- W empik go
Jak radzić sobie z ludźmi w naszym miejscu pracy - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
1 kwietnia 2022
Format ebooka:
EPUB
Format
EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie.
Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu
PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie
jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz
w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Format
MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników
e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i
tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji
znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji
multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka
i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej
Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego
tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na
karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją
multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy
wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede
wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach
PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla
EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment
Pobierz fragment w jednym z dostępnych formatów
Jak radzić sobie z ludźmi w naszym miejscu pracy - ebook
Niniejsza książka jest to kompletny poradnik, który przedstawia przykłady radzenia sobie z konfliktami w zespole oraz co należy robić, żeby dbać o dobre relacje ze współpracownikami. Zawiera przydatne strategie radzenia sobie z trudnymi ludźmi w naszej pracy, opisuje rodzaje trudnych osobowości na jakie możemy trafić w naszym miejscu pracy.
Kategoria: | Poradniki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8273-721-9 |
Rozmiar pliku: | 930 KB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
Wstęp
Budowanie relacji ze współpracownikami przyczynia się do sukcesu w pracy. Bez względu na pracę, lub miejsce pracy skuteczne radzenie sobie z ludźmi jest koniecznością do osiągnięcia sukcesu. Codzienne radzenie sobie z ludźmi sprawi, że praca stanie się przyjemniejsza i inspirująca. Radzenie sobie z ludźmi to zarówno radość, jak i wyzwanie.
Ale skuteczne obchodzenie się z ludźmi jest najważniejszym czynnikiem decydującym o tym, czy będziemy mieć wpływ na innych ludzi, którego potrzebujemy, aby zrealizować własną misję w pracy. Skuteczne radzenie sobie z ludźmi to umiejętność, której można się nauczyć. Oto, w jaki sposób możemy osiągnąć największe sukcesy w kontaktach z ludźmi w pracy.Budujmy niezbędne sojusze
Sojusznik jest wspólnikiem, który zapewnia pomoc, a często i przyjaźń. Nasi sojusznicy prawdopodobnie poprą nasze poglądy i będziemy mogli liczyć na ich wsparcie. Pomagają w rozwiązywaniu problemów, udzielają porad, działają jak płyta rezonansowa, gdy potrzebujemy kogoś do wysłuchania naszych pomysłów i oferują inną perspektywę, dzięki czemu możemy lepiej widzieć swoją organizację.
Czasami sojusznicy mówią nam, że mylimy się w swoich założeniach, że jesteśmy niedoinformowani w swoich wyborach i zmierzamy w złym kierunku. W kontaktach z codziennymi ludźmi w naszym miejscu pracy nic nie jest ważniejsze niż posiadanie sojuszników, którzy mówią nam prawdę. Mają kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu w pracy.
Rozwijanie sojuszy, ma kluczowe znaczenie, ponieważ pozwalają nam realizować własną misję i misje naszej firmy.Okazujmy innym uznanie
Możemy okazywać uznanie każdego dnia w kontaktach z ludźmi. Możemy powiedzieć swoim współpracownikom i pracownikom, jak bardzo ich cenimy i ich wkład w wykonywaną przez nich pracę. Zaufajmy temu faktowi. Żadna okazja nie jest konieczna. W rzeczywistości małe niespodzianki i dowody uznania doceniane przez cały rok pomagają ludziom w życiu zawodowym czuć się cenionym przez cały rok.
Wykazywanie uznania w kontaktach z ludźmi codziennie w naszej pracy, to potężny sposób na interakcję i wykazanie się troską. Nasi współpracownicy czują się uprzywilejowani, kiedy mamy do czynienia z nimi, jakbyśmy naprawdę się nimi przejmowali i doceniali ich wkład w wykonywaną przez nich pracę. Fałszywe pochwały nigdzie nas nie doprowadzą, natomiast zostaną bardzo szybko rozszyfrowane i będą miały negatywny wpływ na obecne relację, dlatego lepiej się ich wystrzegać.Okazujmy szacunek w pracy
Zapytajmy każdą osobę w naszym miejscu pracy, czego najbardziej potrzebuje w pracy. Prawdopodobnie najczęstszą odpowiedzią jest, chęć traktowania ich z godnością i szacunkiem. Możemy wykazać szacunek za pomocą prostych, ale potężnych działań.
Okazanie szacunku jest najważniejszą interakcją, jaką możemy mieć do czynienia podczas spędzania czasu z kolegami i koleżankami z pracy.
Nikt nie lubi być traktowany tak, jakby był głupi, niezdolny, lub niekompetentny. Jeśli mamy zamiar traktować tę osobę z brakiem szacunku, nie będzie zaskoczeniem, jeśli ona, lub on również potraktuje nas w ten sam sposób.
Jak mówi złota zasada: „Traktuj innych tak, jak byś chciał, żeby oni traktowali ciebie”.Otrzymuj informacje zwrotne z wdziękiem i godnością
Czy jesteśmy zainteresowani tym, jak inni widzą i oceniają wykonywaną przez nas pracę? Jeśli tego chcemy, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby ułatwić im to. Jeśli uznają, że doceniamy ich opinie, otrzymamy znacznie więcej. I to jest naprawdę dobre. W kontaktach z ludźmi obiektywne informacje zwrotne od osób, które są dla nas ważne, mogą stymulować nasze ciągłe doskonalenie lub będą potwierdzały, że podążamy właściwą drogą.
Informacje zwrotne umożliwiają dostosowanie kursu i kierunku radzenia sobie z sytuacjami, ludźmi i wyzwaniami w pracy. Naszym celem w kontaktach z ludźmi i ich opiniami jest uzyskanie więcej informacji na temat tego jak wykonujemy swoją pracę. Jednak kluczem jest sposób, w jaki otrzymujemy od nich informację zwrotną.Pokonajmy swój strach przed konfrontacją i konfliktem
Sensowna konfrontacja nigdy nie jest łatwa, ale konflikt jest często konieczny, jeśli chcemy bronić swoich praw w pracy. Niezależnie od tego, czy konfrontacja dotyczy wspólnego kredytu, irytujących nawyków współpracowników, możliwości uzyskania urlopu, czy tego, jak odpowiednio dopracować projekt, czasem trzeba przeprowadzić konfrontację ze współpracownikiem.
Dobrą wiadomością jest to, że chociaż konfrontacja prawie nigdy nie jest naszym pierwszym wyborem, możemy stać się lepszy i wygodniejszy w razie koniecznego konfliktu i uzyskania korzystnego dla nas efektu.Przekazujmy efektywnie informacje zwrotne
Informacje zwrotne przekazywane są osobie, lub zespołowi osób w sprawie ich zachowania i jaki wywiera ona wpływ na inną osobę, organizację, klienta, lub zespół. Sprawmy, aby nasza opinia miała wpływ, na jaki zasługuje współpracownik, poprzez sposób i podejście, którego używamy do dostarczania informacji zwrotnej.
W kontaktach z ludźmi nasza opinia może mieć znaczenie, jeśli możemy uniknąć reakcji obronnej. To, jak podchodzimy i przekazujemy informacje zwrotne w kontaktach z ludźmi, to różnica między efektywnymi relacjami zawodowymi, a konfliktem i twardymi uczuciami.
Budowanie relacji ze współpracownikami przyczynia się do sukcesu w pracy. Bez względu na pracę, lub miejsce pracy skuteczne radzenie sobie z ludźmi jest koniecznością do osiągnięcia sukcesu. Codzienne radzenie sobie z ludźmi sprawi, że praca stanie się przyjemniejsza i inspirująca. Radzenie sobie z ludźmi to zarówno radość, jak i wyzwanie.
Ale skuteczne obchodzenie się z ludźmi jest najważniejszym czynnikiem decydującym o tym, czy będziemy mieć wpływ na innych ludzi, którego potrzebujemy, aby zrealizować własną misję w pracy. Skuteczne radzenie sobie z ludźmi to umiejętność, której można się nauczyć. Oto, w jaki sposób możemy osiągnąć największe sukcesy w kontaktach z ludźmi w pracy.Budujmy niezbędne sojusze
Sojusznik jest wspólnikiem, który zapewnia pomoc, a często i przyjaźń. Nasi sojusznicy prawdopodobnie poprą nasze poglądy i będziemy mogli liczyć na ich wsparcie. Pomagają w rozwiązywaniu problemów, udzielają porad, działają jak płyta rezonansowa, gdy potrzebujemy kogoś do wysłuchania naszych pomysłów i oferują inną perspektywę, dzięki czemu możemy lepiej widzieć swoją organizację.
Czasami sojusznicy mówią nam, że mylimy się w swoich założeniach, że jesteśmy niedoinformowani w swoich wyborach i zmierzamy w złym kierunku. W kontaktach z codziennymi ludźmi w naszym miejscu pracy nic nie jest ważniejsze niż posiadanie sojuszników, którzy mówią nam prawdę. Mają kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu w pracy.
Rozwijanie sojuszy, ma kluczowe znaczenie, ponieważ pozwalają nam realizować własną misję i misje naszej firmy.Okazujmy innym uznanie
Możemy okazywać uznanie każdego dnia w kontaktach z ludźmi. Możemy powiedzieć swoim współpracownikom i pracownikom, jak bardzo ich cenimy i ich wkład w wykonywaną przez nich pracę. Zaufajmy temu faktowi. Żadna okazja nie jest konieczna. W rzeczywistości małe niespodzianki i dowody uznania doceniane przez cały rok pomagają ludziom w życiu zawodowym czuć się cenionym przez cały rok.
Wykazywanie uznania w kontaktach z ludźmi codziennie w naszej pracy, to potężny sposób na interakcję i wykazanie się troską. Nasi współpracownicy czują się uprzywilejowani, kiedy mamy do czynienia z nimi, jakbyśmy naprawdę się nimi przejmowali i doceniali ich wkład w wykonywaną przez nich pracę. Fałszywe pochwały nigdzie nas nie doprowadzą, natomiast zostaną bardzo szybko rozszyfrowane i będą miały negatywny wpływ na obecne relację, dlatego lepiej się ich wystrzegać.Okazujmy szacunek w pracy
Zapytajmy każdą osobę w naszym miejscu pracy, czego najbardziej potrzebuje w pracy. Prawdopodobnie najczęstszą odpowiedzią jest, chęć traktowania ich z godnością i szacunkiem. Możemy wykazać szacunek za pomocą prostych, ale potężnych działań.
Okazanie szacunku jest najważniejszą interakcją, jaką możemy mieć do czynienia podczas spędzania czasu z kolegami i koleżankami z pracy.
Nikt nie lubi być traktowany tak, jakby był głupi, niezdolny, lub niekompetentny. Jeśli mamy zamiar traktować tę osobę z brakiem szacunku, nie będzie zaskoczeniem, jeśli ona, lub on również potraktuje nas w ten sam sposób.
Jak mówi złota zasada: „Traktuj innych tak, jak byś chciał, żeby oni traktowali ciebie”.Otrzymuj informacje zwrotne z wdziękiem i godnością
Czy jesteśmy zainteresowani tym, jak inni widzą i oceniają wykonywaną przez nas pracę? Jeśli tego chcemy, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby ułatwić im to. Jeśli uznają, że doceniamy ich opinie, otrzymamy znacznie więcej. I to jest naprawdę dobre. W kontaktach z ludźmi obiektywne informacje zwrotne od osób, które są dla nas ważne, mogą stymulować nasze ciągłe doskonalenie lub będą potwierdzały, że podążamy właściwą drogą.
Informacje zwrotne umożliwiają dostosowanie kursu i kierunku radzenia sobie z sytuacjami, ludźmi i wyzwaniami w pracy. Naszym celem w kontaktach z ludźmi i ich opiniami jest uzyskanie więcej informacji na temat tego jak wykonujemy swoją pracę. Jednak kluczem jest sposób, w jaki otrzymujemy od nich informację zwrotną.Pokonajmy swój strach przed konfrontacją i konfliktem
Sensowna konfrontacja nigdy nie jest łatwa, ale konflikt jest często konieczny, jeśli chcemy bronić swoich praw w pracy. Niezależnie od tego, czy konfrontacja dotyczy wspólnego kredytu, irytujących nawyków współpracowników, możliwości uzyskania urlopu, czy tego, jak odpowiednio dopracować projekt, czasem trzeba przeprowadzić konfrontację ze współpracownikiem.
Dobrą wiadomością jest to, że chociaż konfrontacja prawie nigdy nie jest naszym pierwszym wyborem, możemy stać się lepszy i wygodniejszy w razie koniecznego konfliktu i uzyskania korzystnego dla nas efektu.Przekazujmy efektywnie informacje zwrotne
Informacje zwrotne przekazywane są osobie, lub zespołowi osób w sprawie ich zachowania i jaki wywiera ona wpływ na inną osobę, organizację, klienta, lub zespół. Sprawmy, aby nasza opinia miała wpływ, na jaki zasługuje współpracownik, poprzez sposób i podejście, którego używamy do dostarczania informacji zwrotnej.
W kontaktach z ludźmi nasza opinia może mieć znaczenie, jeśli możemy uniknąć reakcji obronnej. To, jak podchodzimy i przekazujemy informacje zwrotne w kontaktach z ludźmi, to różnica między efektywnymi relacjami zawodowymi, a konfliktem i twardymi uczuciami.
więcej..