- promocja
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu - ebook
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu - ebook
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.
Ta książka:
- przedstawia cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży
- poskramia mity sprzedażowe
- pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność
- podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem
- pomaga zmienić swoje nastawienie
- edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych
- uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego
- radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów
- prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz
- zawiera scenki sprzedażowe
Spis treści
WPROWADZENIE 7
Rozdział 1. SPRZEDAŻ. JEDNO SŁOWO - MILION ZNACZEŃ 9
- Z czym obecnie kojarzy się sprzedaż? 9
- Skąd takie postrzeganie? 16
- 10 powodów, dla których warto pracować w sprzedaży 20
- Pogromcy mitów sprzedaży 29
Rozdział 2. JAKI POWINIEN BYĆ PRAWDZIWY SPRZEDAWCA > DORADCA? 39
- Zacznij od odpowiedniego nastawienia 39
- Nigdy nie przestawaj się uczyć 44
- Bądź przygotowany na każdy scenariusz 47
- Kształtuj cechy dobrego doradcy 49
Rozdział 3. NIEZBĘDNIK DOBREGO DORADCY 57
- Jak opanować umiejętność, której nikt nigdy nas nie uczył? 57
- Umiejętność, którą posiada każde dziecko, ale nie każdy doradca... 61
- Jaki klucz otwiera wiele drzwi i nic nie kosztuje? 66
- Trudna, ale skuteczna metoda na ciągły rozwój 69
Rozdział 4. SZTUKA PIERWSZEGO KONTAKTU Z KLIENTEM 75
- Dlaczego pierwsza rozmowa jest taka ważna? 75
- Savoir-vivre pierwszej rozmowy 78
- Jak pozostawić po sobie efekt "WOW"? 83
Rozdział 5. JAK TRAFIĆ DO GARNKA ZE ZŁOTEM - SZTUKA SKUTECZNEJ PREZENTACJI OFERTY 91
- Co ma wspólnego piłka nożna ze sprzedażą? 91
- Co ma wspólnego snajper ze sprzedażą? 93
- Co ma wspólnego Twoja oferta z klientem? 94
Rozdział 6. BIEG PRZEZ PŁOTKI - SZTUKA RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI 103
- Czy wątpliwości klienta to powód do dumy handlowca? 103
- Dlaczego klienci nie są kreatywni? 106
- Jak przygotować się do startu? 109
- 3... 2... 1... Go! 112
- Nie zapomnij o ostatnim płotku 116
Rozdział 7. "Za drugą obiekcją w prawo..." - drogowskaz do sprzedaży 117
- Negocjacje to nie sprint, a maraton 117
- Egoiści w sprzedaży tracą dwa razy 118
- Nienaciągnięta proca jest bezużyteczna 121
- Zamknij wszystkie furtki 122
Rozdział 8. Krok od mety - jak nie wyłożyć się na ostatniej prostej? 129
- Jak nie przestrzelić ze szczupakiem na mecie? 129
- Przepraszam, czy mogę już pana sfinalizować? 131
- Zapraszam do kasy 133
- Doszło do sprzedaży i co dalej? 138
O AUTORACH 141
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-8785-0 |
Rozmiar pliku: | 4,0 MB |