House Flipper - poradnik do gry - ebook
House Flipper - poradnik do gry - ebook
House Flipper (Generalne remonty domów) to symulator robót budowlanych. Wcielając się w budowlańca - przedsiębiorcę, podejmiesz się wielu zadań w trybie fabularnym, a za zarobione pieniądze będziesz mógł inwestować w domy do remontu wedle własnych preferencji i dostosowując się do wymagań rzeczoznawców. W tym poradniku znajdziesz podstawowe informacje na temat gry oraz wskazówki i informacje z bardziej zaawansowanych etapów gry.
Tryb swobodny
Trybem swobodnym nazywamy domy, których remontu podejmujesz się na własną rękę zakupując je za własne pieniądze i po remoncie odprzedaży dla potencjalnych klientów.
- Podstawowe informacje - dowiedz się o zasadach, jakimi rządzi się tryb swobodny i na co zwracać uwagę.
- Typy pomieszczeń - w mieszkaniach możesz dowolnie burzyć i budować ściany, tworząc i usuwając pomieszczenia. Dowiedz się, jakie są wymagania, by utworzyć pokój o określonym typie, zgodnie z preferencjami odbiorców.
- Rzeczoznawcy - reprezentują oni potencjalnych klientów i wyceniają mieszkania zgodnie z własnymi preferencjami; twoim zadaniem jest zaspokoić ich potrzeby i wymagania.
Solucja
Ten rozdział opisuje dostępne zadania fabularne, które występują w formie zleceń od właścicieli domów. Nierzadko mogą one przysporzyć wielu trudności.
- Zlecenia i interfejs - podstawowe informacje na temat zleceń, których podejmować się będziesz w początkowych fazach gry.
Porady na start
Przed rozpoczęciem rozgrywki warto zapoznać się z rozdziałem Porad. Znajdziesz tam wskazówki, jak od początku gry skutecznie zarabiać i jak ułatwić sobie niektóre z prac remontowo-budowlanych.
- Nigdy nie zostawiaj napoczętych puszek farby na podłodze po skończonej pracy. Sprzedaj je z zyskiem.
- Usuwałeś ściany? Sprawdź, czy przypadkiem nie leżą na podłodze elementy ze ścian, np. stare przełączniki światła - te będą wtedy traktowane jako śmieci.
- Zawsze i w każdym domu: pozbądź się brudu, załataj ściany tynkiem i zamontuj / napraw wszystkie oznaczone na mini-mapie na czerwono urządzenia. To podstawa zysku ze sprzedaży mieszkania.
- Zleceń fabularnych nie musisz kończyć w 100%. Dostaniesz jednak wtedy więcej pieniędzy. Jeśli jednak robota jest wyjątkowo wymagająca, np. kładzenie płytek bez rozwiniętych Perków, lepiej sobie ją podarować.
- W grze występuje tryb dnia i nocy - jeśli cię drażni, możesz go wyłączyć w opcjach gry.
- Gra posiada tryb zapisu, gdy ją zamykasz, oraz gdy przenosisz się do swojego biura. W inny sposób nie możesz zapisać gry ręcznie.
- Gra posiada jeden profil gracza - po ukończeniu fabuły i remoncie wszystkich budynków formalnie kończysz grę.
Podstawy gry
W tej kategorii umieszczone zostały ogólne informacje, do których sięgać możesz przez całą rozgrywkę, lecz przede wszystkim pomogą ci przy pierwszym kontakcie z grą. Opisują one podstawową mechanikę gry House Flipper oraz prawa, którymi się rządzi.
- Opis umiejętności - znajdziesz tu opis dostępnych Perków, na co możesz liczyć po ich odblokowaniu oraz sugestie, które wybierać jako pierwsze. Podzielone są one na 6 grup: Sprzątanie, Malowanie, Demolka, Budowanie, Negocjacje oraz Złota rączka. Punkty otrzymujesz za ilość wykonanych prac w każdej z kategorii.
- Rodzaje prac - informacje ogólne na temat różnych prac budowlanych i porządkowych, które będziesz przeprowadzać podczas remontów. Innymi słowy, są to odpowiedzi na pytania: jak pomalować pokój, jak naprawić ściany, czy jak nakleić płytki na ścianę.
System zleceń
Zlecenia w House Flipper odnajdziesz jako maile na swoim laptopie, który znajduje się w twoim biurze. Po odczytaniu wiadomości kliknij przycisk Akceptuj, by zadanie trafiło na listę zleceń do wykonania. Po zaakceptowaniu misji zostaniesz przeniesiony do docelowej lokacji.
Spis treści
-House Flipper - poradnik do gry
-Poradnik do gry House Flipper
-Podstawy gry House Flipper
-Porady na start w grze House Flipper
-House Flipper | Umiejętności
-House Flipper | Rodzaje prac budowlanych
-Instalacje i montaż, typy awarii
-FAQ do gry House Flipper
-House Flipper | Sterownie PC
-Tryb swobodny w grze House Flipper
-Podstawowe informacje o inwestycjach w House Flipper
-Charakterystyka kupujących w House Flipper
-Chang Choi | kupcy w House Flipper
-Dolan Trusk | kupcy w House Flipper
-Gorio Shanua | kupcy w House Flipper
-Jimmy Traitor | kupcy w House Flipper
-Rafael Erko | kupcy w House Flipper
-Opis przejścia zleceń fabularnych | House Flipper
-House Flipper | Zlecenia i interfejs
-Zlecenie Sandra Żur (Sara Lewis), solucja, House Flipper
-Zlecenie Karolina Kowalska (Caroline Smith), solucja, House Flipper
-Zlecenie Jacek Grahamek (Jack Grahan), solucja, House Flipper
-Zlecenie Marek Mydełko (Mat Marlow), solucja, House Flipper
-Zlecenie Amanda Jonson, solucja, House Flipper
-Zlecenie Wacław Szpara (Nick Flow), solucja, House Flipper
-Zlecenie Janusz Sikała (Antony Gray), solucja, House Flipper
-Zlecenie Tomasz Zgrzybiewicz (Thomas Johnson), solucja, House Flipper
-Zlecenie Mariola Konieczna (Mandy Clow), solucja, House Flipper
-Zlecenie Robert Pacha (Robert Moon), solucja, House Flipper
-Zlecenie Michael Burzycki (Michael Brand), solucja, House Flipper
-Zlecenie Andżelika Wywłoka (Amy Johnson), solucja, House Flipper
-Zlecenie Eryk Sobel (Erik Camel), House Flipper
-Zlecenie Edward Wielobączki (Jack Roobins), solucja, House Flipper
-Zlecenie Tymon Gwiezdny (Tim Star), solucja, House Flipper
-Zlecenie Maks Gamoń (Max Jonson), solucja, House Flipper
-Zlecenie Ann Denis, solucja, House Flipper
-Zlecenie Maria Strachowska, solucja, House Flipper
-Zlecenie Steve Mariner, solucja, House Flipper
Kategoria: | Symulatory |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-83-8112-530-7 |
Rozmiar pliku: | 3,6 MB |