Ilustrowane prawo reklamy - ebook
Ilustrowane prawo reklamy - ebook
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- ustawa - Prawo własności przemysłowej.
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.
Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.
W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.
Adresaci:
Publikacja przeznaczona jest dla prawników praktyków, a także
studentów prawa oraz osób zajmujących się działalnością
reklamową, public relations, jak też przedsiębiorców
zainteresowanych możliwościami zgodnego z prawem reklamowania
się. Książka będzie przydatna również studentom innych kierunków
i słuchaczom studiów podyplomowych.
Kategoria: | Własności intelektualnej |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8223-404-6 |
Rozmiar pliku: | 7,0 MB |