Inwestor - ebook
Publikacja dla początkujących i chcących zacząć inwestowanie, tak aby móc zbudować sobie nowe źródła dochodów. Można w niej znaleźć podstawowe zagadnienie, dotyczące błędnych poglądów na tematy związane z inwestowaniem.
| Kategoria: | Poradniki |
| Zabezpieczenie: |
Watermark
|
| ISBN: | 978-83-8104-365-6 |
| Rozmiar pliku: | 1,0 MB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
Zmiana trendów rynkowych
Warto wiedzieć, że aktualnie na rynku zmieniają się trendy, bo wszyscy mają już dość reklam, spamu i tym podobnych „super ofert”. Z tego też powodu, zamiast zamieszczania reklam, a także wysyłania wszędzie promocyjnych ofert, należy zmienić taktykę i zacząć zwyczajnie informować o swojej firmie, jej ofertach, a także czy się zajmuje. Im z większą pasją się to robi, tym lepiej. Dodatkowo, warto także wiedzieć, że potrzeba jest być specjalistą w tym, co się robi, zazwyczaj Ci którzy pracują w danej branży już jakiś czas, mają dzięki temu pewne doświadczenie, znają określony rynek, a także dokładnie wiedzą, do kogo, jaka informacja powinna zostać skierowana. Nazywa się to, wyborem grupy docelowej. Chodzi w tym o to, żeby produkty dla kobiet kierować do kobiet, dla nastolatków do nastolatków, a dla mężczyzn do mężczyzn. Im więcej wie się na temat, osób które korzystają z danego rozwiązania, tym lepiej można dopasować informację dla takiej osoby. Tworzenie ankiet produktowych, także może być tu pomocne, ale powinny one być skierowane tylko do chętnych osób, a nie wszystkich, jak leci i nie powodować ucieczki klienta, przez stratą czasu poświęconego na ankietę. Sposobem na to może być nagroda rzeczowa, za samo udzielenie odpowiedzi.
Darmowy fragment
Warto wiedzieć, że aktualnie na rynku zmieniają się trendy, bo wszyscy mają już dość reklam, spamu i tym podobnych „super ofert”. Z tego też powodu, zamiast zamieszczania reklam, a także wysyłania wszędzie promocyjnych ofert, należy zmienić taktykę i zacząć zwyczajnie informować o swojej firmie, jej ofertach, a także czy się zajmuje. Im z większą pasją się to robi, tym lepiej. Dodatkowo, warto także wiedzieć, że potrzeba jest być specjalistą w tym, co się robi, zazwyczaj Ci którzy pracują w danej branży już jakiś czas, mają dzięki temu pewne doświadczenie, znają określony rynek, a także dokładnie wiedzą, do kogo, jaka informacja powinna zostać skierowana. Nazywa się to, wyborem grupy docelowej. Chodzi w tym o to, żeby produkty dla kobiet kierować do kobiet, dla nastolatków do nastolatków, a dla mężczyzn do mężczyzn. Im więcej wie się na temat, osób które korzystają z danego rozwiązania, tym lepiej można dopasować informację dla takiej osoby. Tworzenie ankiet produktowych, także może być tu pomocne, ale powinny one być skierowane tylko do chętnych osób, a nie wszystkich, jak leci i nie powodować ucieczki klienta, przez stratą czasu poświęconego na ankietę. Sposobem na to może być nagroda rzeczowa, za samo udzielenie odpowiedzi.
Darmowy fragment
więcej..
W empik go