-
W empik go
Jak stać się poczytnym autorem - ebook
Jak stać się poczytnym autorem - ebook
Poradnik zawiera cenne wskazówki dla niezależnych autorów dotyczące wydania i skutecznej promocji książki. Dzięki niemu przekonasz się, że wydanie własnej książki to rzecz łatwa i przyjemna!
| Kategoria: | Poradniki |
| Zabezpieczenie: |
Watermark
|
| ISBN: | 978-83-8126-147-0 |
| Rozmiar pliku: | 1,5 MB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
Książka elektroniczna jako najlepsza wizytówka i promocja swych umiejętności!
E-book może stać się Twoją najlepszą wizytówką i najbardziej trafioną inwestycją. Twoja e-książka to nieograniczone możliwości i niekończące się horyzonty. Realna szansa na zaistnienie na arenie profesjonalistów. Dlaczego jest ona tak ważna dla Ciebie? Odpowiedzi jest wiele, a każda kolejna jest ważniejsza od poprzedniej.
Średnia wartość wizytówki to kilkadziesiąt groszy. Zazwyczaj jesteś w stanie rozdać kilkadziesiąt, kilkaset wizytówek w roku, chyba że stale masz do czynienia z nowymi klientami. To oznacza kilka tysięcy wydanych kartoników i kilkaset złotych wydanych na spowszedniały rodzaj kampanii informacyjnej. Jest to proceder na tyle powszechny, że większość wizytówek trafia do ostatniej szuflady lub do kosza na śmieci — co często ma miejsce w przypadku spotkań networkingowych. Ta metoda nie przykuwa niczyjego zainteresowania.
E-book może — i zazwyczaj tak właśnie się dzieje — stać się najbardziej wpływowym źródłem kontaktów z Twoimi nowymi kontrahentami. Podobnie jak nieograniczone są możliwości dystrybucji, tak samo nieograniczone są sposoby promowania siebie w sieci. Jesteś managerem, człowiekiem interesu, ale wciąż czegoś brakuje, by inni postrzegali Cię jako człowieka sukcesu. Zajmujesz się koordynacją działań kilkuosobowej grupy, a może jesteś przełożonym wielkiego zespołu, jednakże bez zleceń, bez nowych wyzwań, bez otwarcia się na możliwości, jakie daje cały świat, pozostaniesz tylko przełożonym grupy. Musisz wiedzieć, że wielu innych profesjonalistów wyprzedza Cię w wyścigu po sukces.
Musisz również wiedzieć, że nie działo by się tak, gdyby nie ich odważne zaangażowanie w stworzenie swojej wizytówki — znacznie lepszej niż kilka słów na stronie stworzonej w wrodpressie- szeroko otwartych drzwi do rozwoju kariery i postrzegania Cię jako opiniotwórczej persony.
Darmowy fragment
E-book może stać się Twoją najlepszą wizytówką i najbardziej trafioną inwestycją. Twoja e-książka to nieograniczone możliwości i niekończące się horyzonty. Realna szansa na zaistnienie na arenie profesjonalistów. Dlaczego jest ona tak ważna dla Ciebie? Odpowiedzi jest wiele, a każda kolejna jest ważniejsza od poprzedniej.
Średnia wartość wizytówki to kilkadziesiąt groszy. Zazwyczaj jesteś w stanie rozdać kilkadziesiąt, kilkaset wizytówek w roku, chyba że stale masz do czynienia z nowymi klientami. To oznacza kilka tysięcy wydanych kartoników i kilkaset złotych wydanych na spowszedniały rodzaj kampanii informacyjnej. Jest to proceder na tyle powszechny, że większość wizytówek trafia do ostatniej szuflady lub do kosza na śmieci — co często ma miejsce w przypadku spotkań networkingowych. Ta metoda nie przykuwa niczyjego zainteresowania.
E-book może — i zazwyczaj tak właśnie się dzieje — stać się najbardziej wpływowym źródłem kontaktów z Twoimi nowymi kontrahentami. Podobnie jak nieograniczone są możliwości dystrybucji, tak samo nieograniczone są sposoby promowania siebie w sieci. Jesteś managerem, człowiekiem interesu, ale wciąż czegoś brakuje, by inni postrzegali Cię jako człowieka sukcesu. Zajmujesz się koordynacją działań kilkuosobowej grupy, a może jesteś przełożonym wielkiego zespołu, jednakże bez zleceń, bez nowych wyzwań, bez otwarcia się na możliwości, jakie daje cały świat, pozostaniesz tylko przełożonym grupy. Musisz wiedzieć, że wielu innych profesjonalistów wyprzedza Cię w wyścigu po sukces.
Musisz również wiedzieć, że nie działo by się tak, gdyby nie ich odważne zaangażowanie w stworzenie swojej wizytówki — znacznie lepszej niż kilka słów na stronie stworzonej w wrodpressie- szeroko otwartych drzwi do rozwoju kariery i postrzegania Cię jako opiniotwórczej persony.
Darmowy fragment
więcej..