Facebook - konwersja
  • promocja

Java. Efektywne programowanie. Wydanie II - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
24 marca 2009
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Java. Efektywne programowanie. Wydanie II - ebook

Poznaj specyfikę języka Java i zostań mistrzem programowania

  • Jak korzystać z bibliotek języka Java?
  • Jak pisać funkcjonalny i klarowny kod?
  • Jak stworzyć profesjonalny i efektowny program?

Język Java jest językiem obiektowym z dziedziczeniem jednobazowym. Wewnątrz każdej metody korzysta on ze zorientowanego na instrukcje stylu kodowania. Aby dobrze poznać jakikolwiek język, należy nauczyć się posługiwać jego regułami, zasadami i składnią -- podobnie jest z językiem programowania. Jeśli chcesz zyskać możliwość efektywnego programowania w języku Java, powinieneś poznać struktury danych, operacje i udogodnienia, oferowane przez biblioteki standardowe, a także często stosowane i efektywne sposoby tworzenia kodu. Całą potrzebną Ci wiedzę znajdziesz właśnie w tym podręczniku.

W książce "Java. Efektywne programowanie" w sposób zrozumiały i klarowny przedstawiono zasady opisujące mechanizmy używane w najlepszych technikach programowania. Ten podręcznik podpowie Ci, jak najbardziej racjonalnie korzystać z języka Java oraz jego podstawowych bibliotek. Dowiesz się, jak stosować wyjątki przechwytywalne i wyjątki czasu wykonania, poznasz także zalety stosowania statycznych klas składowych. Opanujesz metody sprawdzania poprawności parametrów i projektowania sygnatur oraz wszelkie instrukcje, które pozwolą Ci na wydajne i profesjonalne programowanie.

  • Tworzenie i usuwanie obiektów
  • Klasy i interfejsy
  • Zapewnianie niezmienności obiektu
  • Projektowanie i dokumentowanie klas przeznaczonych do dziedziczenia
  • Zalety stosowania statycznych klas składowych
  • Typy ogólne
  • Typy wyliczeniowe i adnotacje
  • Metody
  • Programowanie
  • Wykorzystanie ogólnie przyjętych konwencji nazewnictwa
  • Wyjątki
  • Współbieżność i serializacja
  • Dokumentowanie bezpieczeństwa dla wątków

Nie wystarczy samo poznanie języka Java. Trzeba wiedzieć, jak z niego efektywnie korzystać!

Spis treści

  • Opinie o pierwszym wydaniu
  • Słowo wstępne
  • Przedmowa
    • Przedmowa do drugiego wydania
    • Przedmowa do pierwszego wydania
  • Podziękowania
    • Podziękowania do drugiego wydania
    • Podziękowania do pierwszego wydania
  • 1 Wprowadzenie
  • 2 Tworzenie i usuwanie obiektów
    • Temat 1. Tworzenie statycznych metod factory zamiast konstruktorów
    • Temat 2. Zastosowanie budowniczego do obsługi wielu parametrów konstruktora
    • Temat 3. Wymuszanie właściwości singleton za pomocą prywatnego konstruktora
    • Temat 4. Wykorzystanie konstruktora prywatnego w celu uniemożliwienia utworzenia obiektu
    • Temat 5. Unikanie powielania obiektów
    • Temat 6. Usuwanie niepotrzebnych referencji do obiektów
    • Temat 7. Unikanie finalizatorów
  • 3 Metody wspólne dla wszystkich obiektów
    • Temat 8. Zachowanie założeń w trakcie przedefiniowywania metody equals
    • Temat 9. Przedefiniowywanie metody hashCode wraz z equals
    • Temat 10. Przedefiniowywanie metody toString
    • Temat 11. Rozsądne przedefiniowywanie metody clone
    • Temat 12. Implementacja interfejsu Comparable
  • 4 Klasy i interfejsy
    • Temat 13. Ograniczanie dostępności klas i ich składników
    • Temat 14. Stosowanie metod akcesorów zamiast pól publicznych w klasach publicznych
    • Temat 15. Zapewnianie niezmienności obiektu
    • Temat 16. Zastępowanie dziedziczenia kompozycją
    • Temat 17. Projektowanie i dokumentowanie klas przeznaczonych do dziedziczenia
    • Temat 18. Stosowanie interfejsów zamiast klas abstrakcyjnych
    • Temat 19. Wykorzystanie interfejsów jedynie do definiowania typów
    • Temat 20. Zastępowanie oznaczania klas hierarchią
    • Temat 21. Zastosowanie obiektów funkcyjnych do reprezentowania strategii
    • Temat 22. Zalety stosowania statycznych klas składowych
  • 5 Typy ogólne
    • Temat 23. Nie korzystaj z typów surowych w nowym kodzie
    • Temat 24. Eliminowanie ostrzeżeń o braku kontroli
    • Temat 25. Korzystanie z list zamiast tablic
    • Temat 26. Stosowanie typów ogólnych
    • Temat 27. Stosowanie metod ogólnych
    • Temat 28. Zastosowanie związanych szablonów do zwiększania elastyczności API
    • Temat 29. Wykorzystanie heterogenicznych kontenerów bezpiecznych dla typów
  • 6 Typy wyliczeniowe i adnotacje
    • Temat 30. Użycie typów wyliczeniowych zamiast stałych int
    • Temat 31. Użycie pól instancyjnych zamiast kolejności
    • Temat 32. Użycie EnumSet zamiast pól bitowych
    • Temat 33. Użycie EnumMap zamiast indeksowania kolejnością
    • Temat 34. Emulowanie rozszerzalnych typów wyliczeniowych za pomocą interfejsów
    • Temat 35. Korzystanie z adnotacji zamiast wzorców nazw
    • Temat 36. Spójne użycie adnotacji Override
    • Temat 37. Użycie interfejsów znacznikowych do definiowania typów
  • 7 Metody
    • Temat 38. Sprawdzanie poprawności parametrów
    • Temat 39. Defensywne kopiowanie
    • Temat 40. Projektowanie sygnatur metod
    • Temat 41. Rozsądne korzystanie z przeciążania
    • Temat 42. Rozsądne korzystanie z metod varargs
    • Temat 43. Zwracanie pustych tablic lub kolekcji zamiast wartości null
    • Temat 44. Tworzenie komentarzy dokumentujących dla wszystkich udostępnianych elementów API
  • 8 Programowanie
    • Temat 45. Ograniczanie zasięgu zmiennych lokalnych
    • Temat 46. Stosowanie pętli for-each zamiast tradycyjnych pętli for
    • Temat 47. Poznanie i wykorzystywanie bibliotek
    • Temat 48. Unikanie typów float i double, gdy potrzebne są dokładne wyniki
    • Temat 49. Stosowanie typów prostych zamiast opakowanych typów prostych
    • Temat 50. Unikanie typu String, gdy istnieją bardziej odpowiednie typy
    • Temat 51. Problemy z wydajnością przy łączeniu ciągów znaków
    • Temat 52. Odwoływanie się do obiektów poprzez interfejsy
    • Temat 53. Stosowanie interfejsów zamiast refleksyjności
    • Temat 54. Rozważne wykorzystywanie metod natywnych
    • Temat 55. Unikanie optymalizacji
    • Temat 56. Wykorzystanie ogólnie przyjętych konwencji nazewnictwa
  • 9 Wyjątki
    • Temat 57. Wykorzystanie wyjątków w sytuacjach nadzwyczajnych
    • Temat 58. Stosowanie wyjątków przechwytywanych i wyjątków czasu wykonania
    • Temat 59. Unikanie niepotrzebnych wyjątków przechwytywanych
    • Temat 60. Wykorzystanie wyjątków standardowych
    • Temat 61. Zgłaszanie wyjątków właściwych dla abstrakcji
    • Temat 62. Dokumentowanie wyjątków zgłaszanych przez metodę
    • Temat 63. Udostępnianie danych o błędzie
    • Temat 64. Zachowanie atomowości w przypadku błędu
    • Temat 65. Nie ignoruj wyjątków
  • 10 Współbieżność
    • Temat 66. Synchronizacja dostępu do wspólnych modyfikowalnych danych
    • Temat 67. Unikanie nadmiarowej synchronizacji
    • Temat 68. Stosowanie wykonawców i zadań zamiast wątków
    • Temat 69. Stosowanie narzędzi współbieżności zamiast wait i notify
    • Temat 70. Dokumentowanie bezpieczeństwa dla wątków
    • Temat 71. Rozsądne korzystanie z późnej inicjalizacji
    • Temat 72. Nie polegaj na harmonogramie wątków
    • Temat 73. Unikanie grup wątków
  • 11 Serializacja
    • Temat 74. Rozsądne implementowanie interfejsu Serializable
    • Temat 75. Wykorzystanie własnej postaci serializowanej
    • Temat 76. Defensywne tworzenie metody readObject
    • Temat 77. Stosowanie typów wyliczeniowych zamiast readResolve do kontroli obiektów
    • Temat 78. Użycie pośrednika serializacji zamiast serializowanych obiektów
  • A Tematy odpowiadające pierwszemu wydaniu
  • B Zasoby
Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-3312-3
Rozmiar pliku: 3,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: