Facebook - konwersja
Pobierz fragment

JavaScript. Pierwsze starcie - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
16 grudnia 2015
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
24,90

JavaScript. Pierwsze starcie - ebook

Rozpocznij swoją przygodę z JavaScript!

  • Jak rozpocząć przygodę z JavaScript?
  • Jakie obiekty dostarcza JavaScript?
  • Jak reagować na błędy?

Język JavaScript, choć ma już blisko dwanaście lat, swoimi możliwościami wciąż potrafi zafascynować niejednego projektanta stron internetowych. Ma już za sobą gorsze dni, jednak aktualnie dzięki technologii AJAX znów jest na topie. Wykorzystując go w odpowiedni sposób, sprawisz, że twój serwis WWW stanie się bardziej interaktywny i dynamiczny.

Ta książka pozwoli Ci wyjść zwycięsko z pierwszego starcia z tym językiem! Dowiesz się z niej, jak używać zmiennych, operatorów oraz funkcji. Nauczysz się reagować na zdarzenia oraz wykorzystywać okna dialogowe. Ponadto zdobędziesz wiedzę na temat pracy z obiektami DOM HTML oraz na temat sposobów reagowania na błędy w skryptach. Autor przedstawia tu także dostępne obiekty JavaScript oraz pokazuje, jak wykonywać operacje związane z czasem. Ogromnym atutem tej książki jest przejrzystość i usystematyzowany sposób prezentowania informacji. Dzięki temu również Ty szybko i bezboleśnie poznasz JavaScript!

  • Typowe konstrukcje języka JavaScript
  • Wykorzystanie zmiennych
  • Zastosowanie funkcji
  • Reagowanie na zdarzenia
  • Sposoby użycia okien dialogowych
  • Wykonywanie operacji związanych z czasem
  • Dostępne obiekty JavaScript
  • Obiekty DOM HTML
  • Przygotowanie własnych obiektów
  • Dziedziczenie w JavaScript
  • Obsługa błędów

Przejdź bezboleśnie pierwsze starcie z JavaScript!

Spis treści

Rozdział 1. Pierwsze spotkanie z JavaScriptem (7)

  • Dlaczego JavaScript? (7)
  • Instalowanie debuggera Venkman w programie Firefox (8)
  • Skrypt w pliku HTML (8)
  • Skrypty umieszczone w oddzielnych plikach (10)
  • Test (11)

Rozdział 2. Zmienne i instrukcje (13)

  • Zmienne (13)
  • Operatory (14)
  • Typ tablicowy. Operator new (14)
  • Instrukcje warunkowe (17)
    • Instrukcja if... else (17)
    • Instrukcja switch (18)
  • Instrukcje pętli (19)
    • Pętla for (19)
    • Pętla while (20)
    • Pętla do... while (20)
    • Instrukcje break i continue (21)
  • Podstawy obsługi debuggera Venkman (22)
    • Interfejs debuggera (22)
    • Szukamy błędów w kodzie (23)
    • Punkty przerwań (24)
    • Obserwatory (25)
  • Test (26)

Rozdział 3. Funkcje (27)

  • Definiowanie funkcji (27)
  • Funkcje bezparametrowe (27)
  • Funkcje z parametrami (28)
    • Tablica i funkcja jako parametry (30)
  • Funkcje anonimowe (31)
  • Funkcje JavaScriptu a ramki frame (32)
  • Debugger Venkman - profiler (34)
  • Test (35)

Rozdział 4. Zdarzenia (37)

  • Kiedy coś się zdarza? (37)
  • Zmiany standardów obsługi zdarzeń w JavaScripcie (37)
    • Sposób pierwszy, najstarszy (38)
    • Sposób drugi, "standardowy" (38)
    • Sposób trzeci - nowy standard (39)
  • Więcej o zdarzeniach myszy (41)
  • Zdarzenie jako obiekt (43)
  • Zdarzenia klawiatury (46)
  • Test (47)

Rozdział 5. Okna dialogowe (49)

  • Rodzaje okien dialogowych w JavaScripcie (49)
  • Okno alert (49)
  • Okno confirm (50)
  • Okno prompt (51)
  • Funkcja showModalDialog() (52)
  • Funkcja showModelessDialog() (54)
  • Okna tworzone funkcją open() (55)
  • Test (57)

Rozdział 6. Operacje związane z czasem (59)

  • Data i czas - obiekt Date (59)
    • Obliczanie dnia tygodnia (60)
    • Kalendarz z tabelki (62)
  • Timer w JavaScripcie (64)
  • Test (66)

Rozdział 7. Przegląd obiektów JavaScriptu (67)

  • Obiekt Math, czyli działania matematyczne (67)
  • Obiekt String, czyli manipulacje tekstem (68)
    • Weryfikacja poprawności wypełnienia formularzy (69)
    • Wyrażenia regularne (71)
  • Obiekt Boolean, czyli prawda i fałsz (73)
  • Obiekt Screen, czyli ekran (73)
    • Pozycjonowanie wyświetlanych okien (74)
  • Obiekt history, czyli gdzie już byłeś (75)
    • Nawigacja po historii przeglądarki z poziomu strony Web (75)
  • Obiekt location, czyli gdzie jesteś teraz (76)
    • Okresowe odświeżanie strony Web z dynamiczną zawartością (77)
  • Test (78)

Rozdział 8. Obiekty DOM HTML w skryptach (79)

  • Koncepcja DOM HTML (79)
  • Obiekt Window (80)
  • Obiekt document (83)
    • Proste menu (84)
    • Operacje na znacznikach kontekstu (ciasteczkach) (86)
  • Obiekt Navigator (87)
    • Sprawdzanie wtyczek zainstalowanych w przeglądarce (87)
  • Kontrolki formularzy na stronie Web (89)
    • Kontrolki tworzone za pomocą znacznika (90)
    • Lista rozwijalna
Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-2497-8
Rozmiar pliku: 2,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: