Facebook - konwersja

Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie 3 - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
22 lutego 2011
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
29,00

Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie 3 - ebook

Obudź się! Czas na Javę!

  • Poznaj podstawowe zasady programowania
  • Dowiedz się, jak tworzyć aplikacje i aplety
  • Opanuj podstawy tworzenia programów z graficznym interfejsem

Java, jeden z najpopularniejszych dziś obiektowych języków programowania, ma całe mnóstwo zalet. Jest funkcjonalna, świetnie skonstruowana i łatwa do zastosowania przy programowaniu różnego typu urządzeń. Te cechy sprawiają, że wielu programistów nie wyobraża sobie codziennej pracy bez używania tego języka - przy tworzeniu apletów na strony WWW, programów działających w telefonach komórkowych czy rozbudowanych aplikacji dla komputerów osobistych i serwerów. Java na dobre zadomowiła się w globalnej sieci, więc najwyższy czas poznać chociaż jej podstawy!

Z książką "Java. Ćwiczenia praktyczne " nie będzie to wcale takie trudne. Znajdziesz tu najważniejsze informacje o tym języku i niezbędnych narzędziach, omówienie zmiennych, operatorów i funkcji oraz wyjaśnienie zastosowania tablic. Dowiesz się, na czym polega programowanie obiektowe, do czego służą obiekty i klasy, jak zapewnić obsługę błędów i wyjątków oraz jak wykonywać operacje wejścia-wyjścia. Nauczysz się odróżniać aplet od aplikacji, zapewnisz interakcję programu z użytkownikiem i stworzysz aplikacje z interfejsem graficznym. Każde z tych zagadnień będziesz mógł od razu przećwiczyć, a ćwiczenia te zagwarantują Ci dogłębne, praktyczne zrozumienie działania poszczególnych fragmentów kodu.

  • Programowanie w Javie
  • Zmienne, operatory i instrukcje
  • Tablice
  • Obiekty i klasy
  • Obsługa błędów i wyjątki
  • Operacje wejścia-wyjścia
  • Aplety
  • Interakcja z użytkownikiem
  • Aplikacje z interfejsem graficznym
  • Grafika i komponenty

Java - na pewno Ci się spodoba!

Spis treści

Wstęp (7)

Rozdział 1. Krótkie wprowadzenie (11)

  • Instalacja JDK (11)
    • Instalacja w systemie Linux (11)
    • Instalacja w systemie Windows (13)
    • Tryb tekstowy (13)
  • Pierwszy program (14)
  • B-kod, kompilacja i maszyna wirtualna (16)
  • Java a C++ (17)
  • Obiektowy język programowania (17)
  • Struktura programu (18)

Rozdział 2. Zmienne, operatory i instrukcje (21)

  • Zmienne (21)
    • Typy podstawowe (21)
    • Deklarowanie zmiennych typów podstawowych (23)
    • Typy odnośnikowe (26)
    • Deklarowanie zmiennych typów odnośnikowych (27)
  • Operatory (30)
    • Operatory arytmetyczne (30)
    • Operatory bitowe (36)
    • Operatory logiczne (38)
    • Operatory przypisania (39)
    • Operatory porównania (relacyjne) (39)
    • Operator warunkowy (40)
    • Priorytety operatorów (41)
  • Instrukcje (42)
    • Instrukcja warunkowa if...else (42)
    • Instrukcja wyboru switch (47)
    • Pętla for (49)
    • Pętla while (54)
    • Pętla do...while (56)
    • Pętla foreach (57)

Rozdział 3. Tablice (59)

  • Tworzenie tablic (59)
  • Zapis i odczyt elementów (62)
  • Operacje z użyciem pętli (64)
  • Rozmiar tablicy (69)

Rozdział 4. Obiekty i klasy (73)

  • Metody (75)
  • Konstruktory (84)
  • Specyfikatory dostępu (90)
  • Pakiety i typy klas (97)
  • Dziedziczenie (98)

Rozdział 5. Obsługa błędów i wyjątki (105)

  • Błędy w programach (105)
  • Instrukcja try...catch (110)
  • Zgłaszanie wyjątków (113)
  • Hierarchia wyjątków (115)

Rozdział 6. Operacje wejścia-wyjścia (117)

  • Wyświetlanie danych na ekranie (117)
  • Wczytywanie danych z klawiatury (120)
  • Nowe sposoby wprowadzania danych (128)
  • Obsługa konsoli (131)
  • Operacje na plikach (137)

Rozdział 7. Aplety (145)

  • Aplikacja a aplet (145)
  • Pierwszy aplet (146)
  • Jak to działa? (148)
  • Cykl życia apletu (150)
  • Kroje pisma (fonty) (150)
  • Rysowanie grafiki (153)
  • Kolory (160)
  • Wyświetlanie obrazów (164)

Rozdział 8. Interakcja z użytkownikiem (171)

  • Obsługa myszy (171)
  • Rysowanie figur (I) (175)
  • Rysowanie figur (II) (180)
  • Rysowanie figur (III) (182)

Rozdział 9. Aplikacje z interfejsem graficznym (187)

  • Tworzenie okna aplikacji (187)
  • Budowanie menu (191)
  • Wielopoziomowe menu (197)
  • Okna dialogowe (200)

Rozdział 10. Grafika i komponenty (205)

  • Rysowanie elementów graficznych (205)
  • Obsługa komponentów (206)
  • Przyciski JButton (207)
  • Pola tekstowe JTextField (209)
  • Pola tekstowe JTextArea (211)
  • Etykiety JLabel (214)
  • Pola wyboru JCheckBox (216)
  • Listy rozwijane JComboBox (218)
  • "Prawdziwa" aplikacja (220)
Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-3250-3
Rozmiar pliku: 4,5 MB

BESTSELLERY

Kategorie: