Facebook - konwersja

Informacje pożądane - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
24 lipca 2023
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
49,90

Informacje pożądane - ebook

W niniejszej książce autor opisuje jak w teorii i praktyce sprytne połączenie lokalnego reporterstwa oparte o dostępną już dziś technologię i nowatorski model biznesowy (całkowite przejęcie ryzyka inwestycji w reklamę przez wykonawcę reklamy) pozwala przedsiębiorcom spełnić ich marzenia...

Spis treści

Wstęp ....................................................................................................... 15

CZĘŚĆ I. PRZYKŁADY MANIFESTACJI MOCY

INFORMACJI POŻĄDANYCH

Rozdział 1. Budowa domów kanadyjskich — TOP BUD ....................... 33

Rozdział 2. Projektowanie domów — Ewelina i Bartek ......................... 42

Rozdział 3. Piotr i Paweł — Ogrody ....................................................... 50

Rozdział 4. Naprawa aut — Solid Garage ............................................... 56

Rozdział 5. Kilka kolejnych przykładów mocy Informacji Pożądanych

publikowanych w internecie ................................................................ 64

Rozdział 6. Jak zostałem wymarzonym klientem .................................... 68

CZĘŚĆ II. SKŁADOWE MODELU INFORMACJI

POŻĄDANYCH

Sekcja A. Wiedza ................................................................................... 74

Rozdział 7. Jakich informacji potrzebuje prospekt,

aby zostać z punktu widzenia przedsiębiorcy klientem premium ....... 75

8

TOMASZ KUZAK Informacje pożądane

Rozdział 8. Codzienność przedsiębiorcy ................................................. 81

Rozdział 9. Bezbronny przedsiębiorca w relacjach z klientami .............. 85

Rozdział 10. Strategie obsługi „klienta z internetu” ................................ 88

Rozdział 11. Jak działa reklama online produktu, a jak usług ................. 92

Rozdział 12. Doradztwo wliczone w cenę ............................................... 94

Rozdział 13. Świadczenie usług a etap rozwoju rynku ........................... 97

Sekcja B. Technologia ......................................................................... 100

Rozdział 14. Funkcjonowanie wyszukiwarek internetowych

(konsekwencje tzw. pozycjonowania) ............................................... 101

Rozdział 15. Technologie publikacji treści ........................................... 106

Rozdział 16. Rola statystyk i innych narzędzi wspierających ............... 109

Sekcja C. Metodologia ......................................................................... 110

Rozdział 17. Treści „amatorskie” .......................................................... 111

Rozdział 18. Cykliczność i dynamika publikacji .................................. 113

Rozdział 19. Podróże w głąb witryny .................................................... 115

Rozdział 20. Wizerunek przedsiębiorcy w sieci .................................... 117

CZĘŚĆ III. DLACZEGO KLASYCZNE PODEJŚCIE

DO REKLAMY ONLINE (KPDRO)

TRZYMA SIĘ TAK MOCNO

Sekcja A. Mity determinujące podejście przedsiębiorców

do reklamy online ............................................................................ 120

Rozdział 21. Publikowanie informacji w mediach społecznościowych

jest o wiele efektywniejsze od publikowania informacji w witrynach

internetowych ..................................................................................... 122

Spis treści

9

Rozdział 22. Witrynę internetową i wszystkie jej elementy

trzeba mieć na własność i pod całkowitą kontrolą ............................ 125

Rozdział 23. Do ustalania kwestii związanych

z witryną potrzebny jest informatyk ................................................... 128

Rozdział 24. Sama publikacja informacji w witrynie WWW

bez ich promocji, czyli wypychania (push), jest mało skuteczna ...... 130

Rozdział 25. Nie da się sprawdzić efektów działania reklamy

poza internetem, a bez tego nie można mieć podstaw

do obiektywnego rozliczenia się ........................................................ 133

Rozdział 26. Nie da się zabezpieczyć interesów reklamatorów

w formule, w której przedsiębiorca płaci za reklamę

według własnego widzimisię

Rozdział 27. Przekaz reklamowy trzeba targetować .............................. 139

Rozdział 28. Kluczem do sukcesu jest pojawienie się

w odpowiednim okienku reklamowym, za które trzeba zapłacić ...... 141

Rozdział 29. Być wysoko w Google ...................................................... 143

Rozdział 30. Dobra baza danych to skarb .............................................. 147

Rozdział 31. Każdy jest i powinien być odpowiedzialny

jedynie za swój odcinek pracy ........................................................... 149

Rozdział 32. „Popracuj nad konwersją” I .............................................. 152

Rozdział 33. W USA najlepiej znają się

na robieniu witryn internetowych

Rozdział 34. Aby odnieść sukces w internecie, trzeba znaleźć

i zaangażować magika, który wykonuje nieznane nikomu

innemu sztuczki ................................................................................. 157

Rozdział 35. Witryna internetowa przedsiębiorstwa musi wyglądać

ładnie, nowocześnie, profesjonalnie i przyciągać wzrok ............... 160

Rozdział 36. Kto panu tak schrzanił tę witrynę/reklamę? ...................... 164

10

TOMASZ KUZAK Informacje pożądane

Rozdział 37. Zacznijmy od prostej strony WWW .................................. 166

Rozdział 38. Aby przyciągnąć klientów, trzeba robić promocje

(w rozumieniu upustu, bonusu) ......................................................... 168

Rozdział 39. Treści reklamy i witryny internetowej muszą być

profesjonalne ...................................................................................... 171

Rozdział 40. Uczelnie ekonomiczne uczą,

jak tworzyć efektywne reklamy

Rozdział 41. Walcz o wybrane nisze rynkowe ....................................... 177

Rozdział 42. Reklama online nie jest

w stanie zaszkodzić przedsiębiorcy

Rozdział 43. Boję się zaistnieć w internecie .......................................... 182

Rozdział 44. Skoncentruj się na KPI,

czyli kluczowych wskaźnikach efektywności .................................... 185

Rozdział 45. Padłem ofiarą nierzetelnych usług reklamowych .............. 187

Rozdział 46. Wszystko, czego zażyczy sobie klient/przedsiębiorca,

z pewnością przybliży go do upragnionego sukcesu ......................... 190

Rozdział 47. Sygnały od klientów z reklamy internetowej trzeba

uwzględniać i na ich podstawie korygować ofertę oraz sposób

kształtowania relacji .......................................................................... 193

Rozdział 48. Bez umowy ani rusz ......................................................... 196

Rozdział 49. PR małej firmy jest zbędny ............................................... 198

Sekcja B. Ograniczenia w dostępie do technologii

zarządzania treścią ............................................................................. 201

Rozdział 50. Pozorna łatwość publikacji treści w internecie ................. 202

Rozdział 51. Wyzwania stojące przed twórcami

technologii zarządzania treścią .......................................................... 204

Rozdział 52. Charakterystyka rynku technologii zarządzania treścią .... 209

Spis treści

11

Rozdział 53. Ekosystem start-upowy ogranicza powstawanie aplikacji

do zarządzania treścią ........................................................................ 212

Sekcja C. Niuanse modelu biznesowego reklamy online .................. 215

Rozdział 54. Do jakich nadużyć może prowadzić bieżąca działalność

przemysłu reklamy online ................................................................. 216

Rozdział 55. Oszustwo nigeryjskie ........................................................ 218

Rozdział 56. Jak w praktyce wygląda podejście do zawarcia umowy

o świadczenie usług reklamy online .................................................. 221

Rozdział 57. „Popracuj nad konwersją” II ............................................. 223

Rozdział 58. Licytacje. Kto najtaniej, ten zostaje .................................. 225

CZĘŚĆ IV. OPINIE NA TEMAT FUNKCJONOWANIA

KLASYCZNEGO PODEJŚCIA DO REKLAMY ONLINE

(KPDRO) ORAZ REAKCJE NA MODEL INFORMACJI

POŻĄDANYCH (MODEL IP)

Rozdział 59. Spotkanie z panem Pawłem .............................................. 229

Rozdział 60. Dociekliwy redaktor ......................................................... 234

Rozdział 61. Polski przedsiębiorca na emigracji .................................... 239

Rozdział 62. Połączyła nas Białowieża ................................................. 243

Rozdział 63. Strategiczny punkt widzenia ............................................. 248

Rozdział 64. American dream w agencji interaktywnej ........................ 252

Rozdział 65. Kryteria inwestycji wymykające się logice ....................... 256

Rozdział 66. A co na to Stanford, Harvard i Cambridge? ...................... 261

Rozdział 67. Komu przysługuje prywatny odrzutowiec ........................ 268

Rozdział 68. Zalety bycia Nikodemem Dyzmą ...................................... 272

12

TOMASZ KUZAK Informacje pożądane

Rozdział 69. Tony .................................................................................. 276

Rozdział 70. Tajemniczy Olson ............................................................. 279

Rozdział 71. Pouczający przewóz osób .................................................. 284

Rozdział 72. Oferta nie do odrzucenia ................................................... 288

Rozdział 73. Spotkania z praktykami biznesu nowych technologii ........ 291

Rozdział 74. Kilka innych spotkań wartych odnotowania ...................... 297

CZĘŚĆ V. TRANSFORMACJA

Sekcja A. Edukacja .............................................................................. 304

Rozdział 75. Inspirujące blogi, fora internetowe

i osobiście rozwijane witryny WWW ................................................... 305

Rozdział 76. Informacje Pożądane. Znaczenie i historia powstania ........ 309

Rozdział 77. Konsekwencje uświadomienia przedsiębiorców.

Radykalna przebudowa rynku ........................................................... 314

Rozdział 78. Siła czy moc? Push czy pull? ............................................. 318

Rozdział 79. Najlepsza promocja wszech czasów .................................. 323

Sekcja B. Uwolnienie technologii ....................................................... 326

Rozdział 80. Przeskoczyć przepaść ........................................................ 327

Rozdział 81. Laboratorium modelu IP .................................................... 331

Sekcja C. Organizacja pracy reklamatora rzemieślnika

w modelu IP ..................................................................................... 338

Rozdział 82. Dynamiczna cena .............................................................. 339

Rozdział 83. Slogan reklamowy ............................................................ 341

Rozdział 84. Tego nie da się sprzedać ................................................... 343

Spis treści

13

Rozdział 85. Kryteria weryfikacji przedsiębiorcy

do pracy w modelu IP ........................................................................ 346

Rozdział 86. Kamienie milowe modelu IP .............................................. 349

Sekcja D. Finansowanie ...................................................................... 351

Rozdział 87. Klasyczne metody finansowania ........................................ 352

Rozdział 88. Finansowanie społecznościowe ......................................... 354

Sekcja E. Futurologia .......................................................................... 356

Rozdział 89. Możesz skontaktować się z kimś tylko,

jeśli chcesz coś od niego kupić, zamówić

(świat bez reklam typu push) ............................................................. 357

Rozdział 90. Wpływ modelu IP na otoczenie ......................................... 359

Rozdział 91. Jaka powinna być reklama przyszłości? ............................. 361

Rozdział 92. Wyprawa na Księżyc Kennedy’ego ................................... 363

Rozdział 93. Reklama bez zobowiązań .................................................. 365

Rozdział 94. Przedsiębiorco, jesteś drogocenny! ................................... 367

Rozdział 95. Win-win ............................................................................ 370

Rozdział 96. Marzenia przedsiębiorców. Pomóżmy im je spełnić! ......... 372

Rozdział 97. Jak to się robi po amerykańsku .......................................... 374

Rozdział 98. Dźwignia ........................................................................... 376

Reklamator inwestorem, czyli jak najlepiej finansować projekty

w modelu IP ....................................................................................... 378

Na zakończenie podsumowanie innowacji modelu IP .......................... 380

Bibliografia

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-65837-70-7
Rozmiar pliku: 15 MB

BESTSELLERY

Kategorie: