Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Format:
EPUB
Data wydania:
5 grudnia 2012
34,90
3490 pkt
punktów Virtualo

House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany - ebook

Pacjenci? Kogo oni obchodzą? To chorzy ludzie! Widać Bóg ich nie lubi!

Zasady to wskazówki dla głupców, którzy nie potrafią się zdecydować. Co ukrywa Gregory House? Jakimi ścieżkami podąża jego pokrętny umysł? Czy jest sposób, żeby zdiagnozować tego skandalizującego diagnostę? House uwielbia psychologiczne gierki, analizuje swoich współpracowników i pacjentów, bezceremonialnie włazi buciorami w ich prywatne życie. Jednak kto pod kim dołki kopie... Masz ochotę na trochę krwi i bebechów? Zapraszamy na jedyną w swoim rodzaju wiwisekcję doktora House"a!

Wszyscy potrzebujemy sekretów. O ile nas nie zabijają, dają bezpieczeństwo i wygodę. Odkryj tajemnice, których House nikomu nie chce wyjawić, poznaj jego ukryte motywy, dowiedz się, co zdradza, że doktor kłamie - oraz po co to robi. Przekonaj się, czy gdzieś we wnętrzu tego gruboskórnego typa czai się jednak człowiek.

 


 

Ted Cascio jest autorem bloga Hollywood Ph.D., dostępnego na stronie https://psychologytoday.com. Wykłada psychologię na Uniwersytecie Deusto w baskijskim regionie północnej Hiszpanii.

Leonard L. Martin jest profesorem psychologii społecznej na Uniwersytecie Georgii.

 


 

Patroni medialni:

Spis treści

Podziękowania (5)

Wprowadzenie: Bezbolesne początki (7)

CZĘŚĆ I. DOBRZE - VICODIN BEZ OGRANICZEŃ

  • 1. W najlepszym interesie pacjenta? Przyczyny pomagania innym (11)
    Ted Cascio
  • 2. Autentyczność w Housie. Prawdziwe oblicze House'a (21)
    Brian M. Goldman i Samuel J. Maddox
  • 3. Kreatywna strona House'a. Pierwsza muza od prawej (35)
    Lile Jia i Edward R. Hirt
  • 4. Miłość, sympatia i toczeń. House i związki (49)
    Lindsey M. Rodriguez i C. Raymond Knee
  • 5. House i szczęście. Rozpoznanie różnicowe (65)
    Nancy L. Sin, Katherine M. Jacobs i Sonja Lyubomirsky
  • 6. Nawet Gregory House nie jest samotną wyspą. Rola wsparcia społecznego w Doktorze Housie (79)
    Megan L. Knowles
  • 7. Psychologia humoru w Doktorze Housie (95)
    Arnie Cann i Adam T. Cann

CZĘŚĆ II. ŹLE - PSYCHOLOGICZNE WYKROCZENIA

  • 8. House i narcyzm. Dlaczego nie potrafimy się oprzeć bohaterom z wadami? (113)
    Mark Alicke
  • 9. Wszyscy kłamią (127)
    Bella DePaulo
  • 10. Nałóg to nałóg. Definiowanie nałogu (139)
    Haran Sivapalan
  • 11. Buntownicy w Princeton-Plainsboro. House i konformizm (155)
    Jolanda Jetten i Fiona Kate Barlow
  • 12. Liczą się wartości. Bohaterowie serialu w modelu kołowym wartości interpersonalnych (169)
    Delroy L. Paulhus i Miranda L. Abild

CZĘŚĆ III. OKROPNIE - CZY TO MOJE EKG?

  • 13. Władza i House. Czy pozycja House'a wpływa na jego zachowanie? (181)
    Joris Lammers i Anne Gast
  • 14. House o mózgu (193)
    Antoinette Miller
  • 15. Wszyscy ludzie szpitala w odniesieniu do pięciu wymiarów osobowości. Wielka piątka czynników osobowości (207)
    Peter J. Rentfrow i Jennifer A. McDonald
  • 16. "Nie jest pan taki wyjątkowy, za jakiego się uważa". Psychologia polityki w Doktorze Housie (219)
    Jesse Wynhausen, John T. Jost i Gregory L. Murphy

CZĘŚĆ IV. ŹRÓDŁO INSPIRACJI - HOUSE RZĄDZI!

  • 17. House i podróż bohatera (235)
    Leonard L. Martin i Matthew Sanders

AUTORZY.
DOKTORZY (FILOZOFII) Z PRINCETON-PLAINSBORO (247)

Kategoria: Inne
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-6853-3
Rozmiar pliku: 3,1 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij