Facebook - konwersja

Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
30 maja 2023
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
49,00

Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej - ebook

Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć?

 

Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ... tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.

Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?

  • Gdzie się ogłaszać w sieci?
  • Jak wypromować e-sklep?
  • Na których platformach internetowych warto działać?
  • W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej.

Spis treści

WSTĘP

1. JAK BUDOWAĆ MARKĘ W INTERNECIE?OD CZEGO ZACZĄĆ? JAK SIĘ PROMOWAĆ?

  • Błędy w marketingu, przez które Twój biznes się nie rozwija
  • Kim jest Twój klient - tworzymy persony i określamy grupy docelowe
    • Grupa docelowa
    • Co to jest persona i po co ją tworzymy?
    • Jak stworzyć personę?
    • Błędy w tworzeniu persony
  • Mapa empatii, czyli czego potrzebują Twoi odbiorcy
    • Jak wygląda mapa empatii?
    • Jak wypełnić mapę empatii?

2. STRONA INTERNETOWA

  • Jak się zabrać za tworzenie strony internetowej?
    • Czego potrzebujesz do założenia strony internetowej? Jak wybrać domenę i hosting?
    • Jak wybrać domenę?
    • Na co zwrócić uwagę, wybierając hosting?
    • Co polecam?
  • Co powinna zawierać strona internetowa?
  • Customer Journey Map - jak wygląda podróż Twojego klienta?
    • Jak stworzyć taką mapę?
    • Czy warto stworzyć Customer Journey Map?

3. NEWSLETTER

  • Czego potrzebujesz do stworzenia newslettera?
  • Jak legalnie wysyłać newsletter?
  • Maile automatyczne
  • Lead magnet

4. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

  • Instagram - dla kogo?
    • Jakie formaty treści są na Instagramie?
    • Kiedy publikować?
    • Cele publikowanych treści na Instagramie
    • Jakie typy postów możesz tworzyć i dodawać?
  • TikTok - nowy gracz na rynku
    • A jak to wszystko się zaczęło?
    • Jak zacząć działać na TikToku?
    • Jak tworzyć fily na TikToka?
  • Facebook
    • Jak budować pozycję eksperta na Facebooku?
  • Pinterest
    • Jak prowadzić konto na Pinterest?
    • Jak działa Pinterest?
    • Plan i konsekwencja drogą do sukcesu
  • O czym pisać? Skąd brać pomysły na treści?
  • Redystrybucja treści

5. LEJEK MARKETINGOWY

  • Jak przeprowadzić klienta od zdobycia uwagi po zakup?
  • Jak mierzyć marketing?

6. REKLAMY PŁATNE

  • Jak ustalić budżet reklamowy?
  • Z jakiego systemu reklamowego korzystać?
  • Robić samemu czy zlecać?
  • Facebook Ads (Meta)
    • Konfiguacja menadżera reklam
    • Konfiguacja pixela
    • Cele reklamowe
    • Standardowe grupy odbiorców
    • Niestandardowe grupy odbiorców
    • Budżet reklamowy
    • Analiza wyników
  • TikTok Ads
    • Konto osobiste
    • Konto Pro
    • Struktura tworzenia reklam
    • Dla kogo jest system reklamowy na TikToku?
    • Czy TikTok Ads jest dla Ciebie?
    • Cele w TikTok Ads
    • TikTok Insight Audience
    • Budżet reklamowy

7. JAK TWORZYĆ ATRAKCYJNE TREŚCI W INTERNECIE?

  • Jak zadbać o warstwę wizualną swoich materiałów?
  • Czym jeszcze warto się zainteresować?
    • Technologia AR
    • Google Moja Firma
    • Wykorzystanie afiliacji

PODSUMOWANIE

SŁOWNICZEK MARKETINGOWY

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8322-997-3
Rozmiar pliku: 4,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: