Facebook - konwersja

Język Go. Poznaj i programuj - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
22 lipca 2016
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
89,00

Język Go. Poznaj i programuj - ebook

Język Go jest nazywany „językiem C XXI wieku”. Podobnie jak C, umożliwia kompilowanie programów do wydajnego kodu maszynowego, który w natywny sposób współpracuje z poszczególnymi systemami operacyjnymi. Go jest elastycznym narzędziem pozwalającym osiągać maksymalny efekt przy minimalnych środkach. Jest bardzo wszechstronny — bardzo dobrze nadaje się do budowania infrastruktury takiej jak serwery sieciowe, do tworzenia narzędzi dla programistów, ale jest też znakomitym językiem do programowania grafiki, aplikacji mobilnych i uczenia maszynowego.

Niniejsza książka jest skierowana do osób, które chcą jak najszybciej rozpocząć tworzenie wydajnego oprogramowania w Go. Autorzy przejrzyście wyjaśnili podstawy tego języka i zasady nim rządzące, a swój wykład uzupełnili setkami interesujących i praktycznych przykładów dobrze napisanego kodu Go. W ten sposób Czytelnik dobrze pozna wszystkie aspekty tego języka, jego najistotniejsze pakiety oraz szeroki zakres zastosowań.

W książce omówiono:

  • podstawowe koncepcje Go, jego najważniejsze konstrukcje i elementy strukturalne programu;
  • proste i złożone typy danych, funkcje, metody i interfejsy;
  • zasady współbieżności implementowanej w Go;
  • kompilacja i formatowanie programu w Go;
  • korzystanie z pakietów oraz z bibliotek testowania;
  • zagadnienia zaawansowane: korzystanie z refleksji i programowanie niskiego poziomu.

Poznaj język Go — doskonałe narzędzie dla profesjonalisty!

Spis treści

Przedmowa (9)

  • Pochodzenie języka Go (10)
  • Projekt Go (11)
  • Struktura książki (13)
  • Gdzie można znaleźć więcej informacji (14)
  • Podziękowania (15)

Rozdział 1. Przewodnik (17)

  • 1.1. Witaj, świecie (17)
  • 1.2. Argumenty wiersza poleceń (19)
  • 1.3. Wyszukiwanie zduplikowanych linii (23)
  • 1.4. Animowane GIF-y (28)
  • 1.5. Pobieranie zawartości adresu URL (30)
  • 1.6. Pobieranie zawartości kilku adresów URL równolegle (32)
  • 1.7. Serwer WWW (33)
  • 1.8. Kilka pominiętych kwestii (37)

Rozdział 2. Struktura programu (41)

  • 2.1. Nazwy (41)
  • 2.2. Deklaracje (42)
  • 2.3. Zmienne (43)
  • 2.4. Przypisania (50)
  • 2.5. Deklaracje typów (52)
  • 2.6. Pakiety i pliki (54)
  • 2.7. Zakres (58)

Rozdział 3. Podstawowe typy danych (63)

  • 3.1. Liczby całkowite (63)
  • 3.2. Liczby zmiennoprzecinkowe (68)
  • 3.3. Liczby zespolone (72)
  • 3.4. Wartości logiczne (75)
  • 3.5. Łańcuchy znaków (75)
  • 3.6. Stałe (86)

Rozdział 4. Typy złożone (91)

  • 4.1. Tablice (91)
  • 4.2. Wycinki (94)
  • 4.3. Mapy (102)
  • 4.4. Struktury (108)
  • 4.5. JSON (114)
  • 4.6. Szablony tekstowe i HTML (120)

Rozdział 5. Funkcje (125)

  • 5.1. Deklaracje funkcji (125)
  • 5.2. Rekurencja (127)
  • 5.3. Zwracanie wielu wartości (130)
  • 5.4. Błędy (132)
  • 5.5. Wartości funkcji (137)
  • 5.6. Funkcje anonimowe (139)
  • 5.7. Funkcje o zmiennej liczbie argumentów (146)
  • 5.8. Odroczone wywołania funkcji (147)
  • 5.9. Procedura panic (152)
  • 5.10. Odzyskiwanie sprawności (154)

Rozdział 6. Metody (157)

  • 6.1. Deklaracje metod (157)
  • 6.2. Metody z odbiornikiem wskaźnikowym (159)
  • 6.3. Komponowanie typów poprzez osadzanie struktur (162)
  • 6.4. Wartości i wyrażenia metod (165)
  • 6.5. Przykład: typ wektora bitowego (166)
  • 6.6. Hermetyzacja (169)

Rozdział 7. Interfejsy (173)

  • 7.1. Interfejsy jako kontrakty (173)
  • 7.2. Typy interfejsowe (176)
  • 7.3. Spełnianie warunków interfejsu (177)
  • 7.4. Parsowanie flag za pomocą interfejsu flag.Value (180)
  • 7.5. Wartości interfejsów (182)
  • 7.6. Sortowanie za pomocą interfejsu sort.Interface (187)
  • 7.7. Interfejs http.Handler (191)
  • 7.8. Interfejs error (196)
  • 7.9. Przykład: ewaluator wyrażeń (197)
  • 7.10. Asercje typów (203)
  • 7.11. Rozróżnianie błędów za pomocą asercji typów (205)
  • 7.12. Kwerendowanie zachowań za pomocą interfejsowych asercji typów (207)
  • 7.13. Przełączniki typów (209)
  • 7.14. Przykład: dekodowanie XML oparte na tokenach (211)
  • 7.15. Kilka porad (214)

Rozdział 8. Funkcje goroutine i kanały (215)

  • 8.1. Funkcje goroutine (215)
  • 8.2. Przykład: współbieżny serwer zegara (217)
  • 8.3. Przykład: współbieżny serwer echo (220)
  • 8.4. Kanały (222)
  • 8.5. Zapętlenie równoległe (231)
  • 8.6. Przykład: współbieżny robot internetowy (235)
  • 8.7. Multipleksowanie za pomocą instrukcji select (239)
  • 8.8. Przykład: współbieżna trawersacja katalogów (242)
  • 8.9. Anulowanie (246)
  • 8.10. Przykład: serwer czatu (248)

Rozdział 9. Współbieżność ze współdzieleniem zmiennych (253)

  • 9.1. Sytuacje wyścigu (253)
  • 9.2. Wzajemne wykluczanie: sync.mutex (258)
  • 9.3. Muteksy odczytu/zapisu: sync.RWMutex (261)
  • 9.4. Synchronizacja pamięci (262)
  • 9.5. Leniwe inicjowanie: sync.Once (264)
  • 9.6. Detektor wyścigów (266)
  • 9.7. Przykład: współbieżna nieblokująca pamięć podręczna (267)
  • 9.8. Funkcje goroutine i wątki (274)

Rozdział 10. Pakiety i narzędzie go (277)

  • 10.1. Wprowadzenie (277)
  • 10.2. Ścieżki importów (278)
  • 10.3. Deklaracja package (279)
  • 10.4. Deklaracje import (279)
  • 10.5. Puste importy (280)
  • 10.6. Pakiety i nazewnictwo (282)
  • 10.7. Narzędzie go (284)

Rozdział 11. Testowanie (295)

  • 11.1. Narzędzie go test (296)
  • 11.2. Funkcje testujące (296)
  • 11.3. Pokrycie (310)
  • 11.4. Funkcje benchmarkujące (313)
  • 11.5. Profilowanie (315)
  • 11.6. Funkcje przykładów (318)

Rozdział 12. Refleksja (321)

  • 12.1. Dlaczego refleksja? (321)
  • 12.2. reflect.Type i reflect.Value (322)
  • 12.3. Display - rekurencyjny wyświetlacz wartości (324)
  • 12.4. Przykład: kodowanie S-wyrażeń (329)
  • 12.5. Ustawianie zmiennych za pomocą reflect.Value (332)
  • 12.6. Przykład: dekodowanie S-wyrażeń (334)
  • 12.7. Uzyskiwanie dostępu do znaczników pól struktury (337)
  • 12.8. Wyświetlanie metod typu (340)
  • 12.9. Słowo ostrzeżenia (341)

Rozdział 13. Programowanie niskiego poziomu (343)

  • 13.1. Funkcje unsafe.Sizeof, Alignof i Offsetof (344)
  • 13.2. Typ unsafe.Pointer (346)
  • 13.3. Przykład: głęboka równoważność (348)
  • 13.4. Wywoływanie kodu C za pomocą narzędzia cgo (351)
  • 13.5. Kolejne słowo ostrzeżenia (355)

Skorowidz (356)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-2468-8
Rozmiar pliku: 4,5 MB

BESTSELLERY

Kategorie: