Język niemiecki w IT. Rozmówki - ebook
Język niemiecki w IT. Rozmówki - ebook
UWAGA: Kup książkę i zgarnij audiobook Autora w BONUSIE! Szczegóły promocji >>
UWAGA: Kup ebook i zgarnij audiobook Autora w BONUSIE! Szczegóły promocji >>
UWAGA: Kup audiobooka i zgarnij ebooka Autora w BONUSIE! Szczegóły promocji >>
Nie taki straszny niemiecki w IT!
- Współpracujesz z niemieckimi klientami?
- Myślisz o przeprowadzce za zachodnią granicę?
- Chcesz poszerzyć swoje umiejętności językowe?
Jeśli na choć jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, ta książka jest dla Ciebie!
Polscy informatycy dali się światu poznać z jak najlepszej strony, więc świat upomina się o nich. Coraz więcej rodzimych firm współpracuje z europejskimi klientami, dla których podstawowym językiem komunikacji jest niemiecki. Liczne organizacje zza Odry korzystają z outsourcingu świadczonego przez polskich przedsiębiorców. Wielu Polaków planuje rozwinąć swoje kariery w branży IT w niemieckich, austriackich lub szwajcarskich firmach. Wszystko to powoduje, że na rynku jest duży popyt na informatyków znających branżowy język niemiecki, wielu z nich dostrzega też konieczność poznania tego języka w stopniu komunikatywnym.
Jeśli jesteś wśród nich i Ty, sięgnij po książkę Język niemiecki w IT. Rozmówki. Rozwiniesz dzięki niej swoje umiejętności językowe, poznasz branżowe zwroty i terminy wykorzystywane w IT, a także dowiesz się, jak płynnie odpowiadać na najczęściej zadawane pytania i prawidłowo formułować własne. Ułożone tematycznie rozmówki pozwolą Ci nie tylko podszlifować niemiecki i poszerzyć słownictwo, lecz także poznać kulturę pracy w niemieckojęzycznej firmie. Pytania do dialogów ułatwią rozwiązanie języka, a tłumaczenia rozwieją wszelkie wątpliwości dotyczące przedstawionych treści. Bardzo praktyczny sposób prezentacji i wieloletnie doświadczenie autora zapewnią Ci niezbędną pewność siebie.
- Dialogi z życia wzięte, dotyczące różnych zagadnień z branży IT
- Rozmówki na praktyczne tematy poruszane w firmach
- Specjalistyczne słownictwo i kontekst, w którym jest używane
- Pytania pozwalające sprawdzić zrozumienie treści
- Tłumaczenia dialogów wyjaśniające wątpliwości
- Zwroty przydatne w karierze zawodowej i życiu codziennym
Poznaj informatyczny język niemiecki od strony praktycznej!
Spis treści
Wstęp (5)
Część I. Obsługa sieci i systemu (7)
- Dialog nr 1. Reset hasła Windows (8)
- Dialog nr 2. Odzyskanie danych z backupu (10)
- Dialog nr 3. Problem ze zdalnym dostępem przez VPN (12)
- Dialog nr 4. Problem z kartą dostępu (14)
- Dialog nr 5. Problem z dostępem do dysku sieciowego (16)
- Dialog nr 6. Problem z drukarką sieciową (18)
- Dialog nr 7. Problem ze skanerem (20)
- Dialog nr 8. Problem z głośnym napędem CD (22)
- Dialog nr 9. Problem z aktualizacją oprogramowania (24)
- Dialog nr 10. Nieaktualne pliki offline (26)
- Dialog nr 11. Brak dostępu do grup w Active Directory (28)
- Dialog nr 12. Przepełniony profil mobilny (30)
- Dialog nr 13. Wolna praca komputera (32)
- Dialog nr 14. Brak dostępu do sieci firmowej LAN (34)
- Dialog nr 15. Nieuprawniony dostęp do konta (36)
- Dialog nr 16. Brak możliwości skasowania pliku w folderze sieciowym (38)
- Dialog nr 17. Przedawnienie certyfikatów poczty szyfrowanej (40)
- Dialog nr 18. Instalacja dodatkowej przeglądarki internetowej Tor WebBrowser (42)
- Dialog nr 19. Brak dostępu do Facebooka - strona zablokowana przez dział IT (44)
- Dialog nr 20. Brak sieci na 1. piętrze (46)
Część II. Programowanie (49)
- Dialog nr 21. Stara wersja programu deweloperskiego (50)
- Dialog nr 22. Złe wersje plików z kodem źródłowym (52)
- Dialog nr 23. Konflikt portów na serwerze Apache (54)
- Dialog nr 24. Brak dostępu do GitHuba (56)
- Dialog nr 25. Niedziałający kod źródłowy w pliku JSP (58)
- Dialog nr 26. Brakujący servlet (60)
- Dialog nr 27. Brak aktualizacji biblioteki (62)
- Dialog nr 28. Problem ze współpracą z zagranicą (64)
- Dialog nr 29. Konflikt nazw zmiennych (66)
- Dialog nr 30. Brakujące komentarze w kodzie źródłowym (68)
Część III. Bazy danych (71)
- Dialog nr 31. Brak połączenia z bazą danych MySQL (72)
- Dialog nr 32. Konieczny restart serwera Apache (74)
- Dialog nr 33. Rozszerzenie bazy danych o nowy formularz i nowe tabele (76)
- Dialog nr 34. Zrobienie raportu z bazy danych (78)
- Dialog nr 35. Prośba o przeszkolenie pracownika w zakresie raportów SQL (80)
- Dialog nr 36. Zabranie uprawnień pracownikowi (82)
- Dialog nr 37. Sprawdzenie logów (84)
- Dialog nr 38. Backup bazy danych (86)
- Dialog nr 39. Instalacja nowej bazy danych (88)
- Dialog nr 40. Wygrany przetarg na konfigurację bazy SQL (90)
Część IV. Sprzęt (93)
- Dialog nr 41. Wymiana myszki na nową (94)
- Dialog nr 42. Głośno działający komputer (96)
- Dialog nr 43. Prośba o dołożenie pamięci RAM (98)
- Dialog nr 44. Prośba o dostarczenie podkładki pod nadgarstek (100)
- Dialog nr 45. Oddanie starej klawiatury (102)
- Dialog nr 46. Prośba o wymianę telefonu na nowszy (104)
- Dialog nr 47. Prośba o wymianę kabla sieciowego (106)
- Dialog nr 48. Dostarczenie dodatkowego monitora (108)
- Dialog nr 49. Potrzebne nowe słuchawki i mikrofon (110)
- Dialog nr 50. Wypożyczenie laptopa firmowego na konferencję handlową (112)
Część V. Odpowiedzi (115)
- Odpowiedzi do części I (116)
- Odpowiedzi do części II (120)
- Odpowiedzi do części III (122)
- Odpowiedzi do części IV (124)
Kategoria: | Branża IT |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-5004-5 |
Rozmiar pliku: | 1,5 MB |