Facebook - konwersja

Jak wywierać wpływ na ludzi - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
25 lutego 2013
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Produkt chwilowo niedostępny

Jak wywierać wpływ na ludzi - ebook

Zostań adeptem w szkole perswazji

  • Rola podświadomości w wywieraniu wpływu
  • Poprawianie wrażenia, jakie robisz na innych
  • Niezawodny sposób na zapamiętywanie imion
  • Umiejętne stosowanie konstruktywnej krytyki
  • Mówienie właściwych rzeczy i zadawanie odpowiednich pytań
  • Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu
  • Budowanie prawdziwej empatii
  • Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów
  • Lojalność i wynikające z niej zaangażowanie
  • Wykorzystywanie unikalności na swoją korzyść
  • Wywoływanie atrakcyjności emocjonalnej
  • Kreowanie zaufania na całe życie

Granie w przekonywanie

Kiedy podczas gry w bilard przyjmiesz prawidłową pozycję ciała, odpowiednio ułożysz kij i trafisz w to miejsce bili, które sobie upatrzyłeś, cała gra pójdzie po Twojej myśli. Bila wpadnie do odpowiedniej łuzy, trącając i przesuwając pozostałe tak, by ułatwić Ci kolejny ruch. Kolorowa mozaika sukcesu. Czy nie byłoby wspaniale, gdyby podobnie dało się zrobić z ludźmi? Gdybyś zawsze mógł skłaniać innych do podejmowania odpowiednich decyzji na pokrytym suknem stole, na którym prowadzisz swoje interesy? Gdyby te decyzje pozwoliły Ci na wygranie każdej partii?

Trudno zajść daleko w świecie biznesu, jeśli nie umie się przekonać ludzi do swojego sposobu myślenia. To niemal niemożliwe bez umiejętności wzbudzania pozytywnych uczuć i skutecznego komunikowania się ze światem. Jednak by opanować sztukę perswazji, potrzebujesz odrobiny pomocy. Oto kompletny przewodnik, pokazujący, jak stać się bardziej przekonującą i wpływową osobą. Zawiera nowe narzędzia, odkrywcze badania, analizy przypadków oraz mnóstwo praktycznych ćwiczeń, które pomogą Ci:

  • znaleźć idealny sposób na przekonanie do siebie ludzi;
  • stać się zwycięskim negocjatorem;
  • szanować punkt widzenia drugiej osoby;
  • zrozumieć, dlaczego ludzie kupują to, co kupują;
  • upewnić się, że inni pamiętają o tym, na czym Ci zależy;
  • budować długotrwałe zaufanie i wiarygodność.

Spis treści

Wstęp (7)

Część I: Na początek - ludzie, przekonania oraz związki (9)

Rozdział 1. Miej odwagę zacząć (11)

Rozdział 2. Rola podświadomości w wywieraniu wpływu (15)

Rozdział 3. Jak sprawić, aby więcej ludzi bardziej Cię lubiło (22)

Rozdział 4. W jaki sposób zapamiętywać imiona (32)

Rozdział 5. Jak budować dobre relacje (35)

Część II: Perswazja i wywieranie wpływu (57)

Rozdział 6. Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu (59)

Rozdział 7. Jak budować prawdziwą empatię (70)

Rozdział 8. Zadawanie pytań i akceptowanie odpowiedzi (75)

Rozdział 9. Rozumienie implikacji i wpływu (81)

Rozdział 10. Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów (89)

Rozdział 11. Znaczenie przygotowań do wywierania wpływu (98)

Rozdział 12. Różne bodźce dla różnych ludzi (103)

Część III: Pokonanie obiekcji i negocjacje (107)

Rozdział 13. Techniki radzenia sobie z obiekcjami (109)

Rozdział 14. Cztery pierwsze kroki do negocjacji (117)

Rozdział 15. Cztery końcowe kroki w negocjacjach (127)

Rozdział 16. Jak sprawić, aby ludzie robili to, co zgodzili się zrobić (134)

Część IV: Powody, dla których ludzie kupują to, co kupują (143)

Rozdział 17. Psychologiczne powody, dla których ludzie kupują to, co kupują (145)

Rozdział 18. Rzadkość (152)

Rozdział 19. Empatia i ego (159)

Rozdział 20. Autorytet (161)

Rozdział 21. Specjalna okazja (163)

Rozdział 22. Obowiązek (169)

Rozdział 23. Nerwowość (174)

Rozdział 24. Silna presja społeczna (176)

Rozdział 25. W jaki sposób ludzie dokonują wyborów? (180)

Rozdział 26. Zestawienie wszystkich powodów (186)

Część V: Na czym polega zapamiętywanie, uczenie się i komunikacja (191)

Rozdział 27. Jak sprawić, aby ludzie pamiętali, co powiedziałeś (193)

Rozdział 28. Na czym polega uczenie się i dlaczego PowerPoint nie działa (196)

Rozdział 29. Jak stać się kimś, kto skutecznie komunikuje się z innymi (201)

Część VI: Zaufanie, motywacja i następny krok (205)

Rozdział 30. Siedem rzeczy, które mają naprawdę duże znaczenie w relacjach (207)

Rozdział 31. Jak zbudować zaufanie, które potrwa przez całe życie (214)

Rozdział 32. Motywacja (225)

Rozdział 33. Powiedz, co zamierzasz zrobić, i rób, co mówisz (235)

Rozdział 34. Wpływ, perswazja i cel życia (246)

Dodatek: Cel Philipa (253)

Dezyderaty Philipa (254)

O autorze (256)

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-7203-5
Rozmiar pliku: 3,2 MB

BESTSELLERY

Kategorie: