Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II - ebook
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II - ebook
Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady!
Podstawowe zasady i konkretne działania- Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk.
- W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostępne zasoby :: odnoś sukcesy nawet przy małym budżecie i krótkich terminach.
- Przejdź od kontaktu do transakcji :: domknij pętlę dzięki marketingowi e-mailowemu i narzędziom do automatyzacji marketingu.
- Nie ograniczaj się do Facebooka, Twittera, YouTube’a i LinkedIn :: odkryj nowe możliwości związane z Instagramem, Pinterest, SlideShare, Yelpem i innymi serwisami.
Już nie musisz. Trzymasz w rękach poradnik, który wprowadzi Cię w ten świat. Sięgnij po niego i poznaj serwisy warte uwagi (media społecznościowe to nie tylko Facebook czy Twitter!) oraz język, który pozwoli Ci dotrzeć do ich użytkowników. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, jak inteligentnie przekazać Twój komunikat za pośrednictwem wiadomości e-mail, oraz poznasz platformy mogące zwiększyć Twój przychód ze sprzedaży. Ponadto przekonasz się, jaką rolę w tym świecie odgrywają urządzenia mobilne, oraz nauczysz się badać skuteczność Twoich kampanii. Ta książka jest doskonałą lekturą dla osób, które chcą odnieść sukces biznesowy z pomocą mediów społecznościowych!
Dzięki tej książce:
- maksymalnie wykorzystasz dostępne zasoby
- poznasz serwisy społecznościowe warte uwagi
- zwiększysz ROI
- przeanalizujesz swoje kampanie
- zdobędziesz nowych klientów
Jamie Turner i dr Reshma Shah pomogli już setkom firm w osiąganiu zysków z aktywności w mediach społecznościowych i marketingu mobilnego. W tej książce zawarli swoje najcenniejsze przemyślenia i na tej podstawie utworzyli kompleksową mapę drogową, którą będziesz mógł bezzwłocznie wykorzystać z praktyce.
Spis treści
Wprowadzenie (17)
Rozdział 1. Początki (21)
- Przypisy (30)
Rozdział 2. Ewolucja marketingu (31)
- Historia marketingu (35)
- Media społecznościowe dojrzewają (37)
- Przypisy (40)
Rozdział 3. Strategiczne myślenie o mediach społecznościowych (41)
- Ćwiczenie, które naszym zdaniem powinieneś wykonać (44)
- Media społecznościowe - czym to się je (45)
- Najważniejsze serwisy społecznościowe (45)
- Inne platformy mediów społecznościowych, o których warto wiedzieć (47)
- Modele social media stosowane przez firmy z listy Fortune 500 (49)
- Przypisy (50)
Rozdział 4. Język mediów społecznościowych (51)
- Słownictwo charakterystyczne dla mediów społecznościowych (51)
- Cykl życia w mediach społecznościowych (52)
- Uruchamianie kampanii w social media (53)
- Klient na całe życie (56)
Rozdział 5. Podwaliny sukcesu (59)
- Pomiary tego, co ważne (60)
- Zagrożenia związane z kampanią w social media (63)
- Media społecznościowe - nic za darmo (65)
Rozdział 6. Dlaczego Twoja pierwsza kampania w social media się nie powiodła? (67)
- Przypisy (72)
Rozdział 7. Kierowanie rozmową (73)
- Aktywny udział w rozmowie (75)
- Wykorzystanie systemu i-Cubed do zarządzania rozmowami w sieci (78)
- Przypisy (80)
Rozdział 8. Social media to nie tylko Facebook, LinkedIn, Google+ czy Twitter (81)
- Narzędzia społecznościowe pomocne w networkingu, promowaniu i udostępnianiu (83)
- Z czego i kiedy korzystać (85)
Rozdział 9. E-mail i automatyzacja marketingu - koło się zamyka (89)
- Ostatnia prosta (90)
- Marketing e-mailowy i automatyzacja marketingu jako narzędzia domykania pętli (94)
- Przypisy (98)
Rozdział 10. Zastosowanie platform networkingowych do zwiększania przychodów ze sprzedaży (99)
- Kto korzysta z social media? (100)
- Do dzieła! (102)
- Przypisy (105)
Rozdział 11. Zastosowanie platform ułatwiających promocję do zwiększania przychodów ze sprzedaży (107)
Rozdział 12. Zastosowanie platform umożliwiających udostępnianie treści do zwiększania przychodów ze sprzedaży (115)
- Wskazówki rozruchowe dla platform umożliwiających udostępnianie treści (120)
Rozdział 13. Społecznościowo czy mobilnie? Nie. Społecznościowo i mobilnie (123)
- Przypisy (133)
Rozdział 14. Integrowanie mediów społecznościowych z ogólnym planem marketingowym (135)
- Nastanie zintegrowanej komunikacji marketingowej (137)
- Nowy świat marketingu (139)
- Integracja kompanii prowadzonej w social media (141)
Rozdział 15. Analiza konkurencyjna w praktyce (143)
- Analiza konkurencyjna na potrzeby własnej firmy (143)
- Analiza konkurencyjna w social media (145)
Rozdział 16. Analiza sytuacji wewnętrznej (151)
- Analiza sytuacji wewnętrznej w praktyce (152)
- Analiza SWOT (153)
- Dokąd dalej? (155)
- Przypisy (156)
Rozdział 17. Znajomość procesu myślowego klienta (157)
- Proces podejmowania decyzji przez klientów (158)
- Podejmowanie decyzji wtedy, gdy jest to naprawdę ważne (160)
- Oddziaływanie mediów społecznościowych na podejmowane decyzje (162)
- Przypisy (165)
Rozdział 18. Wyznaczanie najważniejszych celów i podstawowych strategii (167)
- Nie ograniczaj się do wywoływania działania - wywołaj reakcję łańcuchową (168)
- Jak wyznaczać cele, które przełożą się na wyniki (169)
- Sprzedać produkt (170)
- Oddziaływanie na zachowania ludzi (171)
- Opracowywanie własnej strategii obecności w mediach społecznościowych (173)
- Przypisy (175)
Rozdział 19. Uzgadnianie strategii obecności w mediach społecznościowych z istotą marki (177)
- Istota istoty marki (178)
- Uzgadnianie podejmowanych działań z marką (180)
- Dobry, zły i brzydki (181)
- Przypisy (183)
Rozdział 20. Pomiary efektywności kampanii w mediach społecznościowych (185)
- Wyznaczanie celów kampanii (186)
- Siedem grzechów głównych pomiarów w social media (187)
- Segmentacja pomiarów w mediach społecznościowych na kategorie (189)
Rozdział 21. Pomiary danych ilościowych (193)
- Pomiary ruchu generowanego na własnej stronie internetowej (193)
- Pomiar ruchu generowanego na stronach konkurentów (195)
- Pomiary ruchu generowanego we własnych kanałach społecznościowych (196)
- Pomiary wzmianek na różnych platformach (197)
- Inne wskaźniki ilościowe (198)
- Przypisy (200)
Rozdział 22. Pomiary danych jakościowych (201)
- Tworzenie własnej ankiety (203)
- Przysłuchiwanie się rozmowom prowadzonym w sieci (204)
- Błędy związane z pomiarami jakościowymi, których warto unikać (207)
Rozdział 23. W social media wszystkie drogi powinny prowadzić do ROI (209)
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w celu zatrzymywania klientów (210)
- Znajdowanie potencjalnych klientów w mediach społecznościowych (212)
- Konwertowanie potencjalnych klientów (214)
- Monitorowanie zwrotu z inwestycji w media społecznościowe (214)
- Wnioski (216)
Rozdział 24. Gwarantowanie bezproblemowego przebiegu kampanii w social media (219)
- Pięć podstawowych wartości w zachowaniu w mediach społecznościowych (220)
- 17 zasad postępowania w mediach społecznościowych dla przedsiębiorstw (221)
- Im szybciej ustalisz te reguły, tym lepiej (223)
Rozdział 25. Szczegółowy plan działania w mediach społecznościowych (225)
- Jak zarabiać w mediach społecznościowych (230)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-0822-0 |
Rozmiar pliku: | 3,3 MB |