Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Java. Techniki zaawansowane. Wydanie IX - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
9 grudnia 2013
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
149,00

Java. Techniki zaawansowane. Wydanie IX - ebook

Tajniki języka Java 7!

Zastanawiasz się, dlaczego język Java zdobył taką popularność? Przyczyn jest co najmniej kilka: automatyczne zarządzanie pamięcią, możliwość uruchamiania kodu na różnych platformach, ogrom dodatkowych narzędzi oraz wyjątkowo aktywna społeczność. Nie bez znaczenia jest również świetna dokumentacja, wsparcie dla usług sieciowych oraz aktywny rozwój, którego dowodem są kolejne wersje tego języka.

Dziewiąte wydanie bestsellerowej pozycji Java. Techniki zaawansowane zostało zaktualizowane i uzupełnione o nowinki z najnowszej wersji języka Java oznaczonej numerem 7. W trakcie lektury dowiesz się, jak wydajnie korzystać ze strumieni, wyrażeń regularnych oraz baz danych.

Java 7 to całkowicie nowy, mocno rozbudowany dostęp do plików - opis wszystkich niuansów znajdziesz w tej publikacji. Co jeszcze? Tworzenie aplikacji dla różnych języków i lokalizacji, zaawansowane wykorzystanie biblioteki Swing oraz dystrybucja stworzonych aplikacji. To tylko niektóre z zagadnień poruszonych w tej wyjątkowej książce, która musi się znaleźć na półce każdego programisty języka Java.

Poznaj:

  • nowości języka Java 7
  • zaawansowane techniki korzystania ze strumieni
  • całkowicie nowe metody dostępu do plików
  • techniki łączenia się z bazą danych
  • potencjał języka Java

Wykorzystaj w pełni możliwości języka Java 7!

Spis treści

Przedmowa (11)

Podziękowania (15)

Rozdział 1. Strumienie i pliki (17)

  • 1.1. Strumienie (17)
    • 1.1.1. Odczyt i zapis bajtów (18)
    • 1.1.2. Zoo pełne strumieni (20)
    • 1.1.3. Łączenie filtrów strumieni (24)
  • 1.2. Strumienie tekstowe (28)
    • 1.2.1. Zapisywanie tekstu (28)
    • 1.2.2. Wczytywanie tekstu (31)
    • 1.2.3. Zapis obiektów w formacie tekstowym (31)
    • 1.2.4. Zbiory znaków (34)
  • 1.3. Odczyt i zapis danych binarnych (39)
    • 1.3.1. Strumienie plików o swobodnym dostępie (42)
  • 1.4. Archiwa ZIP (46)
  • 1.5. Strumienie obiektów i serializacja (49)
    • 1.5.1. Format pliku serializacji obiektów (54)
    • 1.5.2. Modyfikowanie domyślnego mechanizmu serializacji (60)
    • 1.5.3. Serializacja singletonów i wyliczeń (62)
    • 1.5.4. Wersje (63)
    • 1.5.5. Serializacja w roli klonowania (65)
  • 1.6. Zarządzanie plikami (68)
    • 1.6.1. Ścieżki dostępu (68)
    • 1.6.2. Odczyt i zapis plików (70)
    • 1.6.3. Kopiowanie, przenoszenie i usuwanie plików (72)
    • 1.6.4. Tworzenie plików i katalogów (72)
    • 1.6.5. Informacje o plikach (74)
    • 1.6.6. Przeglądanie plików w katalogu (75)
    • 1.6.7. Systemy plików ZIP (78)
  • 1.7. Mapowanie plików w pamięci (79)
    • 1.7.1. Struktura bufora danych (86)
    • 1.7.2. Blokowanie plików (88)
  • 1.8. Wyrażenia regularne (90)

Rozdział 2. Język XML (101)

  • 2.1. Wprowadzenie do języka XML (102)
    • 2.1.1. Struktura dokumentu XML (104)
  • 2.2. Parsowanie dokumentów XML (107)
  • 2.3. Kontrola poprawności dokumentów XML (118)
    • 2.3.1. Definicje typów dokumentów (119)
    • 2.3.2. XML Schema (126)
    • 2.3.3. Praktyczny przykład (129)
  • 2.4. Wyszukiwanie informacji i XPath (142)
  • 2.5. Przestrzenie nazw (148)
  • 2.6. Parsery strumieniowe (150)
    • 2.6.1. Wykorzystanie parsera SAX (151)
    • 2.6.2. Wykorzystanie parsera StAX (156)
  • 2.7. Tworzenie dokumentów XML (160)
    • 2.7.1. Dokumenty bez przestrzeni nazw (160)
    • 2.7.2. Dokumenty z przestrzenią nazw (160)
    • 2.7.3. Zapisywanie dokumentu (161)
    • 2.7.4. Przykład: tworzenie pliku SVG (162)
    • 2.7.5. Tworzenie dokumentu XML za pomocą parsera StAX (165)
  • 2.8. Przekształcenia XSL (172)

Rozdział 3. Programowanie aplikacji sieciowych (183)

  • 3.1. Połączenia z serwerem (183)
    • 3.1.1. Limity czasu gniazd (187)
    • 3.1.2. Adresy internetowe (189)
  • 3.2. Implementacja serwerów (191)
    • 3.2.1. Obsługa wielu klientów (194)
    • 3.2.2. Połączenia częściowo zamknięte (196)
  • 3.3. Przerywanie działania gniazd sieciowych (198)
  • 3.4. Połączenia wykorzystujące URL (204)
    • 3.4.1. URL i URI (205)
    • 3.4.2. Zastosowanie klasy URLConnection do pobierania informacji (207)
    • 3.4.3. Wysyłanie danych do formularzy (216)
  • 3.5. Wysyłanie poczty elektronicznej (222)

Rozdział 4. Programowanie baz danych: JDBC (227)

  • 4.1. Architektura JDBC (228)
    • 4.1.1. Typy sterowników JDBC (228)
    • 4.1.2. Typowe zastosowania JDBC (229)
  • 4.2. Język SQL (231)
  • 4.3. Instalacja JDBC (235)
    • 4.3.1. Adresy URL baz danych (237)
    • 4.3.2. Pliki JAR zawierające sterownik (237)
    • 4.3.3. Uruchamianie bazy danych (237)
    • 4.3.4. Rejestracja klasy sterownika (238)
    • 4.3.5. Nawiązywanie połączenia z bazą danych (239)
  • 4.4. Wykonywanie poleceń języka SQL (242)
    • 4.4.1. Zarządzanie połączeniami, poleceniami i zbiorami wyników (245)
    • 4.4.2. Analiza wyjątków SQL (246)
    • 4.4.3. Wypełnianie bazy danych (248)
  • 4.5. Wykonywanie zapytań (252)
    • 4.5.1. Polecenia przygotowane (252)
    • 4.5.2. Odczyt i zapis dużych obiektów (258)
    • 4.5.3. Sekwencje sterujące (260)
    • 4.5.4. Zapytania o wielu zbiorach wyników (261)
    • 4.5.5. Pobieranie wartości kluczy wygenerowanych automatycznie (262)
  • 4.6. Przewijalne i aktualizowalne zbiory wyników zapytań (263)
    • 4.6.1. Przewijalne zbiory wyników (263)
    • 4.6.2. Aktualizowalne zbiory rekordów (265)
  • 4.7. Zbiory rekordów (270)
    • 4.7.1. Tworzenie zbiorów rekordów (270)
    • 4.7.2. Buforowane zbiory rekordów (271)
  • 4.8. Metadane (274)
  • 4.9. Transakcje (283)
    • 4.9.1. Punkty kontrolne (284)
    • 4.9.2. Aktualizacje wsadowe (284)
    • 4.9.3. Zaawansowane typy języka SQL (287)
  • 4.10. Zaawansowane zarządzanie połączeniami (288)

Rozdział 5. Internacjonalizacja (291)

  • 5.1. Lokalizatory (292)
  • 5.2. Formaty liczb (297)
    • 5.2.1. Waluty (302)
  • 5.3. Data i czas (304)
  • 5.4. Porządek alfabetyczny (311)
    • 5.4.1. Moc uporządkowania (312)
    • 5.4.2. Rozkład (313)
  • 5.5. Formatowanie komunikatów (318)
    • 5.5.1. Formatowanie z wariantami (320)
  • 5.6. Pliki tekstowe i zbiory znaków (322)
    • 5.6.1. Internacjonalizacja a pliki źródłowe programów (322)
  • 5.7. Komplety zasobów (324)
    • 5.7.1. Wyszukiwanie kompletów zasobów (324)
    • 5.7.2. Pliki właściwości (325)
    • 5.7.3. Klasy kompletów zasobów (326)
  • 5.8. Kompletny przykład (328)

Rozdział 6. Zaawansowane możliwości pakietu Swing (343)

  • 6.1. Listy (343)
    • 6.1.1. Komponent JList (344)
    • 6.1.2. Modele list (349)
    • 6.1.3. Wstawianie i usuwanie (354)
    • 6.1.4. Odrysowywanie zawartości listy (355)
  • 6.2. Tabele (359)
    • 6.2.1. Najprostsze tabele (359)
    • 6.2.2. Modele tabel (363)
    • 6.2.3. Wiersze i kolumny (367)
    • 6.2.4. Rysowanie i edycja komórek (383)
  • 6.3. Drzewa (394)
    • 6.3.1. Najprostsze drzewa (395)
    • 6.3.2. Przeglądanie węzłów (410)
    • 6.3.3. Rysowanie węzłów (412)
    • 6.3.4. Nasłuchiwanie zdarzeń w drzewach (415)
    • 6.3.5. Własne modele drzew (421)
  • 6.4. Komponenty tekstowe (429)
    • 6.4.1. Śledzenie zmian zawartości komponentów tekstowych (430)
    • 6.4.2. Sformatowane pola wejściowe (433)
    • 6.4.3. Komponent JSpinner (449)
    • 6.4.4. Prezentacja HTML za pomocą JEditorPane (457)
  • 6.5. Wskaźniki postępu (463)
    • 6.5.1. Paski postępu (463)
    • 6.5.2. Monitory postępu (466)
    • 6.5.3. Monitorowanie postępu strumieni wejścia (469)
  • 6.6. Organizatory komponentów i dekoratory (474)
    • 6.6.1. Panele dzielone (475)
    • 6.6.2. Panele z zakładkami (478)
    • 6.6.3. Panele pulpitu i ramki wewnętrzne (483)
    • 6.6.4. Rozmieszczenie kaskadowe i sąsiadujące (487)
    • 6.6.5. Zgłaszanie weta do zmiany właściwości (495)

Rozdział 7. Zaawansowane możliwości biblioteki AWT (505)

  • 7.1. Potokowe tworzenie grafiki (506)
  • 7.2. Figury (508)
    • 7.2.1. Wykorzystanie klas obiektów graficznych (511)
  • 7.3. Pola (523)
  • 7.4. Ślad pędzla (524)
  • 7.5. Wypełnienia (532)
  • 7.6. Przekształcenia układu współrzędnych (534)
  • 7.7. Przycinanie (539)
  • 7.8. Przezroczystość i składanie obrazów (541)
  • 7.9. Wskazówki operacji graficznych (549)
  • 7.10. Czytanie i zapisywanie plików graficznych (555)
    • 7.10.1. Wykorzystanie obiektów zapisu i odczytu plików graficznych (555)
    • 7.10.2. Odczyt i zapis plików zawierających sekwencje obrazów (560)
  • 7.11. Operacje na obrazach (565)
    • 7.11.1. Dostęp do danych obrazu (565)
    • 7.11.2. Filtrowanie obrazów (571)
  • 7.12. Drukowanie (580)
    • 7.12.1. Drukowanie grafiki (580)
    • 7.12.2. Drukowanie wielu stron (589)
    • 7.12.3. Podgląd wydruku (591)
    • 7.12.4. Usługi drukowania (599)
    • 7.12.5. Usługi drukowania za pośrednictwem strumieni (603)
    • 7.12.6. Atrybuty drukowania (604)
  • 7.13. Schowek (610)
    • 7.13.1. Klasy i interfejsy umożliwiające przekazywanie danych (611)
    • 7.13.2. Przekazywanie tekstu (612)
    • 7.13.3. Interfejs Transferable i formaty danych (615)
    • 7.13.4. Przekazywanie obrazów za pomocą schowka (617)
    • 7.13.5. Wykorzystanie schowka systemowego do przekazywania obiektów Java (621)
    • 7.13.6. Zastosowanie lokalnego schowka do przekazywania referencji obiektów (624)
  • 7.14. Mechanizm "przeciągnij i upuść" (625)
    • 7.14.1. Przekazywanie danych pomiędzy komponentami Swing (627)
    • 7.14.2. Źródła przeciąganych danych (631)
    • 7.14.3. Cele upuszczanych danych (633)
  • 7.15. Integracja z macierzystą platformą (641)
    • 7.15.1. Ekran powitalny (641)
    • 7.15.2. Uruchamianie macierzystych aplikacji pulpitu (646)
    • 7.15.3. Zasobnik systemowy (651)

Rozdział 8. JavaBeans (657)

  • 8.1. Dlaczego ziarnka? (658)
  • 8.2. Proces tworzenia ziarnek JavaBeans (660)
  • 8.3. Wykorzystanie ziarnek do tworzenia aplikacji (662)
    • 8.3.1. Umieszczanie ziarnek w plikach JAR (663)
    • 8.3.2. Korzystanie z ziarnek (664)
  • 8.4. Wzorce nazw właściwości ziarnek i zdarzeń (669)
  • 8.5. Typy właściwości ziarnek (673)
    • 8.5.1. Właściwości proste (673)
    • 8.5.2. Właściwości indeksowane (674)
    • 8.5.3. Właściwości powiązane (674)
    • 8.5.4. Właściwości ograniczone (676)
  • 8.6. Klasa informacyjna ziarnka (683)
  • 8.7. Edytory właściwości (687)
    • 8.7.1. Implementacja edytora właściwości (690)
  • 8.8. Indywidualizacja ziarnka (697)
    • 8.8.1. Implementacja klasy indywidualizacji (699)
  • 8.9. Trwałość ziarnek JavaBeans (705)
    • 8.9.1. Zastosowanie mechanizmu trwałości JavaBeans dla dowolnych danych (709)
    • 8.9.2. Kompletny przykład zastosowania trwałości JavaBeans (715)

Rozdział 9. Bezpieczeństwo (727)

  • 9.1. Ładowanie klas (728)
    • 9.1.1. Hierarchia klas ładowania (730)
    • 9.1.2. Zastosowanie procedur ładujących w roli przestrzeni nazw (732)
    • 9.1.3. Implementacja własnej procedury ładującej (733)
  • 9.2. Weryfikacja kodu maszyny wirtualnej (738)
  • 9.3. Menedżery bezpieczeństwa i pozwolenia (742)
    • 9.3.1. Bezpieczeństwo na platformie Java (744)
    • 9.3.2. Pliki polityki bezpieczeństwa (747)
    • 9.3.3. Tworzenie własnych klas pozwoleń (755)
    • 9.3.4. Implementacja klasy pozwoleń (756)
  • 9.4. Uwierzytelnianie użytkowników (762)
    • 9.4.1. Moduły JAAS (767)
  • 9.5. Podpis cyfrowy (776)
    • 9.5.1. Skróty wiadomości (777)
    • 9.5.2. Podpisywanie wiadomości (779)
    • 9.5.3. Weryfikacja podpisu (781)
    • 9.5.4. Problem uwierzytelniania (784)
    • 9.5.5. Podpisywanie certyfikatów (786)
    • 9.5.6. Żądania certyfikatu (787)
  • 9.6. Podpisywanie kodu (788)
    • 9.6.1. Podpisywanie plików JAR (789)
    • 9.6.2. Certyfikaty twórców oprogramowania (793)
  • 9.7. Szyfrowanie (795)
    • 9.7.1. Szyfrowanie symetryczne (795)
    • 9.7.2. Generowanie klucza (797)
    • 9.7.3. Strumienie szyfrujące (801)
    • 9.7.4. Szyfrowanie kluczem publicznym (803)

Rozdział 10. Skrypty, kompilacja i adnotacje (807)

  • 10.1. Skrypty na platformie Java (807)
    • 10.1.1. Wybór silnika skryptów (808)
    • 10.1.2. Wykonywanie skryptów i wiązania zmiennych (809)
    • 10.1.3. Przekierowanie wejścia i wyjścia (811)
    • 10.1.4. Wywoływanie funkcji i metod skryptów (812)
    • 10.1.5. Kompilacja skryptu (814)
    • 10.1.6. Przykład: skrypty i graficzny interfejs użytkownika (815)
  • 10.2. Interfejs kompilatora (819)
    • 10.2.1. Kompilacja w najprostszy sposób (820)
    • 10.2.2. Stosowanie zadań kompilacji (820)
    • 10.2.3. Przykład: dynamiczne tworzenie kodu w języku Java (826)
  • 10.3. Stosowanie adnotacji (830)
    • 10.3.1. Przykład: adnotacje obsługi zdarzeń (832)
  • 10.4. Składnia adnotacji (837)
  • 10.5. Adnotacje standardowe (841)
    • 10.5.1. Adnotacje kompilacji (842)
    • 10.5.2. Adnotacje zarządzania zasobami (842)
    • 10.5.3. Metaadnotacje (843)
  • 10.6. Przetwarzanie adnotacji w kodzie źródłowym (845)
  • 10.7. Inżynieria kodu bajtowego (851)
    • 10.7.1. Modyfikacja kodu bajtowego podczas ładowania (857)

Rozdział 11. Obiekty rozproszone (861)

  • 11.1. Role klienta i serwera (862)
  • 11.2. Wywołania zdalnych metod (864)
    • 11.2.1. Namiastka i szeregowanie parametrów (864)
  • 11.3. Model programowania RMI (866)
    • 11.3.1. Interfejsy i implementacje (866)
    • 11.3.2. Rejestr RMI (868)
    • 11.3.3. Przygotowanie wdrożenia (871)
    • 11.3.4. Rejestrowanie aktywności RMI (874)
  • 11.4. Parametry zdalnych metod i wartości zwracane (876)
    • 11.4.1. Przekazywanie obiektów zdalnych (876)
    • 11.4.2. Przekazywanie obiektów, które nie są zdalne (876)
    • 11.4.3. Dynamiczne ładowanie klas (878)
    • 11.4.4. Zdalne referencje obiektów o wielu interfejsach (883)
    • 11.4.5. Zdalne obiekty i metody equals, hashCode oraz clone (884)
  • 11.5. Aktywacja zdalnych obiektów (884)

Rozdział 12. Metody macierzyste (891)

  • 12.1. Wywołania funkcji języka C z programów w języku Java (892)
  • 12.2. Numeryczne parametry metod i wartości zwracane (898)
    • 12.2.1. Wykorzystanie funkcji printf do formatowania liczb (899)
  • 12.3. Łańcuchy znaków jako parametry (900)
  • 12.4. Dostęp do składowych obiektu (906)
    • 12.4.1. Dostęp do pól instancji (906)
    • 12.4.2. Dostęp do pól statycznych (910)
  • 12.5. Sygnatury (911)
  • 12.6. Wywoływanie metod języka Java (912)
    • 12.6.1. Wywoływanie metod obiektów (912)
    • 12.6.2. Wywoływanie metod statycznych (916)
    • 12.6.3. Konstruktory (917)
    • 12.6.4. Alternatywne sposoby wywoływania metod (917)
  • 12.7. Tablice (919)
  • 12.8. Obsługa błędów (923)
  • 12.9. Interfejs programowy wywołań języka Java (927)
  • 12.10. Kompletny przykład: dostęp do rejestru systemu Windows (932)
    • 12.10.1. Rejestr systemu Windows (933)
    • 12.10.2. Interfejs dostępu do rejestru na platformie Java (934)
    • 12.10.3. Implementacja dostępu do rejestru za pomocą metod macierzystych (935)

Skorowidz (949)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-7763-4
Rozmiar pliku: 7,7 MB

BESTSELLERY

Kategorie: