Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Jak zatrzymać klientów? - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
11 października 2024
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
129,00

Jak zatrzymać klientów? - ebook

Chcesz zwiększyć sprzedaż nawet o 90% i zatrzymać klientów na dłużej? Chcesz sprawić, by kochali kupować u Ciebie i wracali po więcej z kolejnymi klientami ? Dlaczego klienci odchodzą i jak to zmienić? ? A może masz duży ruch na stronie, ale nie dochodzi do transakcji zakupu?

Zrozumienie, czym różni się zadowolony klient od lojalnego, to klucz do długofalowego sukcesu. Budowanie lojalności to proces, który opiera się na zapewnieniu doskonałej jakości obsługi, ale również na utrzymywaniu więzi z klientami. Z ebooka dowiesz się, jakie są kluczowe momenty na ścieżce klienta i jak zarządzać jego doświadczeniem i jak przekształcić jednorazowych klientów w ambasadorów Twojej marki!

Ten ebook jest napisany prostym, zrozumiałym językiem, bez marketingowego żargonu. Natalia Nietupska, ekspertka w dziedzinie Customer Experience, podzieli się z Tobą wiedzą opartą na wieloletnim doświadczeniu oraz analizie działań najbardziej lojalnych marek na świecie. To przewodnik dla każdego przedsiębiorcy, który chce skutecznie sprzedawać więcej, lepiej i dłużej. Wszystkie wskazówki możesz wdrożyć od razu bez skomplikowanych narzędzi.

Jeśli zadajesz sobie te pytania:

  • Jak zwiększyć zyski w swojej firmie dzięki stałym klientom?

  • Jak zbudować stabilny biznes, który daje Ci radość i spełnienie?

  • Jak zaprojektować ścieżkę klienta w Twojej firmie?

  • Kim są lojalni klienci i dlaczego często mylimy ich z zadowolonymi klientami?

  • Jak wykorzystać potencjał stałych klientów w Twoim biznesie?

  • Jak myślą klienci i co wpływa na ich decyzje zakupowe?

  • Czy warto inwestować w stałych klientów, czy skupiać się na tych niezadowolonych?

  • Jak pozyskać ambasadorów swojej marki?

Wykorzystaj siłę i doświadczenie największych marek, by odkryć przepis na to, jak zatrzymać klientów!

- Oszczędzisz czas, bo dzięki analizie ich działań, dowiesz się, jak możesz wdrożyć podobne strategie w swojej firmie i zyskać przewagę nad konkurencją.

- Już nie będziesz tracić klientów – dowiesz się, co może odstraszać klientów i co zrobić, by każdy kontakt z Twoją marką kończył się sprzedażą. Zrozumiesz, które momenty w procesie zakupowym są kluczowe dla zatrzymania klienta na dłużej.

- Lojalność to Twoja tajna broń. Dlaczego lojalni klienci są bardziej wartościowi niż nowi? Ponieważ to oni generują stałe przychody i polecają Cię innym! Dowiesz się, jak zmienić zadowolonych klientów w ambasadorów marki, którzy regularnie wracają po więcej wraz z nowymi klientami.

- Wprowadzisz małe zmiany, które robią wielką różnicę – nawet niewielkie modyfikacje w obsłudze klienta, komunikacji czy prezentacji oferty mogą znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży i lojalność klientów. Poznasz proste triki, które pozwolą Ci być wyjątkowym!

- Twój tajemniczy klucz to personalizacja – dowiesz się, jak spersonalizować ofertę i komunikację, aby klient czuł, że jest dla Ciebie ważny. Personalizacja to klucz do budowania silnych, długotrwałych relacji.

Zwiększ zyski, zatrzymaj klientów na dłużej i stwórz silną, rozpoznawalną markę, która sprawia, że klienci kochają kupować i wracają po więcej!

O Autorce

Specjalistka ds. CX, badaczka, doktorantka WSIiZ. Właścicielka firmy zajmującej się doświadczeniami klientów sp. z o.o. Orange West. Od 2016 roku prowadzi działania związane ze światem eventowym oraz marketingowym. Pomaga firmom i markom osobistym w zakresie komunikacji,marketingu oraz projektowania pozytywnych doświadczeń klientów. Organizuje Ecommerce Event oraz RZEcommerce. Jest autorką badań nad pozakupowymi doświadczeniami klientów w polskim e-commersie oraz doktorantką z zakresu CX. Wierzy, że Customer Experience to przyszłość e-sklepów. A my – konsumenci – skorzystamy z tej wartościowej zmiany!

Opinie:

"E-book zmienił całkowicie moje podejście w związku z klientami.

To jest ogromna skarbnica wiedzy, którą dostarczyła nam Natalia Nietupska.Ebook napisany jest takim zwykłym językiem, dzięki któremu każdy z nas bez problemu zrozumie treść. Bardzo podoba mi się to, że są przykłady konkretnych marek, prawdziwe konkretne case study, są to marki takie, jak Tesla czy Starbucks. Dzięki temu poznamy, jak one zaczynały. Jakie działania sprzedażowe czy relacyjne z klientami wprowadziły. Możemy się nimi zainspirować.

Ja jako PR-owiec bardzo polecam Wam ten e-book. Nie tylko dlatego, że tam macie różne tipy sprzedażowe, ale przede wszystkim takie wskazówki i przykłady relacyjne. Patrzę na to pod kątem PR-owym. Relacja z klientem nie opiera się tylko na sprzedaży, ale na zaufaniu. A jak mamy zaufanie, mamy autentyczną spójną markę, dajemy ludziom wartości.

Dodam jeszcze, że możecie wydrukować sobie ten e-book, może nie cały, a niektóre zagadnienia, bo znajdziecie w nimi miejsce na notatki własne.

Polecam Wam tego e-booka!"

Ewelina Salwuk-Marko

"Jest wiele ciekawych kursów, książek, które warto przeczytać, by dowiedzieć się czego tak naprawdę potrzebuje Twój klient, Twój konsument, Twój użytkownik.

Ale jest jedna książka, jeden e-book, jeden poradnik, nie wiem jak to nazwać - zbiór dobrych porad i case’ów, który przygotowała Natalia Nietupska.

Warto go mieć w swojej szufladzie, czy na dysku, by przejść case by case, to co należałoby zrobić, aby użytkownik, był dla Ciebie bliższy, a co więcej konwertował na większą sprzedaż.

Polecam serdecznie. Natalia, super książka, ja już ją mam!"

Janek Sikora

Polecam również jej E-book pt: “Jak zatrzymać klientów” jest to publikacja oparta na prawdziwych przykładach, fajne połączenie wiedzy o tym jak myśli klient z tym jak możesz to wykorzystać w praktyce w Twojej firmie.

Znajdziesz tam dużo inspiracji do wprowadzenia zmian u siebie, oraz da Ci ona inną perspektywę patrzenia na biznes i obsługę klienta.

Z całego serca polecam!

Marcin Majzner www.majzner.pl

Spis treści

Kilka słów ode mnie

Dlaczego potrzebujesz stałych klientów

Kim jest lojalny klienta - cykl życia klientów?

Dlaczego tracisz klienta?

Jak klienci podejmują decyzje?

Skup się na lojalnym kliencie - segmentacja

Jak zatrzymać klientów? - Konkretne przykłady

Rób to i dobrze się baw

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-972611-0-5
Rozmiar pliku: 1,2 MB

BESTSELLERY

Kategorie: