- W empik go
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz - ebook
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz - ebook
Joe GIRARD, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie.
Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy, z ręki do ręki, w systemie detalicznym.
Księga Rekordów Guinessa uznała go dwunastokrotnie najwybitniejszym sprzedawcą na świecie.
W podrozdziale Odnosimy bezkrwawe zwycięstwa J. Girard pisze: (...) dla prawdziwego handlowca nie ma nic wartościowszego od dokonanej sprzedaży. Jest ona dlań tym, czym powrót do domu dla odkrywcy, strzelona bramka dla piłkarza, zwycięska bitwa dla generała. Z tym, że kiedy handlowiec coś sprzeda, nikt na tym nie przegrywa. Zarówno sprzedawca jak i klient zyskują, jeśli transakcja jest uczciwa. Obie strony odnoszą zwycięstwo. Czy może istnieć coś wspanialszego? (...) Joe Girard doskonale wie na czym polega sprzedaż i potrafi w arkana handlu znakomicie wprowadzić. Tak więc, jeśli solidnie przestudiujesz tę książkę, dowiesz się:
- Jak skutecznie nawiązywać kontakt z klientem przez telefon
- Jak korzystać z „żywego słowa” jako najdoskonalszego instrumentu w nawiązywaniu kontaktów
- Jak czytać w myślach klienta
- Jak utrzymać kontakt z klientem przez całe życie
- Jak pozyskać przyjaźń ludzi z którymi handlujesz
Spis treści
1. Wprowadzenie
2. Niewydarzeniec przemienia się w Człowieka Sukcesu
3. Chcieć to móc
4. „Tępa piła” też jest człowiekiem
5. Joega Girarda „Prawo 250”
6. Nie wstępuj do klubu pleciugów
7. Łowy na klienta
8. Nie ma pustych krzesełek na Twojej karuzeli
9. Joego Girarda torba z narzędziami pracy
10. Listy nie do wyrzucenia
11. Polowanie z „nagonką”
12. Co masz dziś do zrobienia
13. Rzetelność popłaca
14. Twarzą w twarz z klientem
15. Sprzedawaj zapach
16. Szpiegostwo i wywiad
17. Zdobywanie klienta
18. Od zwycięstwa do zwycięstwa
19. Korzystaj z pomocy innych
20. Wydawaj, by zarabiać
21. Tu nie ma ostatniego rozdziału
O Autorze
Przypisy
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-66142-83-1 |
Rozmiar pliku: | 3,5 MB |