Facebook - konwersja
  • promocja

Kompetencje menedżera - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 czerwca 2018
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Kompetencje menedżera - ebook

Menedżerze: właścicielu firmy, dyrektorze, kierowniku, specjalisto HR!

Książka, którą trzymasz w ręku, to Twoja lektura obowiązkowa. Nie tylko na dziś - także na jutro, pojutrze i na za dziesięć lat, ponieważ szefować firmie i ludziom w niej oznacza: stale dążyć do rozwoju. Zdobywać nową wiedzę w zakresie rekrutacji, szkoleń i coachingowego wsparcia pracowników, kompetencji miękkich oraz zarządczych czy wreszcie prawa pracy. Zdobyte informacje przed wdrożeniem ich w praktykę funkcjonowania organizacji należy przećwiczyć. Oczywiście na nikim innym jak tylko na sobie. Bycie menedżerem to ciężka praca. Wiesz o tym najlepiej. Przekonany jest o tym również Mirosław Kot, który pięć ostatnich lat, a tak naprawdę całe zawodowe życie poświęcił jednemu celowi. Temu, by opracować kompletny i praktyczny, oparty na dobrej podbudowie teoretycznej opis kompetencji menedżera.

Oto Twoje zawodowe kompendium wiedzy. Suche fakty dotyczące kompetencji, jakimi musi dysponować współczesny zarządzający, wzbogacone zostały ponad setką przykładów z rynku oraz drugą setką ćwiczeń. Niektóre możesz uznać za zbyt trudne do wykonania, inne okażą się za łatwe. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie zawodowego rozwoju obecnie jesteś. Ćwicz poszczególne kompetencje regularnie. Zacznij od tych, które są Ci niezbędne do pracy już teraz, ale nie zapominaj o tych, które pomogą budować Twoją przyszłość. Pracuj nad wszystkimi albo wybierz te, które uznasz za najbardziej dla siebie przydatne. I pamiętaj - ta książka jest mocna jak esencja. Możesz ją pochłonąć lub rozcieńczać innymi lekturami.

Spis treści

Rozdział 1. Kompetencje HR (11)

  • ABC kompetencji (11)
    • Podział i właściwości kompetencji (13)
    • Kompetencje i work-life balance (17)
    • Tworzenie modelu (księgi kompetencji) (19)
    • Model kompetencji (21)
  • Zarządzanie procesem szkoleniowym (25)
    • Określanie celu szkolenia (28)
    • Określanie grupy odbiorców (28)
    • Ewaluacja szkolenia (33)
    • Przykład praktycznego wykorzystania metody Donalda L. Kirkpatricka (35)
  • Rekrutacja i selekcja pracowników (37)
    • Zarządzanie oceną pracowniczą (50)
  • Zarządzanie talentami (59)

Rozdział 2. Kompetencje osobiste (63)

  • Inteligencja emocjonalna (63)
    • Kompetencje wchodzące w zakres inteligencji emocjonalnej (66)
    • Inteligencja niezbędna w codziennym życiu i w pracy (70)
  • Komunikacja menedżera (75)
    • Reguła wzmacniaczy i osłabiaczy komunikacyjnych (76)
    • Bomby i wkręty komunikacyjne (79)
    • Reguła jasnych i prostych komunikatów (81)
    • Reguła wzmocnienia i osłabienia emocji a zachęta do zmiany bądź wykonania zadania (82)
    • Reguła niespełnienia (84)
    • Reguła zaprzeczeń (84)
    • Reguła presupozycji (85)
    • Reguła "Nie oceniaj człowieka, tylko jego zachowania" (87)
    • Reguła faktów i dowodów (88)
    • Reguła imadła komunikacyjnego, czyli pytania zamknięte sugerujące (89)
    • Reguła jasnych komunikatów - zero ukrytych intencji (91)
    • Reguła asertywności na "nie" (91)
    • Reguła asertywności na "tak" (92)
    • Asertywna odmowa (94)
    • Asertywna pochwała i krytyka (96)
  • Wystąpienia publiczne (101)
  • Efektywność osobista (114)
    • Jak być efektywnym? (117)
  • Radzenie sobie z manipulacją (119)
  • Zarządzanie sobą w stresie (129)
  • Zarządzanie sobą w czasie (135)
  • Kreatywność i innowacja (147)

Rozdział 3. Kompetencje zarządcze (155)

  • Komunikacja wewnętrzna w firmie (155)
  • Zarządzanie zespołem (159)
    • Co to oznacza, że ktoś jest z pokolenia X, Y lub Z? (169)
  • Motywacja (płacowa i pozapłacowa) (175)
  • Etykieta biznesu (184)
    • Zasada 1 - pierwszeństwo (186)
    • Zasada 2 - punktualność (187)
    • Zasada 3 - przywitanie i pożegnanie (187)
    • Zasada 4 - stosowny ubiór (188)
    • Zasada 5 - mowa ciała (189)
    • Zasada 6 - cel spotkania (190)
    • Zasada 7 - wizytówka (nie ulotka) (190)
  • Zarządzanie wizerunkiem firmy (192)
  • Przywództwo i autorytet (197)
  • Delegowanie zadań i uprawnień (205)
  • Zarządzanie konfliktem (211)
  • Zarządzanie strategiczne (218)
  • Zarządzanie zmianą (225)
    • Akceptowanie zmiany (227)
  • Coaching i mentoring w zarządzaniu zespołem (231)
  • Zarządzanie przez cele (239)

Rozdział 4. Prawo pracy (253)

  • Nawiązanie stosunku pracy (umowa o pracę) (253)
    • Umowa na okres próbny (258)
    • Umowa na czas określony (260)
    • Umowa na czas nieokreślony (262)
    • Umowa na zastępstwo (265)
  • Zmiana warunków umowy o pracę - porozumienie zmieniające (aneks) i wypowiedzenie zmieniające (266)
  • Prawa i obowiązki stron stosunku pracy (268)
    • Obowiązki pracodawcy wobec pracownika (269)
    • Obowiązki pracownika (271)
  • Sankcje za niewłaściwe wykonywanie obowiązków pracowniczych (273)
    • Dokumentacja związana z udzielaniem kar (276)
    • Notatka służbowa (277)
  • Przeciwdziałanie dyskryminacji, molestowaniu, nierównemu traktowaniu i mobbingowi (278)
    • Przeciwdziałanie dyskryminacji (278)
    • Przeciwdziałanie molestowaniu (284)
    • Przeciwdziałanie nierównemu traktowaniu (286)
    • Przeciwdziałanie mobbingowi (287)
  • Czas pracy (298)
    • Okresy zaliczane i niezaliczane do czasu pracy (300)
    • Szkolenia zaliczane i niezaliczane do czasu pracy (303)
    • Dyżur (304)
    • Podróż służbowa (306)
    • Systemy czasu pracy (307)
    • Planowanie, rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy - główne pojęcia (316)
    • Ewidencja czasu pracy (328)
    • Zwolnienia okolicznościowe i nieobecności pracownika (332)
    • Urlopy wypoczynkowe (wymiar, udzielanie, odmowa i odwołanie z urlopu) (335)
  • Uprawnienia związane z rodzicielstwem (340)
    • Prawa rodziców (345)
  • Ochrona danych osobowych i kadrowych (350)
    • Co to są dane osobowe? (350)
    • Ochrona i przetwarzanie danych kadrowych (353)
    • Ochrona wizerunku pracownika (354)
    • Dane wrażliwe (356)
    • Zasady kontroli przetwarzania danych osobowych (357)
    • Powierzenie danych osobowych (360)
  • Dokumentacja kadrowa: osobowa i płacowa (363)
  • Rozwiązywanie stosunku pracy (za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia) (365)
    • Wydanie świadectwa pracy (372)

Akty prawne (377)

Orzeczenia sądów (379)

Bibliografia (381)

  • Strony internetowe (384)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-4734-2
Rozmiar pliku: 3,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: