Jak napisać i wydać książkę? Najskuteczniejsze narzędzie public relations dla każdego - ebook
Jak napisać i wydać książkę? Najskuteczniejsze narzędzie public relations dla każdego - ebook
Napisz książkę i zostań uznanym autorytetem!
To jest pierwsza książka, która krok po kroku pokazuje, jak umiejętnie można promować się na rynku i w ten sposób zdobyć szybko przewagę nad konkurencją. Z poradnika dowiemy się:
• Dlaczego rynek wymusza umiejętność pisania?
• Jak pisać efektywnie, o czym, dla kogo i gdzie szukać inspiracji?
• Jak napisać i wydać dobrą książkę?
• Jaka jest siła w Public Relations?
• Jak stać się uznanym ekspertem?
• Jak przyśpieszyć i zwiększyć szansę na sukces?
Wraz z wydaniem własnej książki How to Start a Small Business in Canada moja liczba klientów pokaźnie wzrosła. Wiele cennych i efektywnych wskazówek w czasie procesu powstawania książki zawdzięczam mojemu coachowi, Pani Tallar.
Tariq Nadeem
Chciałbym mieć tę wiedzę i takie wskazówki kilkanaście lat temu, kiedy stawiałem pierwsze kroki jako autor i tak długo tylko marzyłem o tym, by wydać moją książkę.
Mariusz Bober
Książkę pani Tallar Jak napisać i wydać książkę przeczytałam z ogromnym zainteresowaniem. Autorka wykazuje znakomitą znajomość tematu. Cenne informacje są przekazane w zwięzły, logiczny i obrazowy sposób. Entuzjazm i pozytywna energia autorki są taką inspiracją, iż czytając ten poradnik odczułam rosnące przeświadczenie, że ja też może jestem w stanie coś napisać i zaistnieć na rynku. Lektura jest pożyteczna dla każdego.
Maria Kasina
Grażyna Grace Tallar – autorka wielu książek i artykułów publikowanych na kilku kontynentach, Managing Editor Storyalis III – Antologii pisarzy ontaryjskich, redaktor merytoryczny, szef kontentu, dziennikarka. Konsultant biznesowy, projektantka nowoczesnego systemu zatrudniania 3D Recruiting oraz międzynarodowy ekspert i coach w dziedzinie inteligencji emocjonalnej, Self-PR oraz wystąpień publicznych. Jej podręczniki są wykorzystywane jako materiały w Humber College Canada. Absolwentka UW oraz montrealskiego uniwersytetu McGill.
Nie spotkałam nawet jednego autora, który by żałował, że napisał książkę!
Spis treści
PRZEDMOWA
KAŻDY NOSI KSIĄŻKĘ W SOBIE
Magia słowa drukowanego
O czym pisać i dla kogo?
Wybór gatunku dla początkujących
Self-PR na całe życie
PRZYGOTOWANIE WARSZTATU PISARSKIEGO
Dlaczego pisać i wydawać?
Gdzie szukać inspiracji?
Warsztat pisarza
Rozwijanie wyobraźni i kreatywności
TAJEMNICA SZTUKI PISANIA
Badanie rynku
Zbieranie materiałów
Sekret Sokratesa i Leonarda
Blokada pisarza
TESTOWANIE PASJI I UMIEJĘTNOŚCI
Struktura i plan
Literatura o tematyce biznesowej
Artykuły, wywiady, listy do redakcji
Beletrystyka
PRZYGOTOWANIE DO DRUKU
Aspekty prawne
Rola redaktora
Opracowanie tekstu na okładkę
Referencje od pierwszych czytelników
WYBÓR WYDAWCY
Status quo
Poligraf – Ekspresowe wydanie i promocja
Oferta
Agent literacki
PROMOCJA I MARKETING
Networking
Media
Media społeczne
Od Autora
MATERIAŁY POMOCNICZE
Propozycje tematów
Emocje
Propozycje na początek zdań
Przykłady łączników w dialogach
BIBLIOGRAFIA
Kategoria: | Poradniki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-63506-18-6 |
Rozmiar pliku: | 490 KB |