Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami - ebook

Data wydania:
1 stycznia 2022
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
24,95

Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami - ebook

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.

Spis treści

Wstęp 9

 

 

Rozdział 1. Konsument i marka w gospodarce cyfrowej 13

1.1. Upowszechnienie i rola technologii 13

1.2. Konsument w gospodarce cyfrowej 19

1.3. Media w gospodarce cyfrowej 26

1.4. Wpływ algorytmów na komunikację 33

 

Rozdział 2. Istota i charakterystyka influencer marketingu 39

2.1. Przyczyny zainteresowania influencer marketingiem 48

2.2. Rozwój influencer marketingu 53

2.3. Charakterystyka idei „wpływu” w świetle badań 68

2.4. Narzędzia influencer marketingu 81

2.4.1. Instagram 73

2.4.2. YouTube 76

2.4.3. TikTok 77

2.5. Rola influencer marketingu w decyzjach zakupowych konsumentów 85

 

Rozdział 3. Strategia influencer marketingu 85

3.1. Wybór odpowiedniego influencera 85

3.2. Typologia infl uencerów 91

3.3. Współpraca inhouse czy poprzez agencję? 99

3.4. Definiowanie zakresu współpracy 102

3.4.1. Oczekiwania menadżerów marek 102

3.4.2. Oczekiwania influencerów 104

3.5. Cyfrowi twórcy 107

3.6. Metody szacowania efektów współpracy 108

 

Rozdział 4. Wirtualni influencerzy 111

4.1. Charakterystyka zjawiska 111

4.2. Analiza dotychczasowych badań 117

4.3. Aktywność reklamowa wirtualnych influencerów 125

4.4. Przyszłość influencer marketingu 135

 

Zakończenie 139

 

Bibliografia 143

 

Spis wykresów 157

Spis tabel 159

Spis rysunków 161

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8331-088-6
Rozmiar pliku: 7,7 MB

BESTSELLERY

Kategorie: