Facebook - konwersja
Pobierz fragment

  • promocja

Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
16 czerwca 2015
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment

Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II - ebook

Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady!

Podstawowe zasady i konkretne działania
  • Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk.
  • W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostępne zasoby :: odnoś sukcesy nawet przy małym budżecie i krótkich terminach.
  • Przejdź od kontaktu do transakcji :: domknij pętlę dzięki marketingowi e-mailowemu i narzędziom do automatyzacji marketingu.
  • Nie ograniczaj się do Facebooka, Twittera, YouTube’a i LinkedIn :: odkryj nowe możliwości związane z Instagramem, Pinterest, SlideShare, Yelpem i innymi serwisami.
Reklama w prasie, na plakacie albo na słupie reklamowym? To wszystko już było. Jeżeli chcesz dotrzeć do klientów, jeżeli chcesz, żeby zauważyli Twoją reklamę, musisz skorzystać z nowych nośników. Jakich? Społecznościowych! Z tych mediów korzystają dziennie miliony osób. Dzięki serwisom społecznościowym możesz precyzyjnie wybrać grupę docelową dla Twojej reklamy, a tym samym zwiększyć swoją szansę na sukces. Zastanawiasz się, jak wykorzystać ten potencjał?

Już nie musisz. Trzymasz w rękach poradnik, który wprowadzi Cię w ten świat. Sięgnij po niego i poznaj serwisy warte uwagi (media społecznościowe to nie tylko Facebook czy Twitter!) oraz język, który pozwoli Ci dotrzeć do ich użytkowników. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, jak inteligentnie przekazać Twój komunikat za pośrednictwem wiadomości e-mail, oraz poznasz platformy mogące zwiększyć Twój przychód ze sprzedaży. Ponadto przekonasz się, jaką rolę w tym świecie odgrywają urządzenia mobilne, oraz nauczysz się badać skuteczność Twoich kampanii. Ta książka jest doskonałą lekturą dla osób, które chcą odnieść sukces biznesowy z pomocą mediów społecznościowych!

Dzięki tej książce:
  • maksymalnie wykorzystasz dostępne zasoby
  • poznasz serwisy społecznościowe warte uwagi
  • zwiększysz ROI
  • przeanalizujesz swoje kampanie
  • zdobędziesz nowych klientów
Wartościowe rozwiązania, które nigdy nie przyszły Ci na myśl. Świetne narzędzia, o których Twoi konkurenci nawet nie słyszeli. Znakomite pomysły, powiązane z konkretnymi działaniami, które możesz bezzwłocznie podjąć – działaniami, które Ci się opłacą! Jesteś marketingowcem, szefem, przedsiębiorcą? Ta książka pomoże Ci uzyskać maksymalną wartość biznesową z aktywności w mediach społecznościowych. Nie zwlekaj!

Jamie Turner i dr Reshma Shah pomogli już setkom firm w osiąganiu zysków z aktywności w mediach społecznościowych i marketingu mobilnego. W tej książce zawarli swoje najcenniejsze przemyślenia i na tej podstawie utworzyli kompleksową mapę drogową, którą będziesz mógł bezzwłocznie wykorzystać z praktyce. 

Spis treści

Wprowadzenie (17)

Rozdział 1. Początki (21)

  • Przypisy (30)

Rozdział 2. Ewolucja marketingu (31)

  • Historia marketingu (35)
  • Media społecznościowe dojrzewają (37)
  • Przypisy (40)

Rozdział 3. Strategiczne myślenie o mediach społecznościowych (41)

  • Ćwiczenie, które naszym zdaniem powinieneś wykonać (44)
  • Media społecznościowe - czym to się je (45)
  • Najważniejsze serwisy społecznościowe (45)
  • Inne platformy mediów społecznościowych, o których warto wiedzieć (47)
  • Modele social media stosowane przez firmy z listy Fortune 500 (49)
  • Przypisy (50)

Rozdział 4. Język mediów społecznościowych (51)

  • Słownictwo charakterystyczne dla mediów społecznościowych (51)
  • Cykl życia w mediach społecznościowych (52)
  • Uruchamianie kampanii w social media (53)
  • Klient na całe życie (56)

Rozdział 5. Podwaliny sukcesu (59)

  • Pomiary tego, co ważne (60)
  • Zagrożenia związane z kampanią w social media (63)
  • Media społecznościowe - nic za darmo (65)

Rozdział 6. Dlaczego Twoja pierwsza kampania w social media się nie powiodła? (67)

  • Przypisy (72)

Rozdział 7. Kierowanie rozmową (73)

  • Aktywny udział w rozmowie (75)
  • Wykorzystanie systemu i-Cubed do zarządzania rozmowami w sieci (78)
  • Przypisy (80)

Rozdział 8. Social media to nie tylko Facebook, LinkedIn, Google+ czy Twitter (81)

  • Narzędzia społecznościowe pomocne w networkingu, promowaniu i udostępnianiu (83)
  • Z czego i kiedy korzystać (85)

Rozdział 9. E-mail i automatyzacja marketingu - koło się zamyka (89)

  • Ostatnia prosta (90)
  • Marketing e-mailowy i automatyzacja marketingu jako narzędzia domykania pętli (94)
  • Przypisy (98)

Rozdział 10. Zastosowanie platform networkingowych do zwiększania przychodów ze sprzedaży (99)

  • Kto korzysta z social media? (100)
  • Do dzieła! (102)
  • Przypisy (105)

Rozdział 11. Zastosowanie platform ułatwiających promocję do zwiększania przychodów ze sprzedaży (107)

Rozdział 12. Zastosowanie platform umożliwiających udostępnianie treści do zwiększania przychodów ze sprzedaży (115)

  • Wskazówki rozruchowe dla platform umożliwiających udostępnianie treści (120)

Rozdział 13. Społecznościowo czy mobilnie? Nie. Społecznościowo i mobilnie (123)

  • Przypisy (133)

Rozdział 14. Integrowanie mediów społecznościowych z ogólnym planem marketingowym (135)

  • Nastanie zintegrowanej komunikacji marketingowej (137)
  • Nowy świat marketingu (139)
  • Integracja kompanii prowadzonej w social media (141)

Rozdział 15. Analiza konkurencyjna w praktyce (143)

  • Analiza konkurencyjna na potrzeby własnej firmy (143)
  • Analiza konkurencyjna w social media (145)

Rozdział 16. Analiza sytuacji wewnętrznej (151)

  • Analiza sytuacji wewnętrznej w praktyce (152)
  • Analiza SWOT (153)
  • Dokąd dalej? (155)
  • Przypisy (156)

Rozdział 17. Znajomość procesu myślowego klienta (157)

  • Proces podejmowania decyzji przez klientów (158)
  • Podejmowanie decyzji wtedy, gdy jest to naprawdę ważne (160)
  • Oddziaływanie mediów społecznościowych na podejmowane decyzje (162)
  • Przypisy (165)

Rozdział 18. Wyznaczanie najważniejszych celów i podstawowych strategii (167)

  • Nie ograniczaj się do wywoływania działania - wywołaj reakcję łańcuchową (168)
  • Jak wyznaczać cele, które przełożą się na wyniki (169)
  • Sprzedać produkt (170)
  • Oddziaływanie na zachowania ludzi (171)
  • Opracowywanie własnej strategii obecności w mediach społecznościowych (173)
  • Przypisy (175)

Rozdział 19. Uzgadnianie strategii obecności w mediach społecznościowych z istotą marki (177)

  • Istota istoty marki (178)
  • Uzgadnianie podejmowanych działań z marką (180)
  • Dobry, zły i brzydki (181)
  • Przypisy (183)

Rozdział 20. Pomiary efektywności kampanii w mediach społecznościowych (185)

  • Wyznaczanie celów kampanii (186)
  • Siedem grzechów głównych pomiarów w social media (187)
  • Segmentacja pomiarów w mediach społecznościowych na kategorie (189)

Rozdział 21. Pomiary danych ilościowych (193)

  • Pomiary ruchu generowanego na własnej stronie internetowej (193)
  • Pomiar ruchu generowanego na stronach konkurentów (195)
  • Pomiary ruchu generowanego we własnych kanałach społecznościowych (196)
  • Pomiary wzmianek na różnych platformach (197)
  • Inne wskaźniki ilościowe (198)
  • Przypisy (200)

Rozdział 22. Pomiary danych jakościowych (201)

  • Tworzenie własnej ankiety (203)
  • Przysłuchiwanie się rozmowom prowadzonym w sieci (204)
  • Błędy związane z pomiarami jakościowymi, których warto unikać (207)

Rozdział 23. W social media wszystkie drogi powinny prowadzić do ROI (209)

  • Wykorzystanie mediów społecznościowych w celu zatrzymywania klientów (210)
  • Znajdowanie potencjalnych klientów w mediach społecznościowych (212)
  • Konwertowanie potencjalnych klientów (214)
  • Monitorowanie zwrotu z inwestycji w media społecznościowe (214)
  • Wnioski (216)

Rozdział 24. Gwarantowanie bezproblemowego przebiegu kampanii w social media (219)

  • Pięć podstawowych wartości w zachowaniu w mediach społecznościowych (220)
  • 17 zasad postępowania w mediach społecznościowych dla przedsiębiorstw (221)
  • Im szybciej ustalisz te reguły, tym lepiej (223)

Rozdział 25. Szczegółowy plan działania w mediach społecznościowych (225)

  • Jak zarabiać w mediach społecznościowych (230)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-0822-0
Rozmiar pliku: 3,3 MB

BESTSELLERY

Kategorie: