryty i oponent podchodzi do ciebie z bronią, możesz udać, że się poddajesz (informacja o tej możliwości pojawi się na ekranie). Przytrzymaj wtedy wskazany klawisz i pozwól przeciwnikowi podejść do siebie – 47 sam wyprowadzi pierwszy cios, gdy wróg znajdzie się przy tobie.
7. Podczas walki wręcz z kimś z ochrony, musisz po ataku dobić do leżącego na ziemi – w przeciwnym razie się podniesie (teraz jak go pobijesz, to już nie wstanie – nokaut).
8. Wrogowie pobici wręcz nie niszczą ubrań, podobnie jak obezwładnieni bronią obuchową (czego nie można powiedzieć o broniach palnych, wybuchowych czy ostrych narzędziach.
9. Praktycznie każdy noszony przez ciebie przedmiot możesz wykorzystać jako broń: czy to śrubokręt, czy to łom albo patelnia – uderz nimi wroga lub wykonaj rzut: ostre bronie są zabójcze, obuchowe tylko nokautują cel. Rzucanie i atakowanie innych narzędziami także generuje niewielki hałas.
10. Jesteś na tyle szybki, że możesz powalić dwóch strażników koło siebie wykorzystując broń obuchową: jeden z przeciwników rozpozna jednak twoją twarz w takim przypadku, lecz będzie nieprzytomny – ukryj go dobrze.
Ukrywanie siebie i ciał wrogów
Aby być niewidzialnym, ukrywaj się i zacieraj ślady swojej działalności:
1. Chowanie się, to podstawa. Możesz ukryć się za dowolną przeszkodą, by unikać wrogich spojrzeń – warto jednak przykleić się do ściany – jeśli zza murku wystaje ci kawałek głowy, wrogowie mogą to dostrzec; precyzja jest istotna, co nie dotyczy wszystkich skradanek.
2. Możesz chować się w szafach, skrzyniach – jeśli wróg widział, że tam wchodzisz, zapędzisz się w pułapkę.
3. W skrzyniach i szafach możesz także ukrywać wrogów. Najczęściej zmieścisz tam dwa ciała (nigdy nie zostaną wykryte; możesz ciągle zebrać przebranie ze środka).
4. Inne metody ukrywania ciał: wrzuć je do niedostępnego miejsca – do wody lub przez barierki gdzieś za granicą mapy, lub poddaj „utylizacji” (np. rzuć na pożarcie zwierzętom). Znokautowanych wrogów ukryjesz także w wysokiej trawie. Pamiętaj jednak, że zabici wrogowie, to mniej punktów na zakończenie – zabójstwa poboczne nie odejmują aż tak wiele punktów, jednak uniemożliwiają ukończenie wielu wyzwań agenta, związanych z precyzją wykonania zadania (alarmy, wykrycia, zabójstwa).
5. Kluczem do dobrego zamaskowania się są przebrania – możesz zmienić kostium na odzież prawie każdej osoby, która jest ochroniarzem, pracownikiem w kluczowych budynkach lub osobą specjalną – zwykle znajdziesz na mapie kilka osób o wysokiej randze lub uprawnieniach, które występują tylko w konkretnym miejscu.
6. Chować się możesz również w tłumie – jeśli przeciwnik z kropką nad głową nie znajdzie się zbyt blisko ciebie, jesteś bezpieczny. Czasami także odwracanie uwagi lub rzucenie cegłą z tłumu robi dobrą robotę i zabezpiecza cię przed natychmiastową interwencją ochrony.
Przebrania
Przebrania umożliwiają wejście do niedostępnych stref
Kluczem do sukcesu są przebrania. Gwarantują ci bezpieczne poruszanie się w niektórych strefach, a czasem wykonanie specjalnych aktywności. Przebrania rzadko znajdziesz w przebieralniach, porzucone, gotowe do złożenia. Częściej musisz się sam o nie postarać nokautując przeciwników lub cywili.
1. Nigdy nie ma postaci, która może bezpiecznie poruszać się w każdej strefie,
2. Zmieniaj kostiumy często,
3. Ciągle możesz zebrać kostium od osoby, którą wrzuciłeś do śmietnika lub szafy,
4. Porzucone przebrania nie znikają,
5. Oczywiście nie możesz założyć na siebie żeńskiego ubioru,
6. Na wyższych poziomach trudności musisz uważać, jak pozyskujesz przebranie: jeśli będzie zaplamione krwią (zabójstwo bronią lub ostrym narzędziem), nie możesz go założyć.
Minimalne wymagania sprzętowe:
1. Procesor: Intel Core i5-2500K 3.3GHz / AMD Phenom II X4 940
2. Pamięć RAM: 8 GB RAM
3. Karta grafiki: NVIDIA GeForce GTX 660 / Radeon HD 7870
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
1. Procesor: Intel Core i7 4790 4 GHz
2. Pamięć RAM: 16 GB RAM
3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 1070 / AMD Radeon RX Vega 56 8GB
Patrick „YxU” Homa (www.gry-online.pl)Poradnik do gry
FAQ
Jak zabić kogoś trucizną w grze Hitman 2?
W pierwszej kolejności aby zabić kogoś trucizną w Hitman 2 musisz przeanalizować zachowanie celu - co je, co pije, jak możesz go skłonić do spożycia trucizny. Drugi krok, to jej pozyskanie.
Dosypywanie trucizny jest oczywiście niebezpieczną akcją - rób to bez świadków
Tylko trucizna oznaczona jako śmiertelna unieszkodliwi cel - takie trucizny jak trutka na szczury czy chloroform nie zdadzą egzaminu (chloroform spowoduje uśpienie celu, ale późniejsze jego zabicie nie jest traktowane jako otrucie przy zaliczaniu wyzwań; trucka na szczury powoduje jedynie niestrawności - cel szuka najbliżej toalety lub innego miejsca gdzie może zwymiotować).
Po osiągnięciu 7 poziomu mistrzostwa w misji Zatoczka Whittleton (Inne życie) możesz wyposażyć agenta 47 w śmiertelną truciznę przy rozpoczęciu rozgrywki, zamiast poszukiwać jej na mapie (szczególnie, że nie zawsze możesz ją znaleźć - nie występuje np. w pierwszej misji). Uwaga - trucizna jest jednorazowa. Możesz jednak umieścić kolejną buteleczkę na mapie (przemyt).Jak otworzyć każdy zamek w grze Hitman 2?
Wytrych elektroniczny
Wytrych elektroniczny wielokrotnego użytku
Po ukończeniu drugiej misji Miami (Linia mety) w Hitman 2 zdobędziesz (o ile postarasz się o zdobycie dużej ilości punktów mistrzostwa, które awansują cię na 2-gi poziom) wytrych, seria II (Lockpick Mk II). Po wyposażeniu się w niego w dowolnej misji będziesz w stanie otworzyć dowolny zamek na obszarze misji, bez konieczności zdobycia właściwego klucza lub użycia łomu. Wyjątek stanowią:
1. Niektóre miejsca fabularne,
2. Sejfy na szyfr,
3. Zamki elektroniczne.
Urządzenie do łamania zabezpieczeń
Łamacz zabezpieczeń -hakuj zamki elektroniczne bez posiadania karty
Po ukończeniu misji 6 w Hitman 2 - Wyspa Sgail (Stowarzyszenie Arki) odblokujesz także inny przedmiot - Urządzenie do łamania zabezpieczeń (Electronic Key Hacker). To urządzenie pozwoli ci ominąć ograniczenie wytrychu: jesteś nim w stanie otworzyć zamki elektroniczne, które wymagają magnetycznych kart dostępu. Urządzenie ma istotne ograniczenie: może zostać użyte tylko raz. Możesz jednak umieścić drugą sztukę urządzenia na mapie (przemyt).Jak odblokować snajperkę w grze Hitman 2?
Karabin snajperski Jaege 7 Mk II
Karabin snajperski w Hitman 2 nie jest na wyposażeniu zabójcy od samego początku. Należy go odblokować poprzez zdobycie odpowiedniej ilości punktów mistrzostwa w misji 2: Miami (Linia Mety). Zdobądź piąty poziom mistrzostwa w tej misji, a odblokujesz karabin snajperski Jaeger 7 Mk II. Dzięki niemu będziesz w stanie odblokować wiele nowych metod zabójstwa celów oraz ukończyć liczne, dobrze punktowane "wyzwania Klasyczne".Jak unikać kamer w grze Hitman 2?
Gdy kamera cię widzi, pojawia się jej obraz w górnym lewym rogu ekranu
Kamery występują w każdej misji w Hitman 2. Mają dwa zastosowania: jeśli popełnisz jakiś niegodziwy czyn będąc widocznym przez kamerę, może zostać aktywowany alarm lub posiłki będą wezwane do tej lokacji. Dwa: jeśli byłeś widziany na kamerze wiele razy, wpływa to nieznacznie na końcową ocenę misji i specjalne wyzwania.
1. Kamery możesz niszczyć, choćby strzałem z pistoletu. Jeśli nikt tego nie widzi, nie ma problemu - wyłączona kamera nie wzbudza podejrzeń osób zajmujących się nagraniami.
1. Kamery można wyłączyć, zazwyczaj w kilku miejscach: znajdź specjalną elektroniczną skrzynkę - rejestrator kamer - która zawiera nagrania. Ich skasowanie nie tylko kasuje nagrania z twoimi działaniami, ale także unieszkodliwia cały system już do końca gry. Warto więc stosunkowo wcześnie zająć się kasowaniem nagrań.
2. Z reguły przynajmniej jedno miejsce z pokojem nagrań znajduje się gdzieś w okolicach głównych siedzib celów oraz budkach strażników.Jak przemycić przedmioty na obszar misji w grze Hitman 2?
Lokalizacje startowe i przemytnicze odblokujesz po pierwszym ukończeniu misji
Gdy ukończysz misję w Hitman 2 przynajmniej raz, i zdobędziesz trochę punktów i poziomu mistrzostwa, odblokujesz miejsca przemytu dla tej lokacji. Wybierając to miejsce możesz do niego przemycić niemal dowolny przedmiot ze swojego magazynu - tak przedmioty niebezpieczne (gdy np. przy wejściu do określonego miejsca następuje przeszukanie agenta) lub gabarytowe (np. snajperka w walizce).
W pierwszej misji początkowa lokacja przemytnicza to kosz na śmieci
Lokalizacje przemytnicze nie są zawsze bardzo łatwe do zauważenia, czytaj dokładnie opis miejsca, do którego dokonujesz przemytu. Mają skrytki mają też różne wymiary, dlatego nie zawsze możesz przemycić tam dowolnie duży przedmiot. Za przemycenie przedmiotów do lokacji i wybranie innej niż domyślna lokacja startowa, odblokujesz trofeum dla każdej z misji.Aneks
Sterowanie w grze Hitman 2
- Sterowanie PS4
- Sterowanie XONE
Sterowanie PS4
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Ruch |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Przełączanie kamery (lewe/ prawie ramię) |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Kamera |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Kucaj |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Poprzedni przedmiot z ekwipunku |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Kolejny przedmiot z ekwipunku |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Wyciągnij / schowaj aktywną broń lub narzędzie |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Upuść aktualnie trzymany przedmiot |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Połóż na ziemi aktualnie trzymany przedmiot |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Celowanie |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Biegnij |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Strzał z broni / rzucaj |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Przeładuj / Instynkt (przytrzymaj) |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Użyj przedmiotu / atak wręcz (przytrzymaj) |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Interakcja / podnieść przedmiot (przytrzymaj) |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Schowaj się za osłoną lub upuść ciało / ciągnij ciało (przytrzymaj) |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Przeskocz nad przeszkodą / podnieś przebranie (przytrzymaj) |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Dziennik - cele, mapa, wyzwania |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Menu gry |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
Sterowanie XONE
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Ruch |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Przełączanie kamery (lewe/ prawie ramię) |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Kamera |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Kucaj |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Poprzedni przedmiot z ekwipunku |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Kolejny przedmiot z ekwipunku |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Wyciągnij / schowaj aktywną broń lub narzędzie |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Upuść aktualnie trzymany przedmiot |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Połóż na ziemi aktualnie trzymany przedmiot |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Celowanie |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Biegnij |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Strzał z broni / rzucaj |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Przeładuj / Instynkt (przytrzymaj) |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Użyj przedmiotu / atak wręcz (przytrzymaj) |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Interakcja / podnieść przedmiot (przytrzymaj) |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Schowaj się za osłoną lub upuść ciało / ciągnij ciało (przytrzymaj) |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Przeskocz nad przeszkodą / podnieś przebranie (przytrzymaj) |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Dziennik - cele, mapa, wyzwania |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+
| | Menu gry |
+----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------+Wymagania sprzętowe gry Hitman 2
Hitman 2 posiada umiarkowane wymagania. Uda się go odpalić na niemal każdym komputerze nawet niższej klasy. Problemem może okazać się miejsce na dysku: w przygotowaniu są liczne patche o sporej wadze, a edycja GOTY i Legacy Pack zawierają znacznie większą zawartość (np. remaster pierwszej części gry), stąd zajęte miejsce na dysku może być niemal dwukrotnie większe niż deklarowane.
- Kwestie techniczne
- Minimalne wymagania sprzętowe
- Rekomendowane wymagania sprzętowe
- Playstation4
Kwestie techniczne
1. System operacyjny: minimalnie Windows 7 (tylko 64bit),
2. Karta graficzna obsługująca DirectX 11,
3. Miejsce na dysku: 60 GB+ (warto zachować więcej miejsca, ze względu na nadchodzące patche, często o dużej wadze).
Minimalne wymagania sprzętowe
1. Procesor: Intel Core i5-2500K 3.3GHz / AMD Phenom II X4 940
2. Pamięć RAM: 8 GB RAM
3. Karta grafiki: NVIDIA GeForce GTX 660 / Radeon HD 7870
Rekomendowane wymagania sprzętowe
1. Procesor: Intel Core i7 4790 4 GHz
2. Pamięć RAM: 16 GB RAM
3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 1070 / AMD Radeon RX Vega 56 8GB
Playstation4
Na konsoli Playstation 4 (na której wykonany został poradnik do gry), gra trzyma się bardzo dobrze. Warto jednak wiedzieć, że możesz grać w trybie offline, jednak nie jest wtedy dostępna cała zawartość gry - wyzwania są zablokowane.Opis przejścia
Zew Nocy w Hawke's Bay
Mapa lokacji i informacje o misji Zew Nocy w Hitman 2
Hitman 2 - Hawke's Bay
Opis Hitman 2 - Hawke's Bay
+-----------------------------------------+---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+
| | 1 - Łódź. Rozpoczynasz tu misję i musisz tu też powrócić po jej zakończeniu. Pojawiają się tu wtedy najemnicy - zabij ich lub odwróć ich uwagę. |
+-----------------------------------------+---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+
| | 2 - Zrujnowany budynek. W pobliżu są tu później rozstawieni najemnicy. Możesz dokonać sabotażu żeby ułatwić sobie powrót do łodzi. |
+-----------------------------------------+---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+
| | 3 - Posiadłość. Na parterze są garaż i pokój dzienny. Na piętrze biuro Almy, sypialna i kryjówka. Na dachu są mechanizmy wentylacji i oszklone sufity pomieszczeń. Przeciwnicy pojawiają się dopiero po włamaniu się do komputera w biurze. |
+-----------------------------------------+---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+Na tej stronie poradnika do gry Hitman 2 znajdziesz mapę lokacji z pierwszego epizodu gry - jest to dom na plaży w Hawke's Bay. Na mapie zaznaczyliśmy najważniejsze obszary. Poniżej znajdziesz także podstawowy opis tej lokacji, który wyjaśnia cele misji oraz wymienia nagrody przewidziane za zdobywanie w niej mistrzostw. Szczegółowy opis przejścia Hawke's Bay jest na kolejnych stronach tego rozdziału.
- Podstawowe informacje o misji Zew Nocy
- Nagrody za zdobywanie kolejnych poziomów mistrzostwa
Podstawowe informacje o misji Zew Nocy
1. W misji tej do zamordowania jest tylko jedna osoba - to Alma Reynard.
2. W pierwszej fazie misji posiadłość jest pusta, ale musisz unikać kamer (lub je niszczyć) jeśli nie chcesz znaleźć się w kadrze. W celu awansowania do drugiej misji musisz włamać się do komputera w biurze Almy na piętrze. Dopiero wtedy do posiadłości dotrą wszyscy przeciwnicy i możliwe będzie zamordowanie celu misji.
3. Prawie wszystkie ważne lokacje i obiekty do odkrycia znajdują się wewnątrz posiadłości. Otaczająca ją plaża to głównie pusty obszar, aczkolwiek możesz odblokować tu ukryte osiągnięcie Obrażenia obuchowe. Po tym jak pojawią się przeciwnicy plaża będzie patrolowana i pilnowana przez wielu najemników.
4. W Hawke's Bay do ukończenia są 43 wyzwania (zaliczenie 39 z nich nagradzane jest osiągnięciem Perfekcjonizm). Agent 47 może awansować maksymalnie na 5 poziom mistrzostwa (Mastery) w tej lokacji.
Nagrody za zdobywanie kolejnych poziomów mistrzostwa
-------- ----------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
POZIOM NAGRODA KOMENTARZ
1 Startowa lokacja: Łódź To domyślne miejsce rozpoczęcia misji. Agent 47 musi tu też powrócić po wykonaniu zlecenia.
2 Skrytka: Kontener na śmieci Możesz dostarczyć do niej tylko mały przedmiot.
2 Zbliżeniowy ładunek wybuchowy ICA, seria II (ICA Proximity Explosive Mk II) Reaguje on na ruch. Może wydać się podejrzany przeciwnikom, tak więc nie jest najlepszą "stacjonarną" pułapką.
3 Startowa lokacja: Plaża Miejsce to niewiele różni się od startowego.
4 Skrytka: Szopa na plaży Warto tu przemycić karabin snajperski jeśli w taki sposób chcesz zabić Almę.
5 Startowa lokacja: Biuro Wybór tej lokacji pozwoli ci szybciej zaliczyć misję oraz uniknąć kamer przed domem.
5 Granat błyskowo-hukowy (Flash Grenade) To mało przydatny gadżet. Generuje spory hałas i jedynie chwilowo oślepia wrogów.
-------- ----------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hawke's Bay to bardzo mała lokacja i w rezultacie górny limit to zaledwie 5 poziom mistrzostwa (zamiast typowych 20 poziomów). Od momentu awansowania na 5 poziom zaczynaj zawsze z biurze Almy. Pominiesz wtedy cały początek związany z koniecznością włamania się do domu.Przygotowanie na przyjazd celu w misji Zew Nocy w Hitman 2
Cele misji:
1. Odnajdź dane o celu (komputer na piętrze, hasło do niego znajdziesz za ukrytymi drzwiami w tymże pokoju),
2. Zamorduj Almę Reynard - przyjedzie po tym, jak zdobędziesz dane z komputera,
3. Ewakuuj się.
Pierwsze zadanie w Hitman 2 jest wyjątkowo proste. Znajdź dane i zlikwiduj cel na jeden z licznych, wymyślnych sposobów - lub po prostu postrzel ją w głowę. Misja Zew Nocy - Hawke's Bay jest jednak na tyle prosta, że bez problemu poradzisz sobie nawet nie zabijając osób postronnych.
- Wejście do budynku
- Przygotuj się na przyjazd posiłków
- Zabierz dane z komputera
Wejście do budynku
Najpierw przedostań się do rezydencji - jest pusta, więc możesz ją zwiedzać do woli. Na zewnątrz budynku znajdują się 4 kamery:
1. Zniszcz je za pomocą pistoletu,
2. Lub nie przejmuj się nimi - możesz potem wykasować nagrania (jednak bycie uchwyconym wpływa na punkty za zakończenie zadania).
Kamery będą znajdować się także w budynku na poziomie mistrzowskim. Do budynku dostaniesz się jedną z dwóch dróg:
1. Znajdź ukryty klucz do domu (1) - w pomieszczeniu z basenem, pod białym wazonem, obok drzwi. Klucz ten otwiera tylko te drzwi obok,
2. Użyj śrubokrętu (2), który znajdziesz przy basenie przy skrzynce z narzędziami. Z jego pomocą otworzysz garaż niszcząc skrzynkę elektryczną na ścianie.
Gdy dostaniesz się do budynku, jesteś bezpieczny - nikogo tu nie ma i nic ci nie grozi.
Sabotuj skrzynkę elektryczną, a przycisk przy bramie garażowej będzie aktywny
Przygotuj się na przyjazd posiłków
Nim przejdziesz do głównego celu zadania, czyli zebrania danych z komputera, przygotuj się. Gdy skorzystasz z komputera, nadjedzie cel wraz z licznymi posiłkami. Do tego czasu dobrze jest:
1. zebrać przydatne przedmioty, które pomogą ci w zabójstwie,
2. przygotować się do realizacji planu, np. zatruj żywność,
1. dobrym pomysłem jest także zasunięcie żaluzji w oknach - będziesz mógł dzięki temu częściowo odseparować się od wzroku ochroniarzy,
2. pootwieraj zamknięte drzwi: wiele drzwi jest zamkniętych na klucz. Póki jesteś w środku i możesz swobodnie się poruszać, pootwieraj te drzwi - o ile to możliwe - od drugiej strony: pozostaną już otwarte na stałe, a ty nie zapędzisz się do ślepej uliczki w późniejszym etapie. Te, których nie możesz, otwórz wytrychem (znajdziesz go w tajnym pomieszczeniu (azylu) z kluczem do komputera - nie występuje na mistrzowskim poziomie trudności).
Zabierz dane z komputera
Udaj się na piętro. W pokoju na wprost schodów znajdziesz komputer na biurku. Nie masz jednak dostępu. Podejdź do obrazu wiszącego na ścianie i poruszaj go - otrzymasz dostęp do tajnego pomieszczenia.
Na biurku leży hasło do komputera w formie pendrive'a oraz urządzenie z nagraniami z kamer
Znajdziesz tu klucz sprzętowy (dongle) na biurku, a obok niego - rejestrator kamer. Wykorzystaj go, by usunąć zapisy, jeśli zostałeś złapany przez kamerę. Weź klucz i użyj komputera. Uwaga - gdy zbierzesz dane z komputera, nadjedzie cel z ochroną: bądź na to przygotowany.Zamordowanie Almy Reynard w misji Zew Nocy w Hitman 2
Alma Reynard to twój główny cel. Jej chłopak w okularach - Orson Mills - to cel opcjonalny dla wyzwań (jeśli go zabijesz, i tak otrzymasz ujemne punkty za zabójstwo nie-celu, ale za każde wyzwanie zdobędziesz od 1000pkt w górę). Alma po powrocie do domu:
1. najpierw będzie rozmawiać przez telefon w salonie,
2. potem uda się do sypialni na piętrze wraz z Orsonem i zostawi klucze do domu na szafce nocnej,
3. następnie przejdzie do garderoby i do łazienki, gdzie będzie myć zęby, a Orson weźmie prysznic,
4. następnie Alma wyjdzie na balkon, po chwili dołączy do niej Orson (Orson po powrocie sięgnie po szklaneczkę whisky),
5. po krótkiej chwili oboje wrócą do sypialni i położą się spać.
Ty, oczekując na odpowiedni moment, możesz przeczekać na piętrze w ukryciu - jeśli chcesz podsłuchiwać rozmowy, musisz przemieszczać się: dwóch strażników na piętrze będzie sprawdzać każde pomieszczenie (ale tylko raz).
Wejście na dach
- Słodkich snów
- Zabójcza herbata
- Zapach lakieru do paznokci
- Czysta akcja
- Azylantka
Słodkich snów
Zaczekaj w pudle, aż Alma pójdzie spać - potem uduś ją we śnie
Zabij Almę używając poduszki, gdy położy się spać. Po ściągnięciu danych z komputera ukryj się w sypialni na piętrze (np. w skrzyni) i poczekaj aż kobieta pójdzie spać (ok. 10min). Podejdź do łóżka i uduś ją poduszką. Warto zasłonić żaluzje i zamknąć podwójne drzwi. Uważaj na zabawkę przy łóżku na podłodze - generuje hałas, gdy na niej staniesz.
Zabójcza herbata
Zatruj miód lub herbatę leżące w kuchni. Warto zapisać grę przed tym, jak Alma zadecyduje się, z czym tym razem pije herbatę
Zabij Almę zatruwając jej herbatę. Picie herbaty to pierwsza czynność, jaką wykona po przybyciu do domu. Aby zadanie się powiodło, musisz posiadać śmiertelną truciznę - nie znajdziesz jej na tym poziomie; musisz ją przynieść ze sobą (tzn. zdobądź odpowiedni poziom postaci, by odblokować ten przedmiot jako startowy). Idź do aneksu kuchennego i zatruj cukier / miód leżące na ladzie - Alma podczas każdego podejścia do gry wybiera jeden lub drugi dodatek (jednak częściej wybiera miód).
1. Używając trutki na szczury nie zabijesz celu - spowodujesz tylko, że Alma uda się do toalety na parterze. Jest to mimo wszystko i tak dobra okazja do zaliczenia innych wyzwań. Chloroform tylko uśpi cel.
2. Po osiągnięciu 7 poziomu mistrzostwa w misji Zatoczka Whittleton (Inne życie) możesz wyposażyć agenta 47 w śmiertelną truciznę przy rozpoczęciu rozgrywki.
Zapach lakieru do paznokci
System wentylacji na dachu
Zabij Almę zatruwając system wentylacyjny. W tym celu udaj się na dach - schody tam prowadzące znajdują się na piętrze, koło grilla, od zachodniej strony posiadłości. Na dachu są dwa systemy wentylacji, przez które możesz wpuścić truciznę do budynku:
1. do schronu przy biurze,
2. do łazienki na piętrze.
Alma udaje się do łazienki po skończonej rozmowie przez telefon w salonie; do schronu - w przypadku zagrożenia (np. znalezienia ciała strażnika i wszczęcie alarmu).
Wskazówka: aby wykonać i zaliczyć to zadanie, musisz posiadać śmiertelną truciznę, którą odblokujesz dopiero na wyższych poziomach postaci (nie misji).
Czysta akcja
Ciche zabójstwo bez użycia narzędzi - możesz użyć także np. garo ty
Zabij Almę, gdy Orson Mills bierze prysznic. Poczekaj, aż Alma skończy rozmawiać przez telefon i pójdzie na piętro do łazienki umyć zęby - Orson w tym czasie pójdzie wziąć prysznic. Wyeliminuj Almę w dowolny sposób.
Wskazówka: zrób to po cichu, a połączysz to zabójstwo z dodatkowym wyzwaniem zabicia Orsona pod prysznicem, nożem kuchennym.
Azylantka
Zabij Almę z dachu, gdy znajdzie się w tajnym pokoju. Aby to zrobić, możesz użyć kanału wentylacyjnego na dachu - musisz jednak posiadać zabójczą truciznę przyniesioną ze sobą na obszar misji. Inne opcje, to wykorzystanie ładunków wybuchowych na pilot (także przyniesionych ze sobą, a uzyskanych za punkty mistrzostwa), lub możesz zniszczyć małą kratkę w dachu i strzelać do środka czy wrzucić tam granat. Kratka jest jednak dość wytrzymała...Ucieczka z lokacji w misji Zew Nocy w Hitman 2
Aby wydostać się z lokacji Hawke's Bay w misji Zew Nocy w Hitman 2, po udanym zabójstwie musisz uciec do miejsca, skąd startowałeś - łodzi na wybrzeżu. Jest to dość łatwe, bowiem przed licznym strażnikami schowasz się w wysokiej trawie.
Garaż to dobre miejsce ewakuacji - prowadzą do niego wejścia z salonu, z piętra i z tajnego pokoju
Aby ułatwić sobie ucieczkę, warto podczas przebywania w budynku zdobyć przebranie strażnika. Najłatwiej wydostać się przez garaż, gdzie stoi tylko jeden strażnik odwrócony plecami do budynku. Tak czy owak, przy twojej łódce stoi trzech ochroniarzy, których musisz zabić lub odciągnąć z tego miejsca.
1. Dobrym rozwiązaniem jest użycie granatu odłamkowego z tajnego pokoju (azylu). Możesz nim tak ogłuszyć/zabić oponentów jak i wyrzucić go w innym miejscu, by odwrócić ich uwagę.
2. Gra sugeruje jednak wykorzystanie zaparkowanego nieopodal pickupa. Na jego pace znajdują się kanistry z paliwem: wystarczy jeden strzał w kanistry, by wybuch przyciągnął strażników.