Facebook - konwersja

Kompendium technik perswazyjnych - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
8 lutego 2012
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
39,00

Kompendium technik perswazyjnych - ebook

  • Czy mózg ma płeć?
  • Które techniki języka hipnotycznego są najskuteczniejsze?
  • Jak napisać dobry tekst perswazyjny?
  • Czy reklama podprogowa w ogóle istnieje?
  • Jak zmysły wzmacniają przekaz?
  • Kiedy zarządzanie konfliktem poprzez narzędzia NLP daje pożądane rezultaty?
  • Co motywuje ludzi?
  • Jak przebiega proces coachingu?

Lepiej manipulować, niż być manipulowanym!

Język wpływu to szeroko stosowany środek manipulacji — myśląc o specach od perswazji, wyobrażamy sobie znanych biznesmenów, polityków i marketerów. Jednak perswazja nie jest domeną jakichś konkretnych grup zawodowych, dopuszczonych do kręgu wtajemniczonych. Wszyscy staramy się przekonać do czegoś innych: także Ty stosujesz techniki manipulacji, choć może jeszcze nie jesteś tego świadomy!

Nie ma sensu obrażanie się na fakt, że perswazja jest wszechobecna w naszym życiu. Warto natomiast zdobyć wiedzę, która pozwoli w mig poznać manipulatora, rozbroić go i niepostrzeżenie… przekonać do swoich racji. Jeśli więc chcesz perfekcyjnie opanować słownictwo i gramatykę języka wpływu, sięgnij po ten podręcznik!

  • Narzędzie zwane mózgiem
  • Filtry na świat
  • Metafory, kotwice emocjonalne, submodalności i ich koledzy z NLP
  • Hipnotyczne wzorce językowe
  • Marketing perswazyjny i neuromarketing
  • Kształtowanie relacji interpersonalnych w życiu prywatnym i zawodowym

Spis treści

DZIEŃ ŚWISTAKA, CZYLI (SŁÓW WYDARTYCH KILKA) Z PAMIĘTNIKA PRZECIĘTNEGO POLAKA (a to wszystko tytułem wstępu) (7)

Adam Kołasiński
Rozdział 1. Biologiczne podstawy zachowań komunikacyjnych człowieka (13)

  • Mózg jest narzędziem! (14)
  • Sposób interpretacji rzeczywistości przez mózg a jej odbiór przez świadomość, czyli jak ciało czasami nas oszukuje! (15)
  • Płeć mózgu i jego predyspozycje w zależności od płci człowieka (17)
  • Uszkodzenia mózgu (18)
  • Proces uczenia się u dzieci (20)
  • Zagrożenia, jakie niosą rutynowe działania (21)
  • Bystry umysł przez lata (21)

Krzysztof Stodulski
Rozdział 2. Filtry, przez które postrzegamy świat (25)

  • Filtry biologiczne (26)
  • System wartości (26)
  • Przekonania (27)
  • Wzorzec motywacji (28)
  • Jednostka informacji (29)
  • Rodzaj relacji (30)
  • System odniesienia (31)
  • Wzorzec przekonywania (32)
  • Rodzaje pamięci (33)
  • Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość (34)
  • Opcje i procedury (35)

Rafał Gibki, Damian Mańka
Rozdział 3. Metafory (39)

  • Czym jest metafora? (39)
  • Metafora sposobem na życie (41)
  • Nie tylko słowa, ale i obrazy (44)
  • Po co stosować metafory? (44)

Łukasz Krukowski
Rozdział 4. Kotwiczenie (47)

  • Kotwiczenie zasobów i stanów pożądanych (48)
  • Łączenie kotwic w łańcuchy (51)
  • Zmiana zakotwiczeń (53)
  • Kotwiczenie u innych osób (54)

Bartosz Czekała, Anna Wieczorek
Rozdział 5. Metakomunikaty i metamodele (57)

  • Metakomunikaty (57)
  • Metamodele (61)
  • Podstawowe zniekształcenia (63)

Agnieszka Smółka
Rozdział 6. Systemy reprezentacji (modalności) i submodalności (71)

  • Systemy reprezentacji (71)
  • Submodalności (75)

Paulina Szubska
Rozdział 7. Hipnotyczne wzorce językowe (83)

  • Istota hipnozy (83)
  • Trans (84)
  • Czynniki sprzyjające (85)
  • Siła sugestii (86)
  • Model Miltona (86)
  • Techniki zastosowania języka hipnotycznego (87)
  • Metody "stymulowania i prowadzenia" (90)
  • Presupozycje (93)

Rafał Marzec
Rozdział 8. Marketing perswazyjny w tekstach pisanych (97)

  • Perswazja w tekście, czyli jak dotrzeć do odbiorcy (97)
  • Jak odbiorca czyta nasz tekst? (98)
  • Nie sposób dotrzeć do wszystkich (100)
  • Jak napisać dobry tekst perswazyjny? (103)
  • A Ty w jaki sposób czytasz gazety? (105)

Joanna Sokół
Rozdział 9. Reklama podprogowa (111)

  • Czym jest reklama ukryta i gdzie jest jej początek? (111)
  • Gdzie znajdziemy perswazyjną reklamę? (113)
  • Rozum ludzki jest filtrem (118)
  • Czy reklama podprogowa w ogóle istnieje? (120)

Karolina Chrzan, Norbert Dreszer
Rozdział 10. Neuromarketing (123)

  • Jak powstał neuromarketing? (124)
  • Na czym polega badanie neuromarketingowe? (125)
  • Marka czy smak? (129)
  • Neuromarketing a klasyczne badania (130)
  • Jak zmysły wzmacniają przekaz? (131)
  • Reklama podprogowa (132)
  • Product placement (133)
  • Czy ta reklama podniesie sprzedaż? (134)
  • Spory wokół neuromarketingu (135)

Tymoteusz Zuzański
Rozdział 11. Budowanie pierwszego wrażenia (139)

  • To aż tak ważne? (139)
  • Zaczynając od zera, a właściwie poniżej niego (140)
  • Postrzeganie ludzi (141)
  • Trochę o naszych oczekiwaniach (142)
  • Może drzwi żadnych nie otwiera, ale jest kluczem - potęga uśmiechu (143)
  • Oczy oknami duszy (144)
  • Zachowania (145)
  • Od słów do sukcesu (146)
  • O śmiałości, dodaj mi skrzydeł! (148)

Michalina Brożek
Rozdział 12. Kształtowanie relacji interpersonalnych w życiu prywatnym i zawodowym (153)

  • Komunikacja (153)
  • Komunikacja w pracy (155)
  • Aktywne słuchanie (157)
  • Język w procesie komunikacji (160)
  • Język mężczyzn a język kobiet (161)
  • Bariery w komunikacji interpersonalnej (163)

Karolina Kalinowska
Rozdział 13. Wywieranie wpływu poprzez świadome kształtowanie komunikatów niewerbalnych (171)

  • Teoretyczne rozważania (172)
  • Praktyczne wskazówki rozwiązań biznesowych (182)

Dawid Kolber
Rozdział 14. Zarządzanie konfliktami (189)

  • Istota konfliktu (189)
  • Formy zarządzania konfliktem (191)
  • Strategie, postawy i techniki stosowane w momencie pojawienia się konfliktu (195)
  • Zarządzanie konfliktami w świetle NLP (204)

Ewelina Chmielarz
Rozdział 15. Autoprezentacja a wywieranie wpływu na innych (207)

  • Autoprezentacja (207)
  • Techniki prezentowania siebie innym (208)
  • Sposoby wywierania wpływu na słuchaczy (209)
  • Kategorie wpływu społecznego a sztuka autoprezentacji (214)
  • Zrozumieć odbiorcę (217)
  • Wygląd (218)
  • Krzywa uwagi (219)

Anna Kondratiuk
Rozdział 16. Przywództwo, motywowanie i budowanie silnego zespołu (221)

  • Jak być dobrym przywódcą? (222)
  • Co nas motywuje? (224)
  • Budowanie efektywnego zespołu (228)

Aleksander Binsztok, Magdalena Kielanowska
Rozdział 17. Coaching menedżerski (233)

  • Czym jest coaching? (233)
  • Coach - lekarz, guru, spowiednik czy po prostu trener biznesowy? (234)
  • Rodzaje coachingu (237)
  • Coaching zewnętrzny (238)
  • Coaching wewnętrzny (239)
  • Jak przebiega proces coachingu? (241)
  • Siła rozmowy coachingowej (243)
  • Rodzaje pytań w rozmowie coachingowej (246)

Czy to już koniec? (251)

Bibliografia (253)

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-4604-3
Rozmiar pliku: 2,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: