Facebook - konwersja
  • promocja

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
27 stycznia 2012
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona - ebook



>> Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie:
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy.
Wydanie II i Kolejna odsłona



Czas rozwinąć własny biznes!

  • Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja
  • Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta
  • Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe

Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.

W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego -- od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!

  • Wybór branży i asortymentu
  • Analiza konkurencji
  • Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW
  • Copywriting
  • Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords
  • Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie
  • Planowanie kampanii reklamowej
  • Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego
  • Newslettery, mailingi i programy motywacyjne
  • Segmentacja klientów i marketing e-mailowy
  • Wysyłka i magazyny
  • Obsługa po sprzedaży
  • Sprzedaż sklepu

Już ponad 11 000 polskich webmasterów, e-biznesmenów i przedsiębiorców czerpie swą wiedzę z książki "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy"

Spis treści

Wstęp (7)

Część I: Analizujemy (9)

Rozdział 1. Dlaczego kupujemy w sieci? (11)

  • Jak spełniać potrzeby klientów? (13)

Rozdział 2. W jaką branżę zainwestować? (15)

  • Przegląd najważniejszych branż handlu internetowego (16)

Rozdział 3. Sklep internetowy a asortyment (19)

  • A może nisza? (21)

Rozdział 4. Jak nazwać sklep? (23)

Rozdział 5. Analiza konkurencji: jak mocni są nasi konkurenci? (25)

Część II: Tworzymy (29)

Rozdział 6. Dobieramy oprogramowanie sklepowe (31)

  • Rynek oprogramowania sklepowego w Polsce (32)
    • Model licencyjny (32)
    • Model abonamentowy (34)
    • Model prowizyjny (35)
  • Rozwiązania darmowe (36)
  • Funkcjonalność (37)
  • Na koniec (38)

Rozdział 7. Użyteczność (39)

  • Mój wymarzony ideał (39)
  • Informacje ogólne (40)
  • Nawigacja (41)
  • Strona główna (42)
  • Strona kategorii (43)
  • Strona produktu (44)
  • Koszyk i proces zamówienia (45)
  • Strona informacyjna (47)
  • Pomoc (48)
  • Na koniec (48)

Rozdział 8. Jak powstaje sklep internetowy? (49)

Rozdział 9. Grafika w sklepie internetowym (53)

Rozdział 10. Wersja mobilna (57)

Rozdział 11. Copywriting (59)

  • Jak pisać dobre teksty? (60)
  • Długie oferty - dobry pomysł? (61)

Rozdział 12. Podłączamy Google Analytics (63)

Część III: Promocja (69)

Rozdział 13. SEO (71)

  • Jak zabrać się za wyszukiwarki? (72)
  • Frazy główne czy "długi ogon"? (73)
  • Jak znaleźć dobrego pozycjonera? (74)
  • SEO a SEM (75)
  • Na koniec (75)

Rozdział 14. SEM (77)

Rozdział 15. Porównywarki (81)

Rozdział 16. Programy partnerskie (83)

Rozdział 17. Dodatkowe sposoby promocji (85)

  • Public relations (85)
    • Jak pozyskać rozgłos medialny? (85)
  • Pasaże handlowe (86)
  • Katalogi sklepów internetowych (87)
  • Własny serwis internetowy (88)

Rozdział 18. Promocja sprzedaży (89)

Rozdział 19. Gdy osiągniesz szczyt (91)

  • Rozliczaj za efekty (93)
  • Jak się zabezpieczyć? (94)
  • Kolejny sklep (94)
  • Sprzedaż za granicę (95)
  • Poszerzać asortyment? (95)

Rozdział 20. O dywersyfikacji promocji (97)

  • Historia 2bigfeet.com (97)
  • Dywersyfikuj (98)
  • Szukamy alternatyw (98)
  • Adwords (98)
  • Pozycjonowanie szerokie (99)
  • Twoi klienci (99)
  • Inne formy promocji (99)
  • Wyszukiwarki nie są Twoim problemem? (99)

Rozdział 21. Planujemy kampanię reklamową (101)

  • Larifari.pl, czyli sprzedaż soczewek kontaktowych (101)
  • Planujemy: cele (101)
  • Planujemy: grupa docelowa (102)
  • Planujemy: przekaz (102)
  • Planujemy: budżet (102)
  • Przygotowujemy: unikatowa cecha oferty, specjalna promocja (102)
  • Przygotowujemy: zakup mediów (103)
  • Przygotowujemy: materiały reklamowe (103)
  • Realizacja: obsługa klienta (103)
  • Kontrola: efekty (104)

Część IV: Działania na klientach (105)

Rozdział 22. Społeczność wokół sklepu internetowego (107)

Rozdział 23. Newslettery i mailingi (111)

Rozdział 24. Programy motywacyjne (115)

  • System punktowy (116)
  • Darmowa wysyłka (117)
  • Klub (118)
  • Wersja mieszana (119)
  • Co z tą lojalnością? (119)

Rozdział 25. Segmentacja klientów w sklepie internetowym (121)

  • Jak wyselekcjonować segmenty? (121)
  • Co dalej? (123)
  • Jak tym zarządzać? (123)

Rozdział 26. E-mail marketing w sklepie internetowym (125)

Część V: Logistyka (129)

Rozdział 27. Poczta Polska (131)

  • Umowa z Pocztą Polską (132)

Rozdział 28. Firmy kurierskie (135)

  • A może własny transport? (138)
  • Dropshipping (138)

Rozdział 29. Gospodarka magazynowa (141)

Rozdział 30. Proces wysyłki (145)

Rozdział 31. Przesyłki pobraniowe - bolączka e-sprzedawców (149)

  • Jak zmniejszać ilość pobrań i unikać zwrotów? (150)

Rozdział 32. Obsługa po sprzedaży (153)

Rozdział 33. Poszerzamy kanały dystrybucji - call center (155)

Rozdział 34. Zmiana nazwy - czy i kiedy zmienić? (159)

  • Rachunek zysków i strat (160)
  • Jak przeprowadzić operację zmiany nazwy? (161)

Rozdział 35. Szukamy inwestora i sprzedajemy sklep (163)

  • Sprzedaż sklepu (164)

Na koniec (167)

Dodatek A: Prawo w kontekście sklepu internetowego (169)

Skorowidz (187)

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-4495-7
Rozmiar pliku: 3,3 MB

BESTSELLERY

Kategorie: