Icewind Dale II - poradnik do gry - ebook
Icewind Dale II - poradnik do gry - ebook
Poradnik do znakomitego hack’n’slasha cRPG Icewind Dale II. W poradniku znajdziecie konkretne fakty dotyczące walki i questów ilustrowane mapami wszystkich lokacji.
Skrócona wersja spisu treści:-Wprowadzenie
-Zasady Ogólne
-Spis Questów
-[Prolog] Doki Targos, Jaskinie Targos
-[Prolog] Targos
-[Prolog] Palisada
-[Rozdział 1] Bród Shaengarne
-[Rozdział 1] Obóz Toraka, Jaskinie Shaengarne
-[Rozdział 1] Przełęcz Shaengarne, Zapora, Most Shaengarne
-[Rozdział 1] Posterunki
-[Rozdział 1] Jaskinie Hordy – Poziom I
-[Rozdział 1] Jaskinie Hordy – Poziom II
-[Rozdział 1] Forteca, Wnętrze Fortecy
-[Rozdział 2] Rozbity Statek
-[Rozdział 2] Andora
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 42
Informacja o grze
Kontynuacja Icewind Dale, przebojowego cRPG stworzonego przez Black Isle Studios, w którym ponownie przenosimy się do mroźnych krain świata Forgotten Realms.
Gra Icewind Dale II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Spis treści
-Zasady Ogólne
-Spis Questów
-[Prolog] Doki Targos, Jaskinie Targos
-[Prolog] Targos
-[Prolog] Palisada
-[Rozdział 1] Bród Shaengarne
-[Rozdział 1] Obóz Toraka, Jaskinie Shaengarne
-[Rozdział 1] Przełęcz Shaengarne, Zapora, Most Shaengarne
-[Rozdział 1] Posterunki
-[Rozdział 1] Jaskinie Hordy – Poziom I
-[Rozdział 1] Jaskinie Hordy – Poziom II
-[Rozdział 1] Forteca, Wnętrze Fortecy
-[Rozdział 2] Rozbity Statek
-[Rozdział 2] Andora
-[Rozdział 2] Świątynia Auril - Parter
-[Rozdział 2] Świątynia Auril - Podziemie
-[Rozdział 3] Wędrująca Wioska, Siedziba Wiedźmy
-[Rozdział 3] Upadły Las
-[Rozdział 3] Mroźne Bagna
-[Rozdział 3] Wejście do Rzecznych Jaskiń, Baza Duergarów, Wyjście z Rzecznych Jaskiń
-[Rozdział 4] Góry Wokół Klasztoru, Klasztor Czarnego Kruka
-[Rozdział 4] Osiem Komnat
-[Rozdział 4] Grobowiec Czarnego Kruka, Jaskinie Podmroku
-[Rozdział 4] Siedziba Driderów
-[Rozdział 4] Siedziba Łupieżców Umysłu, Wyjście z Podmroku
-[Rozdział 5] Kuldahar, Puszcza
-[Rozdział 5] Przełęcz Hrothgara, Cmentarz
-[Rozdział 5] Świątynia Yuan-ti
-[Rozdział 5] Smocze Oko – Poziom I
-[Rozdział 5] Smocze Oko – Poziom II
-[Rozdział 5] Smocze Oko – Poziom III
-[Rozdział 5] Wulkan
-[Rozdział 5] Pola Rzezi, Obóz Saablika Tana
-[Rozdział 6] Odcięta Dłoń – Poziom I
-[Rozdział 6] Odcięta Dłoń – Poziom II
-[Rozdział 6] Odcięta Dłoń – Poziom III
-[Rozdział 6] Odcięta Dłoń – Poziom IV
-[Rozdział 6] Wieża Czarodziejów
-[Rozdział 6] Wieża Kapłanów
-[Rozdział 6] Wieża Wojny
-[Rozdział 6] Wieża Oficerów
Kategoria: | RPG |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-83-8050-272-7 |
Rozmiar pliku: | 2,9 MB |