Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Icewind Dale II - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2002
7,90
790 pkt
punktów Virtualo

Icewind Dale II - poradnik do gry - ebook

Poradnik do znakomitego hack’n’slasha cRPG Icewind Dale II. W poradniku znajdziecie konkretne fakty dotyczące walki i questów ilustrowane mapami wszystkich lokacji.

Icewind Dale II - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Zasady Ogólne
  • Świątynia Auril - Parter (Rozdział 2)
  • Świątynia Auril - Podziemie (Rozdział 2)
  • Spis Questów
  • Targos (Prolog)
  • Doki Targos, Jaskinie Targos (Prolog)
  • Smocze Oko – Poziom I (Rozdział 5)
  • Rozbity Statek (Rozdział 2)
  • Wędrująca Wioska, Siedziba Wiedźmy (Rozdział 3)
  • Andora (Rozdział 2)

Informacja o grze

Kontynuacja Icewind Dale, czyli przebojowego cRPG stworzonego przez Black Isle Studios. Fabułą ponownie przenosi graczy do mroźnych północnych krain świata Forgotten Realms. Tym razem będziemy musieli stawić czoła Goblinoidom, które zjednoczone pod jednym sztandarem postanowiły zagarnąć cywilizowane Ten Towns. Mechanikę zabawy oparto na rozwiązaniach trzeciej edycji systemu Dungeons & Dragons.

Gra Icewind Dale II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Spis treści

-Wprowadzenie
-Zasady Ogólne
-Spis Questów
-Prolog
-Doki Targos, Jaskinie Targos
-Targos
-Palisada
-Rozdział 1
-Bród Shaengarne
-Obóz Toraka, Jaskinie Shaengarne
-Przełęcz Shaengarne, Zapora, Most Shaengarne
-Posterunki
-Jaskinie Hordy – Poziom I
-Jaskinie Hordy – Poziom II
-Forteca, Wnętrze Fortecy
-Rozdział 2
-Rozbity Statek
-Andora
-Świątynia Auril - Parter
-Świątynia Auril - Podziemie
-Rozdział 3
-Wędrująca Wioska, Siedziba Wiedźmy
-Upadły Las
-Mroźne Bagna
-Wejście do Rzecznych Jaskiń, Baza Duergarów, Wyjście z Rzecznych Jaskiń
-Rozdział 4
-Góry Wokół Klasztoru, Klasztor Czarnego Kruka
-Osiem Komnat
-Grobowiec Czarnego Kruka, Jaskinie Podmroku
-Siedziba Driderów
-Siedziba Łupieżców Umysłu, Wyjście z Podmroku
-Rozdział 5
-Kuldahar, Puszcza
-Przełęcz Hrothgara, Cmentarz
-Świątynia Yuan-ti
-Smocze Oko – Poziom I
-Smocze Oko – Poziom II
-Smocze Oko – Poziom III
-Wulkan
-Pola Rzezi, Obóz Saablika Tana
-Rozdział 6
-Odcięta Dłoń – Poziom I
-Odcięta Dłoń – Poziom II
-Odcięta Dłoń – Poziom III
-Odcięta Dłoń – Poziom IV
-Wieża Czarodziejów
-Wieża Kapłanów
-Wieża Wojny
-Wieża Oficerów

Kategoria: RPG
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8050-273-4
Rozmiar pliku: 2,0 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij