- promocja
IT Product Manager. Pierwsze kroki - ebook
IT Product Manager. Pierwsze kroki - ebook
Zacznij zarządzać produktem jak prawdziwy profesjonalista!
- Jak wejść w rolę kierownika produktu i na czym ona polega?
- Co należy wiedzieć o procesie budowania produktu?
- Jak poradzić sobie z wprowadzaniem go na rynek?
- Po czym poznać, czy produkt odniósł sukces?
Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach lidera. Zarządzanie produktem to trudna sztuka, której opanowanie może jednak dać wiele satysfakcji i... przynieść całkiem niezłe pieniądze.
Jeśli zastanawiasz się nad wyborem nowej, interesującej ścieżki kariery, stoisz przed wyzwaniami przekraczającymi zwykłe kompetencje kierownika projektu czy lidera zespołu albo zostałeś właśnie osobą odpowiedzialną za opracowanie nowego produktu lub rozwój już istniejącego, nie mogłeś trafić lepiej! Ta książka - jak żadna inna - sprawnie przeprowadzi Cię przez meandry zarządzania produktem. Pokaże, na co trzeba zwracać szczególną uwagę, kiedy zaczyna się przygodę z tą dziedziną, a także ostrzeże przed sytuacjami, których należy za wszelką cenę unikać. W przystępny sposób podpowie, co robić, aby odnieść sukces i ustrzec się typowych błędów popełnianych przez początkujących. Pomoże Ci zdobyć niezbędne doświadczenie i stać się prawdziwym kierownikiem produktu.
W książce znajdziesz:
- Znaczenie i zakres odpowiedzialności kierownika produktu
- Rozpoczęcie kariery product managera
- Środowisko pracy i przydatne narzędzia
- Cykl życia produktu i fazy jego tworzenia
- Projektowanie, planowanie i budowanie produktu
- Analiza rynku i tworzenie prototypów
- Wdrażanie użytkowników i strategia komunikacji
- Zbieranie i analizowanie informacji zwrotnych
Poznaj tajniki product managementu!
Spis treści
Wstęp 5
1. Zajrzyjmy do króliczej nory 9
2. Jak zacząć pracę jako product manager 43
3. Zacząłem pracę product managera - co mam teraz robić? 53
4. Cykl życiowy produktu 77
5. Fazy budowania produktu 83
6. Kolejny krok 99
7. Analiza rynku 129
8. Eksperymenty 145
9. Wdrożenie i wykorzystanie funkcjonalności 159
10. Analityka 163
Zakończenie 175
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-7298-6 |
Rozmiar pliku: | 3,4 MB |