Facebook - konwersja
Darmowy fragment

  • Empik Go W empik go

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - ebook

Format:
PDF
Data wydania:
1 stycznia 2016
21,35
2135 pkt
punktów Virtualo

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - ebook

Zarządzanie jakością stanowi jedno z najważniejszych wyzwań współczesnych organizacji, które funkcjonują w warunkach rosnącej konkurencji oraz coraz większych wymagań klientów. Podmioty gospodarcze, ale także inne organizacje, w tym jednostki sektora administracji publicznej czy non-profit, muszą stale się rozwijać i udoskonalać, jak również poszerzać i modernizować swoją ofertę dla interesariuszy, tak wewnętrznych, jak i zewnętrznych.

Jedną z dróg do poprawy pozycji konkurencyjnej na rynku może być systemowe zarządzanie jakością. Jeszcze do niedawna działania zmierzające do wdrożenia w organizacji systemu zarządzania jakością traktowane były przez wielu menedżerów jako niepotrzebny wydatek i biurokratyczne obciążenie. Dziś coraz częściej postrzegane są w kategoriach inwestycji – nie tylko przydatnej, ale wręcz niezbędnej do efektywnego funkcjonowania organizacji w długiej perspektywie strategicznej. System zarządzania jakością jest złożonym systemem zarządzania informacją i wiedzą na temat procesów oraz środowiska działania organizacji. Dzięki niemu organizacja potrafi się samodoskonalić, dostosowywać do wyzwań współczesności, oczekiwań klientów, potrzeb rynków. Zarządzanie jakością pozwala organizacji uczyć się – pomaga nabywać wiedzę i odpowiednio ją transferować, dostrzegać problemy i wyzwania, unikać błędów, eliminować ryzyka, dzielić się osiągnięciami z otoczeniem. Zarządzanie jakością spaja wszystkie funkcje organizacji, w tym zwłaszcza te mające bezpośredni wpływ na jakość obsługi klienta i poziom jego satysfakcji w relacjach z organizacją. Dotyczy to zarówno organizacji komercyjnych, jak i publicznych, wszak – jak słusznie zauważa Tomasz Białas – wymogi gospodarki rynkowej stworzyły przestrzeń dla ekonomizacji działania organizacji publicznych i wdrażania w nich metod i technik zarządzania znanych sektorowi biznesu

Kategoria: Biznesowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-64788-20-8
Rozmiar pliku: 7,9 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij