- promocja
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II - ebook
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II - ebook
Jak być szefem, pozostając człowiekiem
- Miękkie zarządzanie, przejrzyste reguły
- Typologia stylów zarządzania zespołami handlowymi
- Dział, który się opłaca; narzędzia, które działają
- Błędy menedżerów oraz ich podwładnych
- Utrzymywanie stałego poziomu sprzedaży w zmiennych czasach
- Kierowanie zespołem sprzedawców dóbr szybkozbywalnych
Skuteczność dobrego szefa sprzedaży
Pierwsze wydanie tej książki stworzone zostało z myślą o handlowcach, którzy pracują w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Dzięki trafnym spostrzeżeniom i wnikliwym analizom oraz licznym przykładom niejeden menedżer wyszedł obronną ręką z wielu trudnych sytuacji.
Minęło trochę czasu. Co się zmieniło? Książka stała się obowiązkową pozycją w biblioteczkach szefów działów handlowych oraz zyskała sobie pozytywne opinie i referencje. To dobra wiadomość. Niestety, jak zwykle jest też i zła -- świat ogarnęło spowolnienie gospodarcze, które dotarło także do Polski. Praca sprzedawców stała się jeszcze trudniejsza, a ich przełożeni zmuszeni są do radzenia sobie z kierowaniem zespołem w tych wyjątkowych okolicznościach.
Czas zatem na aktualizację. Przestań z przerażeniem szukać kryzysu i wreszcie staw mu czoła. Uzbrój się w kompendium traktujące o prawdziwych warunkach pracy polskiego przedstawiciela i dyrektora handlowego -- o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach. Przeczytaj książkę o narastającym stresie, spadku wiary we własne możliwości, blokującej działanie recesji -- i o tym, jak sobie radzić.
- Dobór właściwych ludzi, nieustanny rozwój, stałe motywowanie, prawidłowe kierowanie.
- Kooperatywny styl zarządzania.
- Sprawne prowadzenie działu w okresie zmian i trudności na rynku.
- Przewodzenie zespołom z branży FMCG.
- Najczęściej popełniane błędy -- wpadki handlowców i szefów sprzedaży.
- Wiedza psychologiczna i zarządzanie podczas recesji, wejścia do nowej firmy, spadków wyników sprzedaży, wstrząsów w zespole handlowców.
- Warunki pracy przedstawicieli i dyrektorów sprzedaży w Polsce.
- Przeczytaj wywiad z autorem książki Andrzejem Niemczykiem >>
Spis treści
Wstęp (7)
Rozdział 1. Rola szefa sprzedaży (11)
- Między młotem a kowadłem (11)
Rozdział 2. Handlowcy i zespół sprzedażowy (25)
- Zespół handlowy (25)
- Rekrutacja handlowców (34)
- Motywowanie handlowców (50)
- Co motywuje polskich handlowców i ich szefów? (68)
- Co motywuje polskich handlowców w firmach farmaceutycznych? (81)
- Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego (85)
- Gwiazda w zespole - zagrożenia (94)
- Zwalnianie handlowców (100)
Rozdział 3. Rozwój handlowców (111)
- Szkolenia i dojrzewanie handlowców (111)
- Błędy coachingu handlowego (120)
- Typy przedstawicieli handlowych (131)
Rozdział 4. Osoba szefa (145)
- Miękko zarządzający szef sprzedaży (145)
- Twardy szef (152)
- Prawidłowo zarządzający szef (164)
- W jaki sposób dobrze zarządzający szef sprzyja rozwojowi swoich handlowców? (182)
- Asertywność i prawidłowa komunikacja szefa (197)
- Błędy szefów sprzedaży (215)
- Kiedy szef traci pracę w firmie (234)
Rozdział 5. Trudne sytuacje menedżera sprzedaży (245)
- Pierwsze dni szefa sprzedaży w firmie (245)
- Zbyt dużo produktów w zbyt dużych regionach (258)
- Kierowanie zespołem handlowym w okresie zmian (269)
- Co robić, gdy spada sprzedaż? (280)
- Kierowanie zespołem handlowym podczas recesji (291)
- Wsparcie dla handlowców, którzy tracą pewność siebie (299)
- Gdy handlowiec chce odejść (321)
Rozdział 6. Kierowanie zespołem FMCG (331)
- Pierwsze kroki (334)
- Budowa autorytetu przedstawiciela (341)
- Spotkania szefa z zespołem (348)
- Budowanie zaufania (355)
- Jak to jest być liderem? (363)
Dodatek. Narzędzia w pracy menedżera sprzedaży (369)
Epilog (383)
Kategoria: | Rynek pracy |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-3487-3 |
Rozmiar pliku: | 1,8 MB |