Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami - ebook

Format:
PDF
Data wydania:
1 stycznia 2022
24,95
2495 pkt
punktów Virtualo

Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami - ebook

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.

Spis treści

Wstęp 9

 

 

Rozdział 1. Konsument i marka w gospodarce cyfrowej 13

1.1. Upowszechnienie i rola technologii 13

1.2. Konsument w gospodarce cyfrowej 19

1.3. Media w gospodarce cyfrowej 26

1.4. Wpływ algorytmów na komunikację 33

 

Rozdział 2. Istota i charakterystyka influencer marketingu 39

2.1. Przyczyny zainteresowania influencer marketingiem 48

2.2. Rozwój influencer marketingu 53

2.3. Charakterystyka idei „wpływu” w świetle badań 68

2.4. Narzędzia influencer marketingu 81

2.4.1. Instagram 73

2.4.2. YouTube 76

2.4.3. TikTok 77

2.5. Rola influencer marketingu w decyzjach zakupowych konsumentów 85

 

Rozdział 3. Strategia influencer marketingu 85

3.1. Wybór odpowiedniego influencera 85

3.2. Typologia infl uencerów 91

3.3. Współpraca inhouse czy poprzez agencję? 99

3.4. Definiowanie zakresu współpracy 102

3.4.1. Oczekiwania menadżerów marek 102

3.4.2. Oczekiwania influencerów 104

3.5. Cyfrowi twórcy 107

3.6. Metody szacowania efektów współpracy 108

 

Rozdział 4. Wirtualni influencerzy 111

4.1. Charakterystyka zjawiska 111

4.2. Analiza dotychczasowych badań 117

4.3. Aktywność reklamowa wirtualnych influencerów 125

4.4. Przyszłość influencer marketingu 135

 

Zakończenie 139

 

Bibliografia 143

 

Spis wykresów 157

Spis tabel 159

Spis rysunków 161

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8331-088-6
Rozmiar pliku: 7,7 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij