Facebook - konwersja

  • nowość

Klik! Twórz to, czego ludzie naprawdę pragną - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Format:
EPUB
Data wydania:
9 grudnia 2025
59,90
5990 pkt
punktów Virtualo

Klik! Twórz to, czego ludzie naprawdę pragną - ebook

Co sprawia, że niektóre produkty stają się hitami? O ich sukcesie ... lub też jego braku ... decyduje mnóstwo czynników: zespół, zarządzanie, technologia, projekt, sposób realizacji, cena, wyczucie czasu, wreszcie szczęście. I najważniejsze: produkt i klient muszą do siebie pasować niczym dwa klocki LEGO.

Oto nowy podręcznik kreowania przyszłości dla początkujących przedsiębiorców. Przeczytaj, zanim założysz firmę!

Reid Hoffman, jeden z założycieli LinkedIn i Inflection AI

Ta książka to dziesięć zwięzłych rozdziałów, z których każdy zawiera jedną kluczową lekcję. Dowiesz się, jak określić fundament swojego pomysłu, wyróżnić go na tle konkurencji, wybrać najlepsze podejście i testować strategię w krótkich iteracjach. Szybko odkryjesz, że zespoły, które tworzą dobrze przyjmowane produkty, mają pewne wspólne cechy: znają klientów i rynek, wiedzą, co warto przetestować, a także jakie wnioski wyciągnąć ze swoich badań. Na tej bazie zbudujesz swoją Hipotezę Założycielską. Krótką. Jasną. I przede wszystkim ... z ogromną szansą na sukces.

Ta książka to prawdziwy dar. Jest zabawna, pomysłowa i prosta!

Dan Heath, autor bestsellerów z list New York Timesa

Knapp i Zeratsky są autorami bestsellerów z list New York Timesa i założycielami Character Capital. Współpracowali z takimi firmami jak Slack, Uber i One Medical Group. Po opracowane przez nich metody sięgają między innymi Airbnb, Amazon, LEGO, MIT, Mercedes-Benz, Harvard Business School i Uniwersytet Oksfordzki.

Obowiązkowa lektura dla założycieli startupów!

Katie Dill, główna projektantka w Stripe

Spis treści

Przedmowa

Wprowadzenie

Przygotuj się

  • Reset
    • Odłóż wszystko i skoncentruj się całkowicie na najistotniejszym zadaniu, dopóki go nie wykonasz

Podstawy

  • Klient
    • Zacznij od zidentyf kowania klienta i faktycznego problemu, który możesz rozwiązać
  • Atuty
    • Wykorzystuj swoje atuty
  • Konkurencja
    • Ustal, kto jest konkurencją

Wyróżnianie się

  • Wyróżnianie się
    • Wyróżnianie się sprawia, że produkty zyskują popularność
  • Zasady
    • Stosuj praktyczne zasady, żeby wyróżniać się bardziej

Podejście

  • Opcje
    • Szukaj alternatyw dla pierwotnych koncepcji
  • Soczewki
    • Zanim zdecydujesz się na konkretne podejście, rozważ inne opinie

Pętelki

  • Hipoteza
    • Hipoteza jest tylko hipotezą, dopóki nie zostanie udowodniona.
  • Eksperyment
    • Eksperymentuj z pętelkami, aż znajdziesz właściwe rozwiązanie. A potem je zbuduj

Posłowie - System

Lista kontrolna sprintu założycielskiego

Często zadawane pytania

Podziękowania

Źródła zdjęć

O autorach

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-2747-6
Rozmiar pliku: 7,8 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij