-
nowość
Klik! Twórz to, czego ludzie naprawdę pragną - ebook
Klik! Twórz to, czego ludzie naprawdę pragną - ebook
Co sprawia, że niektóre produkty stają się hitami? O ich sukcesie ... lub też jego braku ... decyduje mnóstwo czynników: zespół, zarządzanie, technologia, projekt, sposób realizacji, cena, wyczucie czasu, wreszcie szczęście. I najważniejsze: produkt i klient muszą do siebie pasować niczym dwa klocki LEGO.
Oto nowy podręcznik kreowania przyszłości dla początkujących przedsiębiorców. Przeczytaj, zanim założysz firmę!
Reid Hoffman, jeden z założycieli LinkedIn i Inflection AI
Ta książka to dziesięć zwięzłych rozdziałów, z których każdy zawiera jedną kluczową lekcję. Dowiesz się, jak określić fundament swojego pomysłu, wyróżnić go na tle konkurencji, wybrać najlepsze podejście i testować strategię w krótkich iteracjach. Szybko odkryjesz, że zespoły, które tworzą dobrze przyjmowane produkty, mają pewne wspólne cechy: znają klientów i rynek, wiedzą, co warto przetestować, a także jakie wnioski wyciągnąć ze swoich badań. Na tej bazie zbudujesz swoją Hipotezę Założycielską. Krótką. Jasną. I przede wszystkim ... z ogromną szansą na sukces.
Ta książka to prawdziwy dar. Jest zabawna, pomysłowa i prosta!
Dan Heath, autor bestsellerów z list New York Timesa
Knapp i Zeratsky są autorami bestsellerów z list New York Timesa i założycielami Character Capital. Współpracowali z takimi firmami jak Slack, Uber i One Medical Group. Po opracowane przez nich metody sięgają między innymi Airbnb, Amazon, LEGO, MIT, Mercedes-Benz, Harvard Business School i Uniwersytet Oksfordzki.
Obowiązkowa lektura dla założycieli startupów!
Katie Dill, główna projektantka w Stripe
Spis treści
Przedmowa
Wprowadzenie
Przygotuj się
- Reset
- Odłóż wszystko i skoncentruj się całkowicie na najistotniejszym zadaniu, dopóki go nie wykonasz
Podstawy
- Klient
- Zacznij od zidentyf kowania klienta i faktycznego problemu, który możesz rozwiązać
- Atuty
- Wykorzystuj swoje atuty
- Konkurencja
- Ustal, kto jest konkurencją
Wyróżnianie się
- Wyróżnianie się
- Wyróżnianie się sprawia, że produkty zyskują popularność
- Zasady
- Stosuj praktyczne zasady, żeby wyróżniać się bardziej
Podejście
- Opcje
- Szukaj alternatyw dla pierwotnych koncepcji
- Soczewki
- Zanim zdecydujesz się na konkretne podejście, rozważ inne opinie
Pętelki
- Hipoteza
- Hipoteza jest tylko hipotezą, dopóki nie zostanie udowodniona.
- Eksperyment
- Eksperymentuj z pętelkami, aż znajdziesz właściwe rozwiązanie. A potem je zbuduj
Posłowie - System
Lista kontrolna sprintu założycielskiego
Często zadawane pytania
Podziękowania
Źródła zdjęć
O autorach
| Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
| Zabezpieczenie: |
Watermark
|
| ISBN: | 978-83-289-2747-6 |
| Rozmiar pliku: | 7,8 MB |