Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
5 lutego 2014
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
39,90

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu - ebook

Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy

  • Stosuj perswazję jednego zdania
  • Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków
  • Upajaj chęcią posiadania
  • Twórz rzeczywistość sukcesu

Obsesja posiadania Twojego produktu
to jedyny właściwy stan umysłu klienta.
Wywołaj go!

Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt -- uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu!

A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie? Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt? Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitale"go dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej!

Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów -- za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.

Niech klienci walą, walą, walą do drzwi!

  • Wprowadzaj odbiorcę w "trans kupowania".
  • Twórz magiczne komunikaty marketingowe i reklamowe.
  • Wywołuj kompulsywne pragnienie zakupu.
  • Zacznij z impetem podbijać rynek.

"Geniusz Joego nigdy nie błyszczał bardziej. Jego skrupulatnie udokumentowana i napisana lekkim językiem książka jest jedyna w swoim rodzaju. Vitale daje Ci klucze do ich umysłów. Ty musisz tylko przekręcić je w zamku. Oni powiedzieli »tak« długo przed tym, zanim Ty powiedziałeś pierwsze słowo. Błagali Cię o możliwość kupienia czegoś od Ciebie, ledwie wypowiedziałeś pierwsze zdanie. Trans kupowania to ekscytująca wycieczka po zakamarkach umysłu. Jak dotąd jest to najlepsza ze wszystkich prac Vitale"go."
Kevin Hogan, autor książki Ukryta perswazja

"Ta książka wyznacza ostateczną granicę marketingu -- umysł klienta -- i wyjaśnia, czym jest »trans kupowania«. Całkiem możliwe, że jest to najlepsza książka na temat marketingu, jaką kiedykolwiek napisano."
Dave Lakhani,
współautor książki Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz

 

Spis treści

  • Słowo wstępne
  • Podziękowania
  • Dziwny wstęp autora
  • Jesteś w transie?
    • Twój trans na jawie
    • Nowa psychologia
    • Dlaczego tego potrzebujesz?
    • Musi być jakiś lepszy sposób!
    • Bądź gotowy do nauki
    • Miej otwarty umysł
  • Największa na świecie prywatna kolekcja książek o hipnozie
  • Mężczyzna w złotym hełmie
    • Książka
    • Kłamstwo Blotnicka
    • Wielcy kłamcy
    • Największy sekret
    • Nowa psychologia
    • Podsumowanie
    • Pozytywne oczekiwania
    • Twoje wyzwanie
  • Prawda na temat tego, dlaczego ludzie kupują
    • Maslow się pomylił
    • Pięć głównych powodów
    • Kto potrzebuje wanny?
    • 26 powodów, dla których ludzie kupują
  • Nagi mędrzec pokazuje, jak zarobić więcej pieniędzy
    • Magia Roya Garna
    • Sprzedawanie emocjom
    • Fatalna czwórka
      • Instynkt samozachowawczy
      • Romans
      • Pieniądze
      • Uznanie
  • Jak odkryłem trans kupowania
  • Jak się dowiedzieć, w jakim transie znajduje się dana osoba?
  • Historia przenośnego imperium
    • Dałem plamę
    • Wyjdź poza swoje ego
  • Trans konwersacyjny: cztery stany umysłu
    • Trans mówienia
    • Sekret
  • Jak radzić sobie z opornymi klientami?
    • Trzy etapy Miltona Ericksona
    • Napotykanie oporu
  • Wywołanie transu w 10 sekund
    • Hipnotyczny chwyt reklamowy
    • Testowy Instytut Reklamowy
    • Prezentuj i bogać się
    • Mogę zobaczyć pani dłoń?
    • Jakie hasła są najskuteczniejsze?
      • Zadawaj pytania otwarte
      • Pytaj który, a nie co
      • Pytania skierowane do wnętrza
      • Rzuć niezwykłe wyzwanie
      • Zadaj klientowi pytanie, na które nie potrafi odpowiedzieć
      • Powiedz coś, w co trudno uwierzyć
  • Kto jeszcze chce nauczyć się pisać nagłówki, które zawsze dają efekt?
    • Daj mi pięć dni, a!
    • Dlaczego niektóre teksty eksplodują w Twojej głowie?
  • Jaki jest najskuteczniejszy czynnik wywołujący trans?
    • Mój największy hipnotyczny sekret pisania
    • Mój największy sekret pisania:Niecodzienne wyznanie
  • Jak skłonić ludzi do kupienia prawie wszystkiego?
  • Jak wywołać magiczny, natychmiastowy trans kupowania?
  • Najważniejszy rozdział w całej książce
    • System
    • mrfiremeltdown.com
      • Kto jeszcze chce poznać sekrety Melting Mr. Fire dotyczące marketingu i fitness?
    • Twoje sprawne ciało
  • Hipnotyczna potęga zgody
    • Nowy samochód Nerissy
    • Wyrażanie zgody bez słów
  • Nie czytaj tego rozdziału
  • Posłuchaj tego:Jak wywołać trans kupowania przez radio?
    • Posłuchaj Wendi
    • Przyciąganie sukcesu
  • Popatrz na to: Jak wywołać trans kupowania przez telewizję?
    • Trans w telewizji
    • Cholernie dobra zabawa
    • Sekret
  • Sekret wywoływania transu kupowania
    • Sekret: zagnieżdżone pętle
    • Przykład paranormalnego żądania
    • Wyjaśnienie
    • Twój dziadek miał rację
  • Prezenty-niespodzianki: odkrywcze podsumowanie
  • Bonus: raport specjalny
    • Kurs perswazji w jednym zdaniu:27 słów, które rzucą świat do Twoich stóp - Blair Warren
    • Perswazja w jednym zdaniu?
    • Nastawienie
    • Zdanie
    • Wyjaśnienie
    • Czego brakuje?
    • Przykłady
      • Przykład 1. Pelmanizm
      • Przykład 2. Depresja, wspomaganie odchudzania i projektowanie ogrodów
      • Przykład 3. Mój raport specjalny
    • I co teraz?
  • Bibliografia
  • O dr. Joem Vitale
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-9108-1
Rozmiar pliku: 3,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: