Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu - ebook
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu - ebook
Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy
- Stosuj perswazję jednego zdania
- Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków
- Upajaj chęcią posiadania
- Twórz rzeczywistość sukcesu
Obsesja posiadania Twojego produktu
to jedyny właściwy stan umysłu klienta.
Wywołaj go!
Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt -- uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu!
A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie? Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt? Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitale"go dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej!
Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów -- za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.
Niech klienci walą, walą, walą do drzwi!
- Wprowadzaj odbiorcę w "trans kupowania".
- Twórz magiczne komunikaty marketingowe i reklamowe.
- Wywołuj kompulsywne pragnienie zakupu.
- Zacznij z impetem podbijać rynek.
"Geniusz Joego nigdy nie błyszczał bardziej. Jego skrupulatnie udokumentowana i napisana lekkim językiem książka jest jedyna w swoim rodzaju. Vitale daje Ci klucze do ich umysłów. Ty musisz tylko przekręcić je w zamku. Oni powiedzieli »tak« długo przed tym, zanim Ty powiedziałeś pierwsze słowo. Błagali Cię o możliwość kupienia czegoś od Ciebie, ledwie wypowiedziałeś pierwsze zdanie. Trans kupowania to ekscytująca wycieczka po zakamarkach umysłu. Jak dotąd jest to najlepsza ze wszystkich prac Vitale"go."Kevin Hogan, autor książki Ukryta perswazja
"Ta książka wyznacza ostateczną granicę marketingu -- umysł klienta -- i wyjaśnia, czym jest »trans kupowania«. Całkiem możliwe, że jest to najlepsza książka na temat marketingu, jaką kiedykolwiek napisano."Dave Lakhani,
współautor książki Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz
Spis treści
- Słowo wstępne
- Podziękowania
- Dziwny wstęp autora
- Jesteś w transie?
- Twój trans na jawie
- Nowa psychologia
- Dlaczego tego potrzebujesz?
- Musi być jakiś lepszy sposób!
- Bądź gotowy do nauki
- Miej otwarty umysł
- Największa na świecie prywatna kolekcja książek o hipnozie
- Mężczyzna w złotym hełmie
- Książka
- Kłamstwo Blotnicka
- Wielcy kłamcy
- Największy sekret
- Nowa psychologia
- Podsumowanie
- Pozytywne oczekiwania
- Twoje wyzwanie
- Prawda na temat tego, dlaczego ludzie kupują
- Maslow się pomylił
- Pięć głównych powodów
- Kto potrzebuje wanny?
- 26 powodów, dla których ludzie kupują
- Nagi mędrzec pokazuje, jak zarobić więcej pieniędzy
- Magia Roya Garna
- Sprzedawanie emocjom
- Fatalna czwórka
- Instynkt samozachowawczy
- Romans
- Pieniądze
- Uznanie
- Jak odkryłem trans kupowania
- Jak się dowiedzieć, w jakim transie znajduje się dana osoba?
- Historia przenośnego imperium
- Dałem plamę
- Wyjdź poza swoje ego
- Trans konwersacyjny: cztery stany umysłu
- Trans mówienia
- Sekret
- Jak radzić sobie z opornymi klientami?
- Trzy etapy Miltona Ericksona
- Napotykanie oporu
- Wywołanie transu w 10 sekund
- Hipnotyczny chwyt reklamowy
- Testowy Instytut Reklamowy
- Prezentuj i bogać się
- Mogę zobaczyć pani dłoń?
- Jakie hasła są najskuteczniejsze?
- Zadawaj pytania otwarte
- Pytaj który, a nie co
- Pytania skierowane do wnętrza
- Rzuć niezwykłe wyzwanie
- Zadaj klientowi pytanie, na które nie potrafi odpowiedzieć
- Powiedz coś, w co trudno uwierzyć
- Kto jeszcze chce nauczyć się pisać nagłówki, które zawsze dają efekt?
- Daj mi pięć dni, a!
- Dlaczego niektóre teksty eksplodują w Twojej głowie?
- Jaki jest najskuteczniejszy czynnik wywołujący trans?
- Mój największy hipnotyczny sekret pisania
- Mój największy sekret pisania:Niecodzienne wyznanie
- Jak skłonić ludzi do kupienia prawie wszystkiego?
- Jak wywołać magiczny, natychmiastowy trans kupowania?
- Najważniejszy rozdział w całej książce
- System
- mrfiremeltdown.com
- Kto jeszcze chce poznać sekrety Melting Mr. Fire dotyczące marketingu i fitness?
- Twoje sprawne ciało
- Hipnotyczna potęga zgody
- Nowy samochód Nerissy
- Wyrażanie zgody bez słów
- Nie czytaj tego rozdziału
- Posłuchaj tego:Jak wywołać trans kupowania przez radio?
- Posłuchaj Wendi
- Przyciąganie sukcesu
- Popatrz na to: Jak wywołać trans kupowania przez telewizję?
- Trans w telewizji
- Cholernie dobra zabawa
- Sekret
- Sekret wywoływania transu kupowania
- Sekret: zagnieżdżone pętle
- Przykład paranormalnego żądania
- Wyjaśnienie
- Twój dziadek miał rację
- Prezenty-niespodzianki: odkrywcze podsumowanie
- Bonus: raport specjalny
- Kurs perswazji w jednym zdaniu:27 słów, które rzucą świat do Twoich stóp - Blair Warren
- Perswazja w jednym zdaniu?
- Nastawienie
- Zdanie
- Wyjaśnienie
- Czego brakuje?
- Przykłady
- Przykład 1. Pelmanizm
- Przykład 2. Depresja, wspomaganie odchudzania i projektowanie ogrodów
- Przykład 3. Mój raport specjalny
- I co teraz?
- Bibliografia
- O dr. Joem Vitale
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-9108-1 |
Rozmiar pliku: | 2,0 MB |