Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej - ebook
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej - ebook
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć?
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ... tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.
Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?
- Gdzie się ogłaszać w sieci?
- Jak wypromować e-sklep?
- Na których platformach internetowych warto działać?
- W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej.
Spis treści
WSTĘP
1. JAK BUDOWAĆ MARKĘ W INTERNECIE?OD CZEGO ZACZĄĆ? JAK SIĘ PROMOWAĆ?
- Błędy w marketingu, przez które Twój biznes się nie rozwija
- Kim jest Twój klient - tworzymy persony i określamy grupy docelowe
- Grupa docelowa
- Co to jest persona i po co ją tworzymy?
- Jak stworzyć personę?
- Błędy w tworzeniu persony
- Mapa empatii, czyli czego potrzebują Twoi odbiorcy
- Jak wygląda mapa empatii?
- Jak wypełnić mapę empatii?
2. STRONA INTERNETOWA
- Jak się zabrać za tworzenie strony internetowej?
- Czego potrzebujesz do założenia strony internetowej? Jak wybrać domenę i hosting?
- Jak wybrać domenę?
- Na co zwrócić uwagę, wybierając hosting?
- Co polecam?
- Co powinna zawierać strona internetowa?
- Customer Journey Map - jak wygląda podróż Twojego klienta?
- Jak stworzyć taką mapę?
- Czy warto stworzyć Customer Journey Map?
3. NEWSLETTER
- Czego potrzebujesz do stworzenia newslettera?
- Jak legalnie wysyłać newsletter?
- Maile automatyczne
- Lead magnet
4. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
- Instagram - dla kogo?
- Jakie formaty treści są na Instagramie?
- Kiedy publikować?
- Cele publikowanych treści na Instagramie
- Jakie typy postów możesz tworzyć i dodawać?
- TikTok - nowy gracz na rynku
- A jak to wszystko się zaczęło?
- Jak zacząć działać na TikToku?
- Jak tworzyć fily na TikToka?
- Facebook
- Jak budować pozycję eksperta na Facebooku?
- Pinterest
- Jak prowadzić konto na Pinterest?
- Jak działa Pinterest?
- Plan i konsekwencja drogą do sukcesu
- O czym pisać? Skąd brać pomysły na treści?
- Redystrybucja treści
5. LEJEK MARKETINGOWY
- Jak przeprowadzić klienta od zdobycia uwagi po zakup?
- Jak mierzyć marketing?
6. REKLAMY PŁATNE
- Jak ustalić budżet reklamowy?
- Z jakiego systemu reklamowego korzystać?
- Robić samemu czy zlecać?
- Facebook Ads (Meta)
- Konfiguacja menadżera reklam
- Konfiguacja pixela
- Cele reklamowe
- Standardowe grupy odbiorców
- Niestandardowe grupy odbiorców
- Budżet reklamowy
- Analiza wyników
- TikTok Ads
- Konto osobiste
- Konto Pro
- Struktura tworzenia reklam
- Dla kogo jest system reklamowy na TikToku?
- Czy TikTok Ads jest dla Ciebie?
- Cele w TikTok Ads
- TikTok Insight Audience
- Budżet reklamowy
7. JAK TWORZYĆ ATRAKCYJNE TREŚCI W INTERNECIE?
- Jak zadbać o warstwę wizualną swoich materiałów?
- Czym jeszcze warto się zainteresować?
- Technologia AR
- Google Moja Firma
- Wykorzystanie afiliacji
PODSUMOWANIE
SŁOWNICZEK MARKETINGOWY
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8322-997-3 |
Rozmiar pliku: | 3,1 MB |