- promocja
Jak rozwinąć swoją karierę. O awansach, zarządzaniu i zmianach zawodu - ebook
Jak rozwinąć swoją karierę. O awansach, zarządzaniu i zmianach zawodu - ebook
Rozwijanie własnej kariery można rozumieć na wiele sposobów - może to być osiąganie coraz wyższych stanowisk kierowniczych lub budowanie silnej pozycji eksperta na samodzielnym stanowisku pracy. Z pewnością jest ekscytującym i satysfakcjonującym doświadczeniem, przynoszącym korzyści finansowe. To również podnoszenie swojego statusu w firmie i we własnej społeczności oraz zwiększanie zadowolenia z pracy. Budowanie kariery jest jednak trudnym zadaniem, gdyż wymaga samoświadomości, konsekwencji i sporej cierpliwości. Trzeba też dobrze przemyśleć swoje działania, jeden błąd bowiem może zniweczyć wieloletnie starania.
Ta książka jest jedną z najważniejszych lektur dla osób, które chcą rozwijać się zawodowo lub zastanawiają się nad podjęciem tego wysiłku. Dzięki niej odpowiesz sobie na pytanie, czy rozpoczęcie starań o awans będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem. Dowiesz się również, w jaki sposób przygotować siebie do roli menedżera i na co trzeba zwrócić szczególną uwagę. Znajdziesz też sporo przydatnych wskazówek dotyczących budowania własnej marki oraz rozwijania pozytywnych relacji z innymi osobami. Wartościową częścią książki są rozdziały poświęcone wyjątkowo stresującej sytuacji: rozpoczynaniu kariery od nowa. Zamieszczono w nich szereg cennych spostrzeżeń na temat poszukiwania nowej pracy, zakładania własnej firmy, a nawet radykalnej zmiany zawodu.
W tej książce między innymi:
- rozwijanie kwalifikacji niezbędnych, aby otrzymać awans
- budowanie umiejętności zarządzania procesami i ludźmi
- doskonalenie technik komunikowania się i przekonywania innych
- możliwości awansu we własnej firmie i szukanie nowej posady
- przygotowanie się do całkowitej zmiany zawodu
Najlepsza kariera? Tylko taka, która przynosi zadowolenie i satysfakcję!
Spis treści
Wprowadzenie 5
Rozdział 1. Rozwój profesjonalnej postawy 9
Rozdział 2. Rozwijanie marki osobistej 33
Rozdział 3. Zdolność zarządzania ludźmi 57
Rozdział 4. Zdolność zarządzania procesami 77
Rozdział 5. Umiejętność przemawiania 109
Rozdział 6. Rozwijanie umiejętności pisania 135
Rozdział 7. Awans wewnętrzny 155
Rozdział 8. Szukanie nowej pracy - źródła ofert 183
Rozdział 9. Szukanie nowej pracy - CV i rozmowa kwalifikacyjna 207
Rozdział 10. Zmiana zawodu 231
Dodatek A. O Dale Carnegie & Associates, Inc. 259
Dodatek B. Zasady Dale'a Carnegiego 261
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-5815-7 |
Rozmiar pliku: | 3,3 MB |